וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיתוג באמצעות אנימציה מבלי לקרוע את הכיס

בשיתוף DG המיתוג הדיגיטלי

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 10:13

בעולם בו תשומת הלב שלנו הצטמצמה לשניות בודדות, צריך משהו מיוחד שיתפוס את העין בכל הנוגע לפרסום. זה בדיוק מה שעושה חברת DG המיתוג הדיגיטלי

DG המיתוג הדיגיטלי. יח"צ,
רוצים מיתוג ייחודי?/יח"צ

בשנת 2021 יותר ויותר בעלי עסקים הבינו שצריך לבלוט בצורה מאוד מיוחדת כדי להעביר את המסר שלהם. בעידן של היום, בו הקשב של הגולש ירד לשניות בודדות, אנחנו חייבים להציג לו משהו מרתק, מעניין ומקורי כדי לתפוס את תשומת ליבו. לשמחתנו, מצאנו חברה עם שירות ייחודי ומקורי המוגדר כ-Game Changer בעולם הפרסום... הכירו את DG המיתוג הדיגיטלי!

חברה שצמחה במהירות

DG המיתוג הדיגיטלי הוקמה לפני כארבע שנים על ידי דניאל, שהקימה את העסק לבדה. כיום, החברה עובדת עם צוות מנוסה של שישה אנשי מקצוע ויושבת במגדלי ספייס בראשון לציון. התשוקה והמטרה הראשית של החברה היא להעביר לבעלי עסקים את המסר ששימוש באנימציה זו הדרך היעילה ביותר לפרסום העסק ולייצור שפה מקצועית שממתגת אותם גבוה. היתרונות של שימוש באנימציה לטובת קידום עסקים הם רבים, הן מבחינת נראות המוצר או העסק והן מבחינת יעילות העבודה והשיווק באינטרנט וברשתות חברתיות, סרטוני אנימציה הם האמצעי היעיל והמהיר ביותר להעברת מסרים!

DG המיתוג הדיגיטלי שמה לעצמה מטרה - לעזור לכל עסק להגשים את עצמו בצורה הטובה ביותר.
לקוחות החברה הם עסקים בכל הגדלים - מעסקים קטנים ועד עסקים גדולים, כגון: איסתא, GSK, הפניקס ועוד.

DG המיתוג הדיגיטלי. יח"צ,
DG המיתוג הדיגיטלי/יח"צ

הופכים עסקים למותגים באנימציה

DG המיתוג הדיגיטלי מאמינים שהם יכולים לגרום לעסקים להפוך למותגים דרך השימוש באנימציה.

מה זה בכלל מיתוג באנימציה? זוהי יצירה של שפה, זהות אחידה ובידול של העסק דרך אנימציה. זה יכול לבוא לידי ביטוי במיתוג של מוצרים כמו סרטונים, אתרים, דפי נחיתה, גיפים, דמויות, מצגות ועוד.
מיתוג באנימציה הוא זול ופרקטי יותר מכיוון שמייצרים הכול מרחוק בתקציב קבוע מראש ללא ימי צילום ובזבוז זמן יקר. החוכמה במיתוג באנימציה היא לייצר דמות כחלק מסדרת סרטונים, שמסבירה את ערכי העסק ובכך לייצר אצל קהל הלקוחות הפוטנציאליים התעניינות ומעקב אחר המותג. בסופו של דבר, הרי לאנימציה אין תחליף - היא מרגשת, מעניינת, מצחיקה ומניעה לפעולה - אם זה בסרטון, בדף נחיתה, בדמות ובכל מוצר אחר שמייצרים לעסק.

אנימציה היא אחת מטכנולוגיות העיצוב והמיתוג המתקדמות היום ברשתות חברתיות ואף באתרים. בעזרת אנימציה, עסקים וחברות יכולים ליצור פרסומת, להציג חזון או רעיון בצורה המקצועית, המרשימה והמתקדמת ביותר. ב-DG המיתוג הדיגיטלי תוכלו לקבל יעוץ איך לבדל את עצמכם מהמתחרים שלכם ובכך גם להגדיל את מעגל הלקוחות. בעזרת האנימציה החברה תוכל לעזור לכם להגשים את החזון שלכם ולמקם את המותג שלכם כמוביל בתחומו.

ייחודיות היא שם המשחק

ייחודיות החברה לעומת המתחרים היא ש-DG המיתוג הדיגיטלי מתמחה במיתוג באנימציה וזה עיקר עיסוקה, ולא סרטוני אנימציה רגילים. בעזרת המיתוג באנימציה עסקים יכולים להפיץ את העסק או המוצר שלהם בדרכים אינטראקטיביות ולהיכנס לתודעה הציבורית ולהישאר שם לאורך זמן.

כיום, אנימציה לעסק היא הכלי השיווקי החזק ביותר, שיכול להטיס גם את העסק שלכם קדימה.

לסיכום, DG המיתוג הדיגיטלי הם הפתרון לכל עסק אשר מחפש לבדל את עצמו על ידי מיתוג ועיצוב בשפה ייחודית ובלעדית לעסק שלו. לפרטים נוספים היכנסו לאתר www.dgdigitaldesigner.com או חייגו: 050-3312024

בשיתוף DG המיתוג הדיגיטלי
  • עוד באותו נושא:
  • מיתוג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully