וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-PRONLINE ממליצים על העסק שלך

בשיתוף PRONLINE, בשיתוף PRONLINE

24.8.2020 / 12:36

כבעלי עסקים שרוצים להראות נוכחות ברשת האינטרנט, אתם יודעים עד כמה זה חשוב להחזיק את הראש מעל המים כשמדובר בקידום באינטרנט

פרונליין. יח"צ,
pronline/יח"צ

על כל עסק בכל תחום כמעט, יש עוד מאות עסקים המתדפקים על שעריה של גוגל ומתחרים על תשומת לבם של הגולשים. רוצים להראות לכל הגולשים והלקוחות שאתם מספר אחת? בחברת PRONLINE יעשו הכול כדי להראות עד כמה העסק שלכם מיוחד במינו.

כוחו של הראיון האישי

לצד כתבות תוכן או יח"צ שנועדו לפרסם את העסק שלכם, ישנו אמצעי אחד שיקפיץ לכם את הפניות: ראיון אישי. בעזרת ראיון אישי טוב תוכלו -

• לבחור את המאפיינים שאתם מעוניינים להדגיש בעסק שלכם - לצורך העניין, אתם יכולים להחליט אם לשתף את הגולשים במוצר חדש שאתם משיקים או להדגיש את היתרונות הייחודיים שלכם.

• לשתף את הגולשים בסוד העניינים ולגלות להם את הקסם של העסק שלכם, כדי שגם הם יוכלו לפנות אליכם וליהנות מהשירותים שאתם מספקים.

• להוסיף לראיון מאפיינים אישים כמו ציטוטים ודוגמאות מן החיים. כך שהגולשים מרגישים שמדברים אליהם באופן אישי, וירצו לפנות אליכם.

• לקשר: לא מדובר בראיון בלבד. לכתבה שלכם אתם מוזמנים להוסיף קישורים לאתר, לפייסבוק, אינסטגרם או כל מקום שתרצו להוביל אליו את הגולש.

• לפרסם באתר המומלצים, אתר איכותי שיתרום רבות לקידום העסק ויעזור לכם להיות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל.

• לנצל הזדמנות פז כדי להראות לגולש מדוע הוא צריך להגיע דווקא אליכם, ולא אל המתחרה.

המדור החדש של PRONLINE יעזור לכם להמריא

חברת PRONLINE מתמחה בשיווק דיגיטלי ברחבי האינטרנט, ובזכות כתבות יח"צ, שיווק באמצעות תוכן ופרסום כתבות באתרים מובילים כמו "וואלה", "ישראל היום" או מעריב", והיא מאפשרת לעסקים מובילים רבים להישאר על המפה.

כעת יוצאת PRONLINE במדור חדש - וואלה מומלצים - שבאמצעותו היא ממליצה על שירותיהם של עסקים מובחרים באמצעות ראיון אישי. הראיון עצמו מותאם לדרישותיו של הלקוח, כך שאתם תקבעו בסופו של דבר איך ייראה הראיון שלכם ואילו דגשים הוא יכלול.

הראיון האישי מסייע רבות למיתוג העסק. ומעבר לכך, הוא יגרום לכם לדבר אל לבו של הגולש, ישכנע אותו עד כמה אתם מיוחדים באמת ויגרום לו להעדיף אתכם על פני המתחרים שלכם.

לפרטים נוספים: PRONLINE פרסום במדור מומלצים

בשיתוף PRONLINE, בשיתוף PRONLINE
  • עוד באותו נושא:
  • פרסום
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully