וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאמא תכשיטים - עסק שהוא משפחה

בשיתוף שאמא תכשיטים

2.9.2020 / 9:08

מחפשים טבעת אירוסין או נישואין? קופצים לבקר משפחה בצפון ומחפשים מתנה בלתי נשכחת? בנצרת תמצאו שאת שאמה תכשיטים המתמחים בתכשיטי זהב מכל הסוגים

שאמא תכשיטים. CDA,
שאמא תכשיטים/CDA

הצעת נישואין היא אולי ההצעה המרגשת והמשמעותית ביותר שתעשו, הצעה שמשנה את החיים מהקצה אל הקצה ופותחת פרק חדש. אבל כדי לעבור אותה כמו שצריך, אתם צריכים לבוא מוכנים מראש עם הפתעה מיוחדת ובלתי נשכחת לאישה שאתם אוהבים יותר מכול. והכוונה היא כמובן לטבעת זהב או יהלומים, ממש כמו בסרטים.

אבל איפה מוצאים את הטבעת המושלמת? בחברת הבוטיק שאמא תכשיטים בע"מ מבינים עניין ומציעים מגוון רחב של תכשיטים לאירועים המרגשים בחיים, כמו הצעות נישואין ואירוסין. כי אחרי הכול, החנות עצמה הוקמה על ידי זוג צעיר שהיה אז בראשית דרכו בחייו החדשים. בראיון מיוחד עם נאדר שאמא הבעלים למדנו על החברה המופלאה הזו.

שאמא תכשיטים. CDA,
שאמא תכשיטים/CDA

מהראשונים בנצרת

נאדר מספר לנו שמדובר בעסק משפחתי שהוקם ב-1975. "הכול התחיל מעסק קטן ופרטי של זוג צעיר. אשתי ואני התחלנו ממש מההתחלה, מבלי לדעת לאן זה יתפתח. לפני שנים התחלנו אני והיא לייבא זהב מטורקיה ואיטליה הישר לשוק של נצרת. עברו שנים, ומאז הלכנו והתפתחנו והפכנו לאחד העסקים הראשונים באזור נצרת", מספר נאדר. "אט אט החברה הקטנה שלנו הלכה והתרחבה, אנשים מכל הארץ התחילו להגיע אלינו, אז עברנו מהשוק אל הכביש הראשי של נצרת. כך שכל מי שמגיע אלינו בסופי שבוע בדרך לטיול או ביקור אצל בני המשפחה, יכול להיכנס ולקנות צמידים, שעונים, טבעות ועוד מגוון רחב של מודלים מיוחדים העשויים מזהב בעיצובים שונים. יש לנו גם מחלקת צורפות שבה מעצבים תכשיטים לפי דרישותיו של הלקוח. כלומר, לקוחות באים אלינו עם תמונה או רעיון כלשהו בראש, וממש רואים איך הוא מתגשם אל מול עיניהם, באמצעות תכשיט העשוי מזהב של 14, 18 או 21 קראט, בהתאם לדרישה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הסוד הוא באריזה

מגוון רחב של תכשיטים איכותיים הוא לא הדבר היחיד שייחודי כל כך לבוטיק שאמא תכשיטים. כולנו יודעים שכדי להפתיע כמו שצריך, חשוב לתת את המתנה באריזה יפה. הצוות של החנות עוטף את המתנה שלכם באריזה מיוחדת ואיכותית. לדברי נאדר, "אצלנו הולכים עם העיצוב עד הסוף מבחינת אריזה, שקית, עטיפה וסרטים לעיטור. יש לנו גם קופסאות מיוחדות ששומרות על תכשיט הזהב. למשל, אם רוצים לערוך הצעת נישואין מכובדת לאישה לעתיד, מגישים לה את הטבעת בקופסה מיוחדת יפהפייה, וכשפותחים אותה היא מאירה. אי אפשר לתאר את גודל ההפתעה כשמגלים מה יש בפנים. כל אישה שפותחת את הקופסה, נותרת פעורת פה מרוב הפתעה והתרגשות".

שאמא תכשיטים. CDA,
שאמא תכשיטים/CDA

כל הסיבות לקנות תכשיטים מזהב

בשאמא תכשיטים מתמחים במיוחד בשיווק תכשטים מזהב, וזה הזמן להזכיר לכולנו מדוע כדאי לתת במתנה את התכשיטים האלה לאנשים שאנחנו אוהבים:

הולכים על בטוח

תכישיטים העשויים מזהב אמיתי מתאימים לכל אחד ואחת. לא חסרים מקרים שבהם אנשים סובלים מאלרגיות ופריחות רק משום שהם עונדים תכשיטים לא איכותיים העשויים מחומרים פשוטים. הזהב, לעומת זאת, מבטיח שלא יהיו שום פריחות וגירויים על העור.

נראה סוף הדרך

הזהב הוא חומר חזק ועמיד. כשאתם קונים תכשיט העשוי מזהב, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאפשר לענוד אותו לאורך זמן. בניגוד לתכשיטים זולים, תכשיט זהב אינו מתקלף או משחיר ונראה מהמם עם כל בגד שתבחרי ללבוש. וזה עוד לא הכול, כי בשאמא תכשיטים תוכלו לרכוש לאהובת לבכם תכשיטים שאין לאף אחת אחרת, שכן את הזהב מייבאים מאיטליה עבור החנות במיוחד.

לא חוסכים על אנשים שאוהבים

יש אנשים שפשוט אוהבים תכשיטי זהב. ואם אתם זכיתם לאהוב אנשים כאלה, אתם בוודאי יודעים מה ישמח אותם יותר מכול. כולנו יודעים שלא כדאי לחסוך כסף על אנשים שאוהבים. ההיפך, חשוב להעניק להם תכשיט יוקרתי מזהב שידגיש את אהבתכם ויהיה אתם תמיד: בקיץ ובחורף, שכן הזהב אינו מושפע ממזג האוויר.

לא מתאים, מחליפים

יתרון נוסף לזהב על פני החומרים האחרים הוא שבזכות העמידות שלו, לא צריך לזרוק את התכשיטים. אפשר למכור אותם, להחליף, להעביר בירושה או להעניק במתנה. מעבר לכך, בשאמא תכשיטים לא רק מוכרים תכשיטי זהב, אלא גם קונים ומחליפים.

קופצים לצפון כדי לבקר את הדודות? הפתיעו אותן בתכשיטים

סוף שבוע הוא הזמן המתאים לנצל את החופשה הקצרצרה, לעשות טיול קטן וגם לבקר את האנשים שאנחנו אוהבים יותר מכול. ואם אתם כבר עוברים בכביש הראשי של נצרת, כדאי לקפוץ לשאמא תכשיטים ולהפתיע את הקרובים והחברים בתכשיטים ומותגי שעונים מוכרים ואהובים: Mont blanc, Rado, Tissot, Seiko, Burberry, Certina , Emporio armani,Calvin Klein , Boss ו-Gc.

שאמא תכשיטים היא משפחה

"אנחנו עובדים על איכות התכשיטים שלנו כל הזמן", אומר נאדר, "הצוות שלנו קשוב לכל לקוח שנכנס, והוא מקבל את כל היחס האישי שמגיע לו". ואכן, כאשר נכנסים לשאמא תכשיטים, אי אפשר שלא להבחין באווירה המשפחתית השוררת במקום ובכך שכל לקוח ולקוחה מקבלים יחס אישי וחמים. כפי שמסר נאדר, "לפעמים הלקוח לא יודע בדיוק מה הוא רוצה. הוא נכנס, מסתכל ונראה קצת לא סגור על עצמו. אז אנחנו שואלים אותו בעדינות, מדברים איתו, לומדים על המטרה שלו - האם הוא מעוניין בטבעת להצעת נישואין, או אולי מתנה ליום האם. ואז מתאימים לו את המוצר הנכון".

ובאמת, אי אפשר להתעלם מהאווירה המשפחתית השוררת בבוטיק. כך, לצד פינת קפה וכיבוד קל המוצע ללקוח, ניתן לבחון תצוגת תכשיטי זהב ענקית הכוללת יהלומים, תכשיטים ושעונים ממותגים בינלאומיים.

בואו גם אתם לבחון את המבחר המגוון של שאמא תכשיטים, לקבל שירות מקצועי ואדיב ולצאת עם אריזה גדולה ומעוצבת. שאמא תכשיטים נמצאת באזור המעיין, יש חניון ללא תשלום ללקוחות המגיעים מרחוק וגם שורה ארוכה של מסעדות איכותיות מסביב. אז שימו ווייז כדי לקפוץ אם אתם בסביבה.

רוצים לדעת עוד פרטים? אתם מוזמנים לחפש את שאמא תכשיטים באינסטגרם או ליצור קשר בוואטסאפ.

בשיתוף שאמא תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully