וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות אתר אחד אשדוד התבססה כמעצמה קולינרית

בשיתוף אשדוד בתפריט

10.9.2020 / 16:21

בזכות אתר אינטרנט אחד שלושה ישראלים מהדרום גרמו לעיר אשדוד להתעצב כמעצמה קולינרית

אשדוד בתפריט. שירן כהן שי,
אשדוד בתפריט/שירן כהן שי

מי אתם אשדוד בתפריט?

כבר שמונה שנים שהאתר אשדוד בתפריט מחבק את הקולינריה באשדוד, עוטף אותה במילים ובתמונות, מעניק לה חמצן כשהיא זקוקה לו, מבקר אותה כדי שתלמד להשתפר, חוגג איתה את ההצלחות והולך איתה יד ביד בימים קשים. לא כל עיר זוכה לקידום מקומי, כזה שיוצר עבורה רשת ביטחון איכותית, יחס אישי ומענה אנושי בכל שעה ביום. את הביטחון צוות האתר מעניק ללקוחות באמצעות תמיכה מקסימלית בכל עסק, החל בפוסט שמכריז על פתיחת מסעדה חדשה בפייסבוק של אשדוד בתפריט, שכיום מונה כ-11 אלף עוקבים הדוקים, פוסט שיוצר הדים חזקים אצל תושבי העיר ומאפשר לכל עסק חדש להפוך להיות מוכר ביום אחד. היתרון המשמעותי שלהם הוא בהיותם אתר מקומי שטועם לפני שהוא מספר לכולם ולא מסתמך על ביקורות של אחרים וזה בדיוק מה שתושבי העיר מעריכים ומבינים - את האמינות, שגורמת להם להעדיף את האתר המקומי על אתרי אוכל ארציים.

3 נגד מאה

את האתר הקים ליאור בנימיני. החזון שלו היה ליצור מקור מידע שמאגד בתוכו את כל תחום הקולינריה והבילוי של העיר ועם השנים החזון הזה קרם עור וגידים, הוליד קשרים ארציים והביא את האתר למה שהוא כיום. כנראה שהתמדה ואהבה לקריירה מולידה דברים טובים. אומנם כלפי חוץ נדמה כי מדובר בצוות של עשרות אנשים, אך בפועל שלושה אנשים מתפעלים את האתר ואת המדיה החברתית בניהול מדיה, ניהול לקוחות, צילום, תוכן, שיווק, גרפיקה, תכנות, נראות ברשת ואפילו שירות פסיכולוגי כשצריך: ליאור בנימיני, שירן כהן שי ואבירם אפללו. הצוות עובד בהרמוניה ויוצר בכל יום חומר מגרה לקריאה ולצפייה לקהל האשדודי בפרט ולכל תושבי הארץ שחפצים בהמלצות איכותיות, לבילוי ולחוויה קולינרית.

אשדוד בתפריט. שירן כהן שי,
אשדוד בתפריט/שירן כהן שי

אשדוד יפתי

אשדוד הוכרזה כעיר בשנת 1968 ובזכות נמל אשדוד, הגדול מבין שלושת נמלי המסחר הימיים של ישראל, הפכה לעיר נמל. בנוסף להיותה עיר נמל, אשדוד מזוהה כקיבוץ גלויות, בה ניתן למצוא מגוון רבדים של אוכלוסיות שונות מהעולם כתוצאה מקליטה נרחבת של עלייה יהודית. לאור מגוון התרבויות החיות יחד בשכנות טובה, הקולינריה המקומית מלאה בטעמים מהעולם, מה שיוצר חוויה אותנטית וייחודית לתושבים בעיר ולכל הבאים מרחבי הארץ. הקסם בריבוי התרבויות הוא שבאשדוד בתפריט כל אחד יכול למצוא את עצמו, אם אדון שחפץ במרק צ'ורבה או אם גברת שחושקת בחריימה פיקנטי! באתר ניתן לרשום את שם המנה ולמצוא את המסעדה ואת התפריט הנכסף, להזמין תוך שניות מקום במסעדה או להזמין משלוח. כוונת המשורר הייתה ליצור פלטפורמה נוחה וקלה לשימוש, שהגולש יוכל לקבל את התוצאות הרצויות תוך מספר קצר של קליקים, בלי להסתבך בחיפוש, אלא להתמקד בצורך המידי שלו מהאתר.

מה אוכלים היום?

נכון יש כאלו שיודעים מראש מה מתחשק להם לאכול ואיפה, אך יש גם את אלו שזקוקים לדחיפה קטנה ולהמלצות מהימנות. באתר אשדוד בתפריט הם יוכלו להגיע למגזין, לפתוח את החך לטעמים קולינריים שונים באמצעות המילים והתמונות המגרות בכתבות. על התוכן ועל התמונות אחראית הכתבת והצלמת שירן כהן שי, שבנוסף להיותה מנהלת קשרי לקוחות, היא מתעדת את האוכל ואת האנשים שמאחוריו בארבע השנים האחרונות ועורכת סיורים קולינריים לבלוגרים. מהתמונות בנימיני יוצר סיפור וויזואלי באמצעות קסמיו מעולם הגרפיקה. אז המילים, התמונות והוויזואלי יוצרים מקום מבטחים קסום לכל מי שאוהב אוכל.

מבטיחים לכם כי בכל כתבה שתקראו באתר תבלעו את המילים בשקיקה והחך שלכם יתמלא בריר, כזה שיגרום לכם להתניע את הרכב ולהגיע לאשדוד, לא משנה באיזו עיר בארץ אתם גרים. בשנים האחרונות עולם האינסטגרם הפך להיות תפריט עולמי, כזה שבלחיצה אחת על תמונה מגרה, הלקוח כבר מתיישב באותה מסעדה וטועם את המנה שצפה בה לפני מספר דקות. מצחיק אך כל כך אמיתי שפירוש המילה אינסטנט הוא תהליך בישול מהיר, מילה נרדפת לכל עולם המדיה היום שמצריך חידושים, גילויים והתפתחויות. להם דואג המתכנת הגאון של הצוות אבירם אפללו, שתמיד עם היד על הדופק בכל הנוגע לזמינות האתר עבור הלקוחות. אין ספק כי הצוות של ליאור בנימיני משלים אותו בצורה מיוחדת מימין ומשמאל, לכדי מעגל מושלם שמאפשר לנו ליהנות מפלטפורמה מושלמת בעולם הקולינרי של היום.

אשדוד בתפריט. שירן כהן שי,
אשדוד בתפריט/שירן כהן שי

סיורי אוכל לבלוגרים באשדוד

אז כן האינסטגרם הוא חלק בלתי נפרד מאשדוד בתפריט והתמונות מדברות בעד עצמן, מה שגורם מידי יום לבלוגרים המוכרים ביותר ברשת ליצור קשר ולבקש סיור קולינרי בעיר. נדבך נוסף שמסייע לעסקים בעיר, חשיפה ארצית במדיה החברתית. איך זה עובד? הם בוחרים מספר בלוגרים חזקים ברשת ומטיילים איתם בין מסעדות בעיר, מצלמים, טועמים ומפרגנים. הבלוגר מרוויח סיור מהנה וחוויה קולינרית מיוחדת, המסעדה מרוויחה חשיפה ארצית ולקוחות חדשים שמגיעים בעקבות אותם סיורים. כל זה, בנוסף לעמוד שלם באתר שמכיל את אודות העסק, טלפון עם חיוג ישיר וכמובן תפריט, תמונות ופרגונים מעת לעת בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם.

מסעדות באשדוד

קוראים היום לאשדוד מעצמה קולינרית ובצדק. תחום הקולינריה בעיר מתחזק בכל שנה, יש יותר מגוון של מסעדות ומנעד של סוגי האוכלוסיות המגיעות מתרחב.

אמנם מדובר בעיר נמל עם דגה פוריה, מה שמאפשר למסעדות הדגים בעיר לפרוח, אך בין היתר יש גם מסעדות עדתיות משובחות, הודית, תאילנדית, בוכרית, גרוזינית ועוד...

לא נוכל לספר בכתבה אחת על כל ה - מסעדות באשדוד, אך בין הבולטות והמוכרות, עלמא ים תיכונית עם קריצה היפסטרית לברלין, מא האחות הקטנה של עלמא שמצטיינת בדגים נאים ובכל מה שקשור באסיה; צ'ון לי הסינית הוותיקה והמשובחת; קורסר שמפנקת גם בנוף למרינה; טקסס שמגישה המבורגרים בדיוק כמו במערב; איווה שחוגגת את מרוקו בתוך סיר; ראיחונה שדוגלת באוכל בוכרי אותנטי; סמוקי בורגר שמציע גם המבורגר גם ים; טמאדה שיצרה ארוחת מלכים מסעודת פועלים; בגטוס שמוציא את הבגט החם והטרי ביותר; הירושלמי שהמציא את השניצל אבוקדו; השניצלייה שיודעת שאנחנו אוהבים פריך; פיתה בסטה שמגשימה חלום בתוך פיתה; גחלים שפותחים שולחן עמוס כל טוב; טו גייז שעדיין מנפנפים במנגל ועושים את זה מעולה; הולנד צ'יפס שיצרו בלילה ממכרת; ג'חנון גדרה שמפנק גם בשבת; פיתה מחנה עם הפלפל הכי חריף; מואיז עם הכנאפה שנמתח גבוה; קמפאי עם מגוון אסייתי מושלם; באדאבום עם סביצ'ה טרי ופיצה מאיטליה; ויצמן שקירב אלינו את מרקש; אינדיאן עם הסטייק והאווירה הכי טובה; קלמה עם הנוף והקפה המושלם; בליקר בייקרי עם ארוחת בוקר של מלכים; לוצ'נה עם המסעדה הכי יפה בעיר; בורגרי, קטנים קטנים אבל ממזרים וכמובן כל הפיצריות שמצליחות לגרום לנו לחייג אליהן כל יום... פיצה בלה, פיצה צ'יז, פיצה איטליאנו, דל פסטו, פיצה דון פדרו, פפלינו, קאסה דל פפה, פומודרי, פיצה האט ועוד...

תמונות מספרות

אז כן אלו ועוד רבים, הם חלק מהלקוחות של אשדוד בתפריט, כל לקוח מקבל יחס אישי בטלפון וכמובן במפגשים עם צוות המשרד, שלרוב מסתכמים בהרבה אוכל ובצילומים מגרים... כאלו שאחרי כמה דקות כבר יעלו לרשתות החברתיות, יספרו לקהל את הטעמים ויאפשרו לו להחליט בתבונה איפה לאכול צהריים ואיפה להזמין מקום לארוחת ערב.

ומה העתיד?

אשדוד בתפריט לא עוצרת בגבולות העיר, אלא מתרחבת לעוד ערים בארץ בניהן אשקלון, נתניה, ראשון לציון, ירושלים ועוד. אם אתם שואלים מה הסוד שלהם, לא יהיה קשה להבין שמדובר בצוות קטן שחי ונושם קולינריה, נהנה לקום בבוקר לעבודה, מתמקד בכל עת בעיר ספציפית ולא מתפזר, מה שמאפשר לו להיות זמין ללקוחות 24/7 , ליצור, לחדש, להעלות את הרף ולאפשר לגולשים ליהנות מתוכן אמין, מסקרן ומעניין.

בשיתוף אשדוד בתפריט
  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully