וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בי ג'י סאונד - שומעים את האיכות

בשיתוף בי ג'י סאונד

27.8.2020 / 15:34

כולם אוהבים מוסיקה - אבל יש כאלה שפשוט לא יכולים בלי איכות הסאונד הגבוהה ביותר שאפשר להגיע אליה. בדיוק בשביל אודיופילים כאלה קמה חנות בי ג'י סאונד המביאה את ציוד הסאונד הטוב ביותר

מי מאתנו לא אוהב לשמוע מוזיקה? היא נמצאת אתנו בכל מקום - בנסיעה באוטובוס, בזמן הניקיונות של יום שישי או בשעת מנוחה אחרי יום עבודה עמוס. אבל ישנם אנשים שמחפשים לא רק את המוזיקה, אלא גם את איכות הצלילים שלה. ולכן הם משקיעים רבות ברכישת מערכת סטריאו או קולנוע, או כל התקן או מערכת שיאפשרו להם לשמוע כל צליל וצליל של המוזיקה שהם כל כך אוהבים. ללקוחות אלו הפריקים של איכות הצליל קוראים "אודיופילים".

וזוהי בדיוק המטרה של ברוך גליסקו, המייסד של בית העסק בי ג'י סאונד שעיקרו בייבוא ושיווק מערכות סטריאו וקולנוע ביתי, מהמותגים המובילים והמוערכים בעולם האודיו היוקרתי.

בבי ג'י סאונד אפשר למצוא מגוון רחב של מוצרי סטריאו סופר איכותיים כגון: רמקולים רצפתיים, רמקולים מדפיים, ממיר (Dac) ארונות שיכוך, מגברי סטריאו מבוססי טרנזיסטור ואף מגברי סטריאו מנורות, פטיפונים, כבלי אודיו ועוד.

בראיון מיוחד שערכנו עם ברוך, התוודענו לעולם המוזיקה והסאונד כמו שלא הכרנו קודם, ונוכחנו לדעת שזה לא פשוט בכלל להרכיב מערכת סטריאו או קולנוע ביתי על מנת להפיק את איכות הצליל בדיוק כמו המקור.

בי ג'י סאונד. יח"צ,
בי ג'י סאונד/יח"צ

אוהבי כל המוזיקה התאחדו

ברוך הוא אודיופיל בעצמו, ויש לו ניסיון רב בבניית מערכות סטריאו וקולנוע ביתי והרכבתם. הוא פועל במשך שנים רבות בתחום ונחשב היום לשם דבר ואחד המובילים בתחום הסאונד הדו והרב ערוצי. כל אוהב מוזיקה ואיכות צליל מכיר את ברוך מבי ג'י סאונד ואם לא, חייב להכירו בהמשך דרכו. ברוך דואג כל הזמן להתעדכן, והוא מכיר כל מוצר סטריאו, ובוחן אותו באופן אישי לפני שהוא מחליט לייבא ולשווק אותו ללקוח הסופי. לדברי ברוך, "המוצרים שלי מתאימים לכל מי שאוהב מוזיקה ואינו מתפשר על מערכת הסטריאו ואיכות הצליל שלה. כל מי ששואף להאזין בביתו באופן מושלם ובדיוק רב כפי שהכלים מתנגנים ונשמעים במציאות, ימצא את מבוקשו בבית העסק בי ג'י סאונד".

את מותגי האודיו היוקרתי שברוך דואג לייבא ולשווק ב- Sound BG לא תוכלו למצוא בחנויות סטריאו
וחנויות לקולנוע ביתי מתמחות רגילות. ברוך מוסיף ואומר: "העסק שהקמתי לא פונה אך ורק לאודיופילים, אלא לכל חובב מערכת סטריאו או קולנוע ביתי. כלומר, כל מי שלא מוכן להתפשר על איכות הצליל ונכון להשקיע משאבים ולקבל את הטוב ביותר".

בבית העסק בי ג'י סאונד תמצאו מגוון מערכות סטריאו וקולנוע בטווח מחירים רחב וגדול. ישנן מערכות סטריאו וקולנוע שיכולות להגיע למחירים של מכוניות פאר ואף דירת יוקרה. בבי ג'י סאונד השמיים הם הגבול ושם תופרים ללקוח בסופו של דבר מערכת סטריאו או קולנוע בהתאם לדרישות ולתקציב של הלקוח והכל ביחס אישי ובפגישות אחת על אחד, תוך שימת דגש על שרות, מקצועיות והקשבה לרצונותיו של הלקוח.

חמשת הנמכרים!

ברוך ממשיך ומספר לנו, כי נכון להיום ישנם 5 מוצרים מובילים ומבוקשים על ידי חובבי הסאונד:


1. רמקולים רצפתיים

רמקולים רצפתיים מדגמים שונים מוצעים במגוון רחב של גדלים ועיצובים. מבין הדגמים הבולטים
אפשר למצוא רמקולים בעלי טוויטר ריבון הנחשבים לאיכותיים במיוחד ולבעלי צליל טבעי.

2. ממיר/סטרימר Dac

בבי ג'י סאונד מציעים ממירים DAC (ראשי תיבות של Converter Analog To Digital) מדגמים שונים ומשתי היצרניות הבולטות והמובילות בתחום: Audio Ps ו- Audio, Cary . מדובר ביצרנים אמריקאים המייצרים אלקטרוניקה משובחת וממירים/סטרימרים משוכללים ביותר אשר תמצאו בהם תכונות איכותיות וייחודיות כמו עדכוני רשת המשפרים את איכות הצליל של הממיר וכן חיבורים אנלוגיים, חיבורים דיגיטליים, אפלקציות ניגון ייעודיות. הסטרימרים תומכים בכל קובץ אפשרי אשר קיים כיום בשוק כגון: Flac, DsD ,Mqa, Mp3 ועוד.

3. מגבר סטריאו

באולם התצוגה של בי ג'י סאונד תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מערכות הגברה, כגון מגברי סטריאו איכותיים המגבירים את עוצמת הסאונד ברמה גבוהה ואיכותית המגיעים עם שלט רחוק. בבי ג'י סאונד תמצאו מגברי סטריאו מבוססי טרנזיסטור איכותי ומגברי סטריאו מבוססי מנורות. ישנם מגברי סטריאו הייברידיים המשלבים את שתי הטכנולוגיות טרנזיסטור ומנורות, וכן מגברי סטריאו A Class או A,B Class ואף מגברים דגיטליים Class D.

4. כבלי אודיו

על מנת להגיע לפיין טיונינג סופי צריך חיווט איכותי כדי לחווט את חלקי המערכת, הכבלים הנדרשים והנמכרים הינם כבלי רמקולים, כבלי אינטרקונקט, XLR , כבלי חשמל, כבלים דיגטליים, USB וכבלי Hdmi המשפרים את איכות התמונה ואת איכות הצליל. בי ג'י סאונד מייבאת זה למעלה
מעשור את כבלי האיכות של Design Audio Purist מארה"ב .

5. פטיפון

פטיפון או מלך האנלוג הישן המוכר והזכור לכל, מככב בקרב המוצרים המבוקשים ביותר ע"י חובבי איכות הצליל הבלתי מתפשר. כל מי שמחפש את איכות הצליל הנוסטלגית, יעשה הכול כדי לרכוש
פטיפון איכותי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בי ג'י סאונד. יח"צ,
בי ג'י סאונד/יח"צ

כשאתם בוחרים את מערכת הסאונד שלכם, אתם לא לבד

"בבי ג'י סאונד," ממשיך ברוך, "הלקוח מגיע בתיאום פגישה אישית, כאשר יושבים איתו בפגישה אחד על אחד ומתאימים לו מערכת סטריאו או קולנוע לפי דרישותיו והתקציב העומד לרשותו. הוא מקבל ליווי מלא לפני ואחרי הרכישה, והכל מבוסס על שירות אישי ויחס חם. הבשורה האמיתית היא שהמחירים של בי ג'י סאונד כאן בארץ הם אותם המחירים כפי שמופיעים בארץ המקור בחו"ל בתוספת מע"מ בלבד".

אפשר לומר בביטחון שבי ג'י סאונד הוא בית לכל מי שרוצה לשמוע מוזיקה באיכות גבוהה. אם גם אתם רוצים לשפר את איכות הסאונד במערכת הסטריאו והקולנוע ביתי שלכם ואם תמיד חלמתם על איכות צליל נאמנה למקור ובלתי מתפשרת, אתם מוזמנים לבקר באתר או בעמוד הפייסבוק של בי ג'י סאונד, ולהתרשם ממגוון מוצרים ומותגי אודיו End High יוקרתי והכי חשוב - לתאם פגישה עם ברוך ולהכיר איש ובעל מקצוע קשוב שלא רק מתפרנס מהתחום, אלא חי ,אוהב ונושם אותו בכל רמ"ח איבריו.

להתחלת שיחה עם ברוך בוואטסאפ לחצו כאן.

בי ג'י סאונד. יח"צ,
אחד מחדרי ההדגמה והאזנה באולם התצוגה בסניף ר"ג/יח"צ
בשיתוף בי ג'י סאונד
  • עוד באותו נושא:
  • סאונד
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully