וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה ראשונה: זו בדיקת "הרוק" שעוזרת לאלפי ישראלים לרדת במשקל, תוך 90 יום

בשיתוף לב חי גנטיקה

7.9.2020 / 13:34

לראשונה בישראל: בדיקת "רוק" ביתית שיכולה להעלים את עודף המשקל בגוף תוך 90 יום ולהפוך את כולנו לבריאים, רזים ויפים יותר. עכשיו, חשיפה ראשונה עם הד"ר שמאחורי הבדיקה, יורם פלוצקי, מגלה איך בדיקת הרוק תעזור לציבור להיפטר מהשומן העודף - תוך מספר שבועות בלבד

דר יורם פלצקי ממובילי המומחים בישראל לגנטיקה. יח"צ,
ד"ר יורם פלוצקי ממובילי המומחים בישראל לגנטיקה/יח"צ

"אני מבין את הרצון האובססיבי של אנשים להיות רזים וחטובים", אומר ד"ר פלוצקי, ממובילי המומחים בישראל בגנטיקה. "אז אנשים משתדלים ללכת לחדר כושר ולאכול בריא. אבל הם לא באמת רואים את התוצאות שלהן קיוו. ואם כן, אז נדרשת מהם עבודה קשה מאוד לאורך חודשים ארוכים ואף שנים".

זו אמרה שמעט מזלזלת בתעשיית הכושר והתזונה. לא?

"אני אסביר לך. כושר ותזונה הם מרכיב קריטי לבריאות ושמירה על אורח חיים בריא, אבל ברוב המקרים אנשים לא אוכלים את מה שמתאים לגוף שלהם או שהם עושים ספורט שלא מתאים להם, אז אתה רואה אותם מתייאשים באמצע התהליך ומוותרים על מבנה הגוף המושלם, עליו הם מפנטזים".

שירותי בריאות כללית חושפים: "מעל 88% מהאנשים שמנסים לבצע דיאטה כלשהי - נכשלים"

רגע, אתה מלחיץ אותי. למה אתה מתכוון?

"תראי, אחוז מאוד קטן מהאנשים מצליחים לרדת במשקל ולשמור על התוצאות לטווח הרחוק. וזה עוד לא החלק הכי נוראי… אנשים בעלי עודף משקל סובלים מדימוי עצמי נמוך, הם מתביישים בגוף שלהם ואם זה לא מספיק, עודף השומן מביא בסופו של דבר למחלות קשות, החל מסוכרת, דרך התקפי לב ועד לסרטן".

אלה אמירות מאוד קשות. איך זה שאף אחד לא מנסה לפתור את הבעיה?

"מנסים, אבל לא מצליחים. ישנן עשרות דרכים לרדת במשקל...פעילות גופנית, שיפור התזונה, צומות של 1000 קלוריות ביום וכדורים מסוגים שונים. אבל שום דבר לא באמת עוזר לטווח הרחוק ובסופו של דבר אנשים מוצאים את עצמם במאבק אינסופי בין תקופות של דיאטה לתקופות של השמנה".

קילו שומן שבסופו של דבר גורם למחלות קשות, החל מסוכרת, דרך התקפי לב ועד סרטן. יח"צ,
בתמונה: קילו שומן שעלול לגרום למחלות קשות, החל מסוכרת, דרך התקפי לב ועד לסרטן/יח"צ

אז מה אתה מציע, מה הפתרון האמיתי לירידה במשקל?

הוא יותר פשוט ממה שנדמה לך!

תסביר בבקשה

אני אסביר… באמצעות בדיקת DNA המבוצעת בדגימת רוק פשוטה, ניתן להתאים לכל אחד ואחת את התזונה והפעילות הגופנית באופן מדויק לפי הגנטיקה האישית שלו. ומי שיפעל לפי ההמלצות - יוכל להסיר עשרות אחוזים מהמשקל העודף בתוך מספר שבועות בלי סבל וצומות - אחת ולתמיד.

הבדיקה מביאה לשיפור ענק של איכות החיים בכל ההיבטים הקשורים לעודף משקל, כושר גופני, חיטוב הגוף והבריאות הכללית.

"כל מי שיעשה את בדיקת הרוק ויתאים את התזונה ואורח החיים שלו להמלצות - יוכל להיפטר מהשומנים העודפים ולזכות במראה בריא וחטוב"

"כל אחד שיקשיב להמלצות שלנו יוכל לרזות, להיפטר משומן העודף ולהיות בריא יותר תוך זמן קצר יחסית - ואני עומד מאחורי המשפט הזה ב-100%" - מי שממהר לפטור את ההצהרות של ד"ר פלוצקי כהתרברבות נטולת כל שחר נאלץ להתמודד עם לא מעט עובדות שהד"ר ממהר לשלוף על מנת לגבות את דבריו, כשהבולטת שבהן תסובב לא מעט ראשים.

עומר א. (27) מרמת גן, סבלה כל החיים ממשקל עודף שלא הצליחה להיפטר ממנו למרות שניסתה עשרות דיאטות שונות, כדורים ושיטות חיטוב והרזיה. עם השנים, המצב הלך והתדרדר...

"איכות החיים שלי נהייתה זוועתית, הרגשתי כבדה ומסורבלת, בדיקות הדם שלי העידו על רמת שומנים גבוהה בדם למרות שבקושי הייתי אוכלת מאכלים שמנים. הרגשתי בת 27 בגוף של בת 50. התחושה הייתה נוראית".

עומר א., אחרי (מימין, 59 ק"ג) ולפני (משמאל, 85 ק"ג). יח"צ,
עומר א., אחרי/יח"צ

"דווקא הישועה שלי הגיעה מהמקום הכי לא צפוי בעולם… אחותי, שראתה עד כמה אני סובלת, נחלצה לעזרתי וניסתה למצוא פתרון. היא שלחה אותי ל - MyGenes. לא האמנתי שבזכות בדיקת רוק גנטית אני אצליח להיפטר מהשומן העודף, אבל החלטתי להשאיר את הספקות מאחור ולתת לזה הזדמנות…

"היום, ארבעה חודשים לאחר שעשיתי את בדיקת הרוק הזו - הצלחתי להוריד 26 קילו! אני מרגישה יפה ובריאה יותר מאי פעם!", אומרת עומר בחיוך גדול. "אם רק הייתי יודעת שברגע שאפסיק לשתות קפה ולאכול אורז לבן - אני ארד ככה במשקל, הייתי חוסכת לעצמי המון שנים נוראיות של עודף משקל ותסכול רב".


עדיין לא הבנתי. איך בדיוק הבדיקה הזאת מעלימה שומנים?

"זה פשוט. כל מה שצריך לעשות הוא לירוק למבחנה, מבלי לצאת מהבית. תוך 14 ימים מקבלים מפה מפורטת של המבנה הגנטי שלך עם כל מה שאתה צריך לאכול ולא צריך לאכול על מנת להיפטר מהשומנים העודפים".

בדיקת הרוק של MyGenes כל מה שצריך לעשות הוא לירוק למבחנה, מבלי לצאת מהבית. יח"צ,
בדיקת הרוק של MyGenes: "כל מה שצריך לעשות הוא לירוק למבחנה, מבלי לצאת מהבית"/יח"צ

כמו קסם: "תוך מספר שבועות השומן העודף נעלם והגוף נראה חטוב יותר"

"וכמו קסם... תוך מספר שבועות לאחר הבדיקה ויישום ההמלצות הבן אדם יתחיל להרגיש יותר טוב, להיראות רזה יותר והדובדבן שבקצפת… החיים הופכים לנפלאים".

נשמע מדהים. למי אתה ממליץ לעבור את הבדיקה?

"לכל אחד מגיל 6-120 שרוצה להיות בריא יותר ולהיפטר משומן עודף אחת ולתמיד, בלי צומות וסבל, במיוחד לכאלה שלא הצליחו מעולם לרדת במשקל ולשמור על התוצאה".

בתכלס… תוך כמה זמן אני אתחיל לראות תוצאות?

"כבר מהשבוע הראשון יש שיפור משמעותי בתחושה הכללית ובאיכות החיים, אבל את השינוי המשמעותי רואים ומרגישים לאחר 90 יום".

מילה לסיום?

"כן. מספיק שעזרתי עם הכתבה הזאת למישהו אחד להרגיש יותר טוב, ומבחינתי עשיתי את שלי.

"ואל תשכחי לציין שצוות הדיאטנים שלנו שמומחים ביעוץ תזונה לפי בדיקה גנטית נותן ליווי אישי ללא עלות לכל מטופל, עד להשגת התוצאה הנדרשת".

אז איך מזמינים את הבדיקה?

"ממש כאן. 100 הראשונים שילחצו כאן גם יקבלו שיחת התאמה בחינם לבדיקת הרוק"

תודה ד"ר פלוצקי

תודה לך.

Click here to subscribe

הפרסום בחסות "לב חי גנטיקה בעמ". ליצירת קשר במייל: support@mygenes.co.il

קישור למחקרים

בשיתוף לב חי גנטיקה
  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully