וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה קבלני גבס צריכים להשתמש בכלים טכנולוגיים ולהגדיל את הרווח שלהם?

בשיתוף ש.ע.ן אספקה טכנית

30.8.2020 / 16:29

שאולי כהן המייסד של ש.ע.ן אספקה טכנית שינה את חוקי המשחק, הוא ולא אחר, אחד מהאנשים הראשונים שהביאו טכנולוגיה פורצת דרך לענף הקבלנים, כאשר כיום הוא בעל שם ודבר בכל מה שקשור לפתרונות טכנולוגיים בעולם הבנייה

שאולי כהן. יח"צ,
שאולי כהן/יח"צ

אז איך הכל התחיל?

"זמן, זמן, זמן ועוד פעם זמן". לדברי שאולי כהן, הכל התחיל מהרצון הבלתי פוסק של כל קבלני הגבס לחסוך בזמן. כיום, כל קבלן גבס יודע שאחד מהדברים החשובים ביותר לעסק שלו הוא חיסכון בזמן, בכדי להספיק כמות גדולה ביותר של פרויקטים בכמה שפחות זמן, אך עם זאת לשמור על איכות עבודת הגמר כדי שהלקוחות שלו ימשיכו לפרגן.

במקביל לטיפול בבעיית הזמן יש לטפל בבעיית הכאב, כשקבלני גבס עובדים בשיטות המיושנות, המון לחץ מופעל על כל הגב, הידיים ומפרקי היד. הלחץ גורם למרבית הקבלנים בעיות רפואיות כגון פריצות דיסק, דלקת במפרקי היד ועוד שלל בעיות רפואיות. הכלים הטכנולוגים אותם ש.ע.ן מייבאים לישראל נותנים פתרון מקיף לכל נושא הכאב על ידי תנוחות עבודה נוחות וחשיבה של גדולי המהנדסים על דינמיקת העבודה עם הכלים.

בנוסף לשתי הבעיות הגדולות האלו, מצטרפת אליהם לא אחרת מבעיית כוח האדם שהיא לא פחות חשובה. לדברי שאולי כהן, ענף הקבלנים במשך שנים ניסה לצמצם את כוח האדם כדי להגדיל באופן משמעותי את שורת הרווח מכל פרויקט. הכלים אותם ש.ע.ן אספקה טכנית מייבאים מייצרים פתרון מושלם לבעיה ובעזרתם ניתן להוריד כמחצית מכוח האדם שהיה עד היום בכל צוות באתר הבניה.

חלק מהכלים הטכנולוגים שאותם ש.ע.ן אספקה טכנית מייבא לישראל הם:

• מגוון רחב של איירלסים - המתאימים לכל סוגי העבודות לפי גודל הקבלן - האיירלס משמש את הקבלן להתזת שפכטל, צבע אקרילי ועוד - בכך הקבלן חוסך המון זמן על מריחת החומר.

• סכיני מריחה ורולרים לשפכטל - ש.ע.ן הם היבואנים הבלעדיים של ענקי הטכנולוגיה בגרמניה BEROXPERT הסטים משמים את הקבלים להחליק את הקירות לאחר העבודה עם האיירלס.

מלטשות גובה מהמותגים המובילים בעולם - הכוללות שואב אבק מובנה ואמצעי בטיחות בכדי לא לנשום את חלקיקי הגבס המסוכנים, המלטשות משמשות את הקבלנים לליטוש הקיר, החלקתו ועל ידי כך קבלת עבודת גמר ברמה הגבוהה ביותר.

• כלים אוטומטיים להדבקה - ש.ע.ן היבואנים הבלעדיים של החברות הגדולות בארה"ב להדבקה אוטומטית כגון TapeTech, ASGARD USA ועוד...

במקביל לכלים אלו ש.ע.ן אספקה טכנית מייבאים מספר רב של כלים טכנולוגים המאפשרים חיסכון של זמן, כוח אדם ופותרים את בעיות הכאבים.

לדברי שאולי כהן, אחרי מספר שנים שהכלים האלו נמצאים בענף הבניה קבלנים שמבינים בניין יודעים באופן חד משמעית עד כמה הכלים הטכנולוגיים שינו את חוקי המשחק לטובתם. כיום יותר ויותר קבלנים גדולים כקטנים מצטרפים למשפחת הטכנולוגיה של ש.ע.ן ומתחילים לחסוך בזמן, כסף והרבה כאבי ראש.

אם גם אתם מעוניינים להצטרף אליהם אל תהססו לפנות ל- ש.ע.ן אספקה טכנית ולקבל את כל האינפורמציה הדרושה, כולל חדר הדגמות והדרכה מלאה באתר הבניה שאתם נמצאים.

בשיתוף ש.ע.ן אספקה טכנית
  • עוד באותו נושא:
  • בנייה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully