וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודיעין - עיר של נדל"ן בצמיחה

בשיתוף יו נכסים

2.9.2020 / 13:30

אילו שכונות יש במודיעין, אילו אוכלוסיות מתגוררים בה, מהן אפשרויות התעסוקה וכמה עולות שם דירות? סקירת ענף הנדל"ן במודיעין על ידי המומחים של U נכסים

יו נכסים מודיעין. יו נכסים,
מודיעין/יו נכסים

מודיעין היא עיר צעירה שהתחילה להיבנות בשנת 1994, ועובדה זאת מסבירה יותר מכל את היותה עיר מתוכננת להפליא עם בנייני מגורים, מבנים ציבוריים אזורי מסחר, מרכזי קניות ובידור ועוד. היא ממוקמת במקום נהדר בין שתי ערים חשובות בישראל. מחד, תל אביב אשר נחשבת לבירה הכלכלית של ישראל וניתן למצוא בה מקומות עבודה, חיי חברה ותרבות עשירים ועוד. ומנגד, ירושלים עיר הבירה שבה מתרכזים גופי הממשל השונים ועוד.

אל העיר הגיעה בתחילת הדרך אוכלוסיה צעירה ואוכלוסיה אחרת משפרת דיור ונוצרה קהילה איכותית בעלת חיים עשירים. כיום מגיעה גם אוכלוסיה מבוגרת בעקבות הילדים והדבר אף תורם לתמהיל נכון. העירייה דואגת כל העת להוספת מוסדות ציבור, לבניית שכונות חדשות המתוכננות היטב, ליצירת מרכזי קניות ובידור, ובעצם, לכל נושא ותחום החשוב לניהול חיי איכות. כל האלמנטים הללו ואחרים נוספים מוצאים להם ביטוי גם בביקוש לנדל"ן הקיים, ואף עולה כל העת, וגורם לעיר להתרחב.

מכירת דירות במודיעין

מכירת הנדל"ן במודיעין מתמשכת בקצב קבוע, וכאשר נוספים פרויקטים מוצלחים מעת לעת אף עולה בהתאם. הסיבות לכך הן, כמובן, איכות החיים, אבל גם היכולת לגור בעיר מסודרת שאיננה צפופה ולעבוד במרכז או בירושלים. למעשה, אפשרויות התעסוקה במודיעין עצמה ובאזורים אחרים הן כמעט בלתי מוגבלת בגלל תשתיות התחבורה המובילות אליה. רכבת, אוטובוסים וכן, כבישים רחבים ובטוחים. הדירות הנמכרות מגוונות וניתן למצוא מגדלי מגורים ובהם דירות בנות 5/6 חדרים או קטנות יותר. יש בתים בודדים, דו משפחתיים ועוד. למעשה, כל אחד יכול למצוא את הבית או הדירה המתאימים לטעמו האישי. השיקולים לבחירה הם כמובן הצרכים, המצב המשפחתי, היכולת הכלכלית וכדומה.

יו נכסים מודיעין. יו נכסים,
יו נכסים/יו נכסים

התפתחות הנדל"ן במודיעין

הנדל"ן במודיעין הינו מגוון וניתן למצוא נדל"ן פרטי, ציבורי, עסקי ועוד. מלכתחילה תוכננה העיר לאכלוס כמות רבה של תושבים, ומשום כך, תוכננו שכונות שלמות כיחידות המסוגלות לספק את צרכי הציבור הבסיסיים. כך, לצד הדירות הפרטיות נבנו מוסדות חינוך, מרכזים קהילתיים, מוסדות בריאות, שירותי דואר, בנקים, מרכזי קניות ועוד. כל התרחבות של העיר מתוכננת על פי מודלים מתקדמים אלו, ובנוסף יש חשיבה על יצירת מקומות עבודה, מקומות בילוי, ומרכזים גדולים יותר אשר ישרתו את כל תושבי העיר גם יחד.

מחיר הדירות במודיעין

מחירי הדירות בעיר גבוהים, יחסית, בשל האטרקטיביות הנובעת, בין היתר, בגלל הצפיפות הנמוכה, הריאות הירוקות הרבות, תחושת המרחב הגבוהה הקיימת, מזג האוויר הנוח ועוד. יחד עם זאת, בהשוואה לירושלים, לתל אביב ולערים אחרות בגוש דן הן עדיין נמוכים משמעותית. מטבע הדברים, קיימים פערים במחירים בין השכונות בעיר. בשכונות ותיקות כמו: הפרחים, משואה ונביאים, למשל, מחיר דירה סטנדרטית בת 4 חדרים הוא כ-1,900,000 שקל. בשכונות חדשות יותר כמו: כרמים ואבני חן תעלה דירה זהה בגודל כ-2,000,000 שקל. ואילו בחדשות ביותר כמו: ציפורים, נופים או אלו הממוקמות במרכז העיר החדש הן תעלינה כ-2,200,000 שקל. יוצאת מהכלל היא שכונת "בוכמן" היוקרתית והוותיקה אשר בה ניתן למצוא גם היום דירות גדולות אשר שומרות על ערכן בגלל המיקום, ההיצע והביקוש. הסיבות למחירים הגבוהים יותר הם בגלל סטנדרט בניה גבוה ומפנק יותר, קרבה לקניון, לרכבת, למוקדי בילוי ושירות ועוד.

השירותים של יו נכסים

יו נכסים היא חברה צעירה, דינאמית ויצירתית המתמחה בתיווך עסקאות נדל"ן ומספקת שירותיה לאנשים פרטיים, אנשי עסקים, משקיעי נדל"ן, ובעצם, לכל מי שנזקק להם. ההתמחות שלה נוגעת לכל סוגי הנדל"ן ולכל מטרה בעיר עצמה, בישובים הסמוכים אליה רעות ומכבים וכדומה. השירות כולל תיווך נכסי נדל"ן יד 2, ובמיוחד, דירות להן הביקוש גדול. שיווק פרויקטים חדשים לקבלנים, שיווק מסחרי של משרדים, חנויות ועסקים אחרים. השירות כולל ליווי אישי מהרגע בו הלקוח יוצר קשר לצורך קבלת מידע וייעוץ עם נציג החברה, ועד להשלמת העסקה על כל מרכיביה.

יו נכסים מודיעין. יו נכסים,
מודיעין/יו נכסים

למה יו נכסים טובים יותר?

יו נכסים היא בעלת תשתית מעולה לאספקת שירות טוב ומקצועי. נציגיה יודעים להקשיב ללקוח, להבין את בקשותיו ולהתאים את הנדל"ן המתאים ביותר לצרכיו. היכולת הזאת נובעת משלל אלמנטים חשובים. ראשית, מדובר על מתווכים מקצועיים ומנוסים שעברו הסמכה מקצועית. הם מכירים את שוק הנדל"ן על כל מאפייניו, את ההתנהלות בו ובגלל כל הידע המקיף הזה הם יכולים להציע את הנכס המושלם לכל אחד. לחברה יש היצע רחב של נכסים. בין היתר, דירות בכל הגדלים חדשות וישנות, וילות, קוטג'ים, בתים פרטיים, דירות גן ופנטהאוז, נדלן מסחרי לרכישה והשכרה ועוד. כל לקוח יזכה ליחס אישי ויעמוד תמיד במרכז העניינים. מאפייני השירות של החברה הם אובייקטיביות ושקיפות מהרגע הראשון, חדשנות כולל שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, אמינות ועוד. כל אלו ואחרים יובילו להתאמת הנדל"ן המתאים בדרך לסגירת העסקה.

למה לקחת מתווך בכלל?

הרצון והצורך בשירותי תיווך נובע מסיבות שונות. עבור המוכר יש צורך בתמחור נכס נכון. מחיר נמוך מדי יפגע בו וגבוה מדי יבריח קונים בגלל היותו לא מציאותי. סיבה נוספת היא, כמובן, היכולת להיעזר במתווך מיומן בעל כלים וידע למכור את הנכס. הוא יחשוף את הנכס בדרכים שונות והדבר יזרז את העסקה ואף את האפשרות לקבל מחיר טוב ונכון. הוא יסנן קונים לא רציניים ויביא אליו רק את אלו הרציניים. הוא יכול גם לתווך בינו ובין הצד השני ולהביא להקטנת פערים קיימים, למתן פתרונות יצירתיים וכדומה. הקונה הפוטנציאלי יכול לתאם ציפיות ולהגדיר במדויק את צרכיו ולזכות בסינון ראשוני. לפניו יוצגו כל הנכסים המוכרים למתווך, כולל אלו אשר נמצאים מתחת לרדאר ואינם מתפרסמים מסיבות כאלו ואחרות. כל התהליך ילווה בשקיפות מרבית ובניהול משא ומתן עד לסגירת העסקה.

מחפשים דירה או בית במודיעין?

עומדים למכור דירה?

בקרו באתר של יו נכסים

או התקשרו אלינו אל 0737826159

נשמח לעזור!

בשיתוף יו נכסים
  • עוד באותו נושא:
  • מודיעין
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully