וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעסיקים? בתקופה זו צריך אמצעי פשוט ויעיל למציאת העובד הבא

בשיתוף: קאי פתרונות כח אדם

6.9.2020 / 9:12

זקוקים לעובדים איכותיים, אמינים ומנוסים? לא רוצים את כאב הראש של הקמת מחלקת משאבי אנוש וגיוס עובדים? בבואכם לחפש אחר בעלי המקצוע הרלוונטיים, מומלץ לפנות אל חברת כח אדם, בעזרתה תוכלו למצוא את העובדים המתאימים ביותר לדרישותיכם ולצרכי החברה

קאי כח אדם, עיון והכשרת מנהלים. יח"צ,
קאי כח אדם, עיון והכשרת מנהלים/יח"צ

מהי חברת כוח אדם ולמה כדאי לכם לפנות לאחת כזו?

נקדים ונאמר כי בעולם העסקים חברות מתרכזות במשאב האנושי הקיים בחברה ואינן מיומנות ו /או משקיעות זמן בגיוס עובדים חדשים לשורותיהן. חברות השמה וכ"א מפעילות מחלקות גיוס ייעודיות לתחום העיסוק של הלקוח - אותו המעסיק בבואו לחיפוש עובדים חדשים, חברה זו תדע לגייס עבור המעסיק מועמדים אשר עונים על מלוא הדרישות אותן הוא הכתיב, ותקצר את זמן החיפוש אחר אותו מועמד למשרה.

מעסיקים, אשר פונים לחברות אלו יוכלו לקבל שירות בשתי צורות העסקה:

● האחת - שיטת ההשמה, החברה תאתר את המועמד המתאים והמעסיק יקלוט את העובד לשורותיו. עובד זה למעשה יהיה עובד החברה המעסיקה בפועל מיום עבודתו הראשון ויהיה זכאי למלוא התנאים מהמעסיקה הישירה שלו.

● השנייה - שיטת כ"א, במצב כזה העובד ייקלט אצל המעסיק במעמד זמני אשר ינוע בין שלושה לתשעה חודשים בהם ייחשב העובד כ"עובד קבלן" ויהיה זכאי למלוא התנאים מחברת כ"א. לאחר שהמעסיק יחליט כי ברצונו לקלוט את העובד לשורותיו אז יעבור עם כלל התנאים אשר צבר החל מיום עבודתו הראשון אצל המעסיק.

אז אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם את הזמן והכסף אשר כרוכים בפרסום, מיון ומציאת עובדים. אם אתם מעוניינים לבחון למשך מספר חודשים את ביצועי העובד בטרם יהפוך לעובד החברה או להעסיק באופן קבוע עובדים אשר לא יהיו מועסקים דרככם בפועל - אנו ממליצים לכם לפנות לשרותי חברת כוח אדם.

והיום, בפינת המומלצים שלנו: קאי - כוח אדם ופתרונות תעסוקה, חברה מוכרת וותיקה בתחום, אשר מעניקה שירותי כוח אדם למגוון רחב של עסקים, חברות ובעלי מקצוע וסיפקה וממשיכה לספק מידי חודש מאות עובדים איכותיים ומקצועיים ללקוחותיה.

יוצרים את החיבור ביניכם לבין העובדים הכי איכותיים במשק

המטרה שלנו, אומרים בחברת קאי פתרונות כוח אדם, לסייע לכם למצוא עובדים, בהתאם לצרכים והדרישות שלכם. קאי פתרונות תעסוקה וכוח אדם מספקת מענה למציאת עובדים בהתראה קצרה הן לפרויקטים זמניים והן לעובדים אשר ישתלבו בחברתכם לטווח הארוך כעובדי חברה.

ראשית כל, תקבלו מנהל/ת גיוס צמוד/ה, שתפקידו/ה ללוות אתכם בתהליך, לבנות פרופיל משרות רלוונטיות ולצאת במסע חיפוש העובדים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם.

לאחר בניית פרופיל המשרה אשר כולל בירור באיזה ענף תעשייה מדובר, דרישות התפקיד ואופי המשרה, אנו מנסחים ומפרסמים את המשרות בתפוצה רחבה ברשתות החברתיות ובמאגרי פרסום שונים כלליים כגון קבוצות ייעודיות בפייסבוק, בוואטס-אפ, לינק דין, אינסטגרם, וכן, דרך מאגרי פרסום ייחודיים של החברה, מבצעים מיון ראשוני של המועמדים ולאחר מכן רכז מטעמנו יגיע יחד עם המועמדים הנבחרים לראיון עבודה אצלכם.

המועמדים אשר אושרו על ידכם יעברו תהליך השמה כעובדי חברה מהיום הראשון או לאחר תקופת ניסיון או עובד כחלק ממצבת כוח האדם של חברתינו.

ברשותנו מאגר רחב של עובדים ואנשי מקצוע ממגוון רחב של תחומי עיסוק, ביניהם ניתן למצוא עובדים כלליים, עובדי ייצור, מהנדסים ומנהלי פרויקטים, עובדים מקצועיים ובעלי תפקידים בכירים ועוד.

למה לבחור דווקא בקאי - פתרונות כוח אדם ומשאבי אנוש?

החזון שלנו הוא למצוא עבורכם באופן מדויק ומהיר עובדים איכותיים ומקצועיים ולחסוך לכם הרבה כסף וזמן חיפוש. לאורך השנים הקמנו מערכת ייחודית לאיסוף קורות חיים, ויחד עם הצוות המקצועי שלנו ושימוש במאגרי פרסום השונים, ביניהם פייסבוק, אינסטגרם, לינק דין, וואטסאפ ומנוע חיפוש משרות ייעודי, נאתר עבורכם את העובדים הטובים ביותר.

מעבר לדאגה שלנו לספק לכם את העובדים המתאימים ביותר, אנו מעניקים שירות אישי גם למחפשי עבודה, כולל הדרכות והכנות לראיונות עבודה, סיוע בהשתלבות במקום העבודה ועוד. כך תדעו שהעובדים העתידיים שלכם מקבלים מאיתנו יחס אישי וכלים להצלחה בעבודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הצטרפו למאגר לקוחותינו שנהנים מכוח אדם זמין ומקצועי

מנהלת תחום כ"א בחברה מרים בן-חמו אומרת, כי בין לקוחות החברה ניתן למצוא לקוחות מתחומי התעשייה / קמעונאות / בניה ועוד...תחומי ההתמחות שלנו יחד עם מנהלים בעלי ניסיון רב בתחומם מביאים את היכולות של חברת קאי לקדמת הבמה, חברתנו מפעילה מנוע חיפוש משרות מעודכן ומלא, אשר מכיל מועמדים רבים למגוון רחב של משרות.

בשיתוף: קאי פתרונות כח אדם
  • עוד באותו נושא:
  • כוח אדם
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully