וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך מדביר?

בשיתוף המדביר נט

30.8.2020 / 14:36

תיקנים? מכרסמים? נמלים? תוכלו לנסות להיפטר מהם בעצמכם אבל אם ברצונכם לדאוג שייעלמו מחייכם במהירות ולאורך זמן תוכלו להזמין מדביר מקצועי

מדביר. freepik,
הדברה/freepik

אם אתם שומעים קולות של יצורים קטנים שזזים לכם בין הקירות ומפריעים לכם לישון, וגם משאירים גללים קטנים ושחורים במגירות התחתונות של המטבח - יכול להיות מאד שיש לכם עכבר או שניים שמסתובב לכם בבית, מכרסם מכל הבא לפיו, וגם עלול חלילה להעביר מחלות ופרעושים. אם אתם מוצאים את עצמכם מזנקים בהסתערות אמיצה עם כפכף ביד לעבר תיקן (מקק) שרץ לו ברחבי הבית, בעוד החלק הרגשי של הבית צועק צעקות בהלה או עידוד - כנראה שיש לכם בעיית מזיקים בבית, והגיע הזמן להזמין מדביר. כיום יש חברות הדברה שמגיעות לכל הארץ, יש מדביר בצפון, בדרום, במרכז, ואפילו מדביר בנתניה והסביבה, כשכל מה שצריך לעשות הוא פשוט להתקשר אליהם. המקצוענים הללו יבוא ויפתרו לכם את כל בעיית המזיקים תוך זמן קצר, והשלווה והנחת יחזרו למעונכם הפרטי.

כמובן שאתם יכולים לנסות לפתור את הבעיה לבד, על ידי ספריי נגד תיקנים ומזיקים בסופר, אבל אם אתם רואים שהבעיה לא נפתרת לחלוטין - זה הזמן להזמין מדביר מקצועי, שינקה לכם את הבית מכל המזיקים למיניהם, על ידי חומר הדברה מקצועיים, שנשארים למשך תקופה ארוכה, לא מתפוגגים אחרי שטיפה של הבית, והחשוב מכל - שממוקדי מטרה בדיוק לבעיה שלכם.

מי יכול להיות מדביר?

בשנת 2005 אירע אסון. שתי ילדות נפטרו כתוצאה משאיפת רעל של חומר הדברה, שמדביר לא מקצועי שם בביתן. מאז כל תחום ההדברה עבר רגולציה וזינוק מקצועי רציני, החוק קובע שרק אנשים אמינים רשאים לגשת לבחינות של משרד הבריאות בנושא ההדברה, ולאחר מכן למבחן המעשי, ונדרשים לעדכן את הרישיון שלהם מדי חמש שנים.

באופן כללי, יש שלושה סוגי רישיון שונים: רישיון להדברה בתוך הבית, רישיון להדברה מחוץ לבית, ורשון להדברה באיוד גז. כשכל המדבירים המוסמכים רשומים במערכת המדבירים המורשים של משרד הבריאות, ואתם יכולים לבקש מהמדביר שאתם מזמינים את שמו ומספר הרישיון שלו, ולבדוק באינטרנט שאכן יש לו רישיון בתוקף.

מה עושה מדביר מקצועי?

מדביר מקצועי, יגיע לביתכם, יבדוק מה בדיוק הבעיה, איזה סוג מזיק זה. ינסה למצוא את הדרך הכי בטיחותית כדי לפתור את הבעיה, ייתן לכם הדרכה לפני כיצד הולך להיות התהליך של ההדברה, ומה נדרש מכם (כגון לפנות את הבית, להשאיר חלונות פתוחים או סגורים, לכבס בגדים וכו'), ובסיום ההדברה הוא ישאיר יומן ביצוע - שהוא מסמך המתאר את סוג הבעיה, וסוג החומר והריכוזיות שבה השתמש כדי לפתור את הבעיה.

כיום יש שירותי הדברה שונים ומגוונים, המתמודדים עם שלל בעיות ומזיקים: עכברים, נמלים, תיקונים, פרעושים, פשפשים, צרעות, נחשים ועקרבים הרחקת יונים ועוד. מדביר מקצועי יידע לתת לכל אחד מהבעיות שלכם את המענה המתאים ביותר, ובצורה האיכותית והבטיחותית ביותר, כשסוג ההדברה יהיה היעיל ביותר, ואיכותי ביותר, והמשתלם ביותר מבחינתכם.

בשיתוף המדביר נט
  • עוד באותו נושא:
  • הדברה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully