וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת לה קלר

בשיתוף קונדיטורית לה קלר

13.9.2020 / 9:16

הכירו את ענת וצח הלפרין מ-"לה קלר" אשקלון: במו ידיהם הפכו את קונדיטוריית הבוטיק לשם דבר בתחום הקייטרינג החלבי הכשר וכן לקונדיטוריה מובילה בדרום. לאחר כ-20 שנים מספרים בני הזוג כיצד ההתמדה, האמביציה והרצון להצליח, למרות כל האתגרים שבדרך, הובילו אל היעד

ענת וצח הלפרין. יח"צ,
ענת וצח הלפרין/יח"צ

סיפורם של ענת וצח הלפרין מתחיל לפני כ-20 שנה כאשר היו ידידים טובים שחלמו בגדול ורצו להקים קונדיטוריה. ענת הביאה עימה את הרקע בניהול וחשבונאות, צח הביא עימו את הניסיון כקונדיטור מקצועי שעבד בחברות הגדולות ובשיתוף פעולה עם הקונדיטורים המובילים בשוק. לאחר מספר חודשים של תכנון וחשיבה מעמיקה הקימו השניים את קונדיטוריית לה קלר. בתחילת דרכה שימשה קונדיטוריית לה קלר כקונדיטוריית בוטיק קטנה ושכונתית אליה הגיעו תושבי הסביבה לקנות עוגות, מתוקים ומאפים לשבת.

הקשר המקצועי-ידידותי בין ענת לצח הפך עם הזמן לקשר רומנטי, כשהשניים הפכו לזוג ולאחר זמן קצר גם התחתנו והקימו משפחה. והיום, כ-20 שנה לאחר מכן, חובקים בני הזוג 7 ילדים מקסימים, שהם חלק בלתי נפרד מהעסק ומהווים עוגן משמעותי מהאופי והמרקם של חווית השירות בלה קלר.

אומרת ענת: "המשפחה שלנו זהו העוגן של העסק, לקוחותינו מרגישים זאת בכל ביקור אצלנו, אנחנו שמים דגש על המקצועיות, הטעמים והטריות של מגוון המאפים. בדיוק כמו בבית. לא משנה אם זה כקונדיטוריית בוטיק קטנה ושכונתית לפני כ-20 שנה או כיום, כמפעל יצרני המשווק מוצרי קייטרינג חלבי וקונדיטוריה מובילה, אנחנו תמיד כאן עבור לקוחותינו וגאים לייצר עבורם את המוצר הטוב ביותר".

לה קלר. יח"צ,
לה קלר/יח"צ

"איכות היא שם משפחתנו השני"

אין ספק, מהרגע בו נכנסנו ל"לה קלר" הרגשנו את האמת בדבריה של ענת: בקונדיטוריה מצאנו מגוון רחב של עוגות ומאפים טריים המיוצרים במקום. ביקרנו במפעל הייצור ששוכן בסמיכות לקונדיטוריה, נחשפנו למפעל ייצור בן 2 קומות המעסיק עשרות עובדים - החל משפים, קונדיטורים, עובדי שיווק, מכירות ועובדים כלליים, התרשמנו מהניקיון, מהסדר ומהתקתוק. כל הזמנה יוצאת בזמן, נקייה, מסודרת ובשפע רב. גילינו כי על אף הגודל של המקום ושל מפעל הייצור, והכמות הרבה של העובדים במקום, ההרגשה הינה של עסק משפחתי ומחבק, טעם העוגות והמאפים הינו טרי ומזכיר את המאפה המשפחתי מבית אמא או סבתא, לצד הקפדה יתרה על טריות וטיב חומרי הגלם ואיכותם.

מוסיף צח ואומר: "חרתנו על דגלנו להעניק ללקוחותינו מגוון רחב של אפשרויות בחירה לאירוע שלהם, הכל טרי, טעים ומוקפד. כל מנה יוצאת מהמקום לאחר שעברה בחינה סופית ומדוקדקת של הקונדיטור והשף הראשי שלנו. אנחנו חתומים על המוצר שלנו וגאים בו, לא משנה אם מדובר לאירוע ל-50 איש או ל-400 איש, השפע נשמר והטעם כמובן. בנוסף לבדיקת האיכות הקפדנית, אנו עובדים יד ביד עם משרד הבריאות ואנו אוחזים באישור יצרן מפוקח ומבוקר".

ענת מוסיפה על דבריו של צח ומזכירה כי מבחינתם זהו סוד ההצלחתם ועל כך המוניטין שלהם: "עשרות העובדים המועסקים במפעל ובקונדיטוריה וכמובן שגם בני משפחתנו הינם חלק בלתי נפרד מהעסק. כולנו מתנהלים כמשפחה אחת. כל העובדים מרגישים כאילו הם חלק מהמשפחה ואנו מקפידים שהלקוחות ירגישו כך בכל רכישה וביקור, זהו חלק משמעותי מחווית השירות שלנו."

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הדרך להצלחה - רצופה באתגרים

הדרך להצלחה הייתה מאתגרת ובתחילתה הייתה רצופת מהמורות וקשיים.

מספר צח: "כשהתחלנו לפני שני עשורים לקחנו את כל חסכונותינו ומעט הכסף שהיה לנו ופתחנו קונדיטוריה קטנה ושכונתית. לאחר שנתיים של עבודה קשה ועמל רב, ובדיוק כאשר היינו בתחילת ההתבססות שלנו, מצאנו עצמנו, מספר ימים לפני חג החנוכה, מגיעים לעסק שנשרף כליל. אנחנו לא נשכח את הבוקר הזה. ענת ואני תפסנו את הראש וממש התלבטנו מה מכאן והלאה. כמעט ויתרנו והצעתי לענת שתלך לניהול חשבונות, אני אלך להיות שכיר ונוותר על החלום, אך לאחר שבועיים של לבטים והתחבטויות, אמרה לי ענת בהחלטה אמיצה: "תוך חודש מהיום, פותחים את המקום בהשקה חדשה, עם אנרגיות מחודשות, אנו עושים זאת מתוך מחויבותינו ללקוחותינו, שתמיד תמכו, האמינו והעניקו לנו את הכוחות הדרושים לפתיחת המקום מחדש."

אחרי כחודש נפתח המקום מחדש, למרות המצב הבטחוני הרעוע ממנו סובלת שנים רבות העיר אשקלון בה נמצא ליבה של קונדיטוריית לה-קלר. שלוש שנים מיום השקת הקונדיטוריה מחדש, כאשר אנו התחילו ענת וצח לעמוד חזרה על רגליהם ולמצב את הקונדיטוריה מחדש, קורה הבלתי יאומן - טיל קסאם נוחת במרחק עשרות מטרים מהעסק ומחריב חלק ניכר מהקונדיטוריה. "שמשות מנופצות וחלק גדול מהציוד מתכלה, הקונדיטוריה חוזרת למצבה ההתחלתי ואיננו יודעים איך וכיצד נצליח לספק את ההזמנות הרבות ליום שישי הקרוב".

גם במקרה זה, כפי שקרה 3 שנים לפני כן בעת השריפה, הלקוחות עמדו לצידם של אנשי הקונדיטוריה ולא נתנו להם לסגת. מספר צח, וההתרגשות עדיין ניכרת בקולו: "היינו בסיטואציה מורכבת ולא פשוטה ואני לעולם לא אשכח את התגייסות והתמיכה של הלקוחות והסביבה, שאמרו לנו שאסור לנו לוותר על החלום, לא לתת לטרור לנצח".

מוסיפה ענת: "היינו במצב לא רגיל וממש מאתגר, חוג לקוחותינו וכן מאות רבות של תושבים מרחבי העיר יצרו איתנו קשר, חיזקו אותנו ורצו להביע תמיכה. החלטנו לחזור ולבנות מחדש את העסק במקום אחר ולחזור הפעם, גדולים יותר, חזקים יותר - לפרוץ בגדול וזהו המקום בו אנו נמצאים היום ברוך ה'."

וכך היה, כחודשיים לאחר המקרה, פתחו צח וענת את "לה קלר" במיקום חדש וגדול בתוספת שירות נוסף - קייטרינג וכן מפעל המייצר את כל המוצרים ולא רק קונדיטוריה בוטיק קטנה ומשפחתית. וכך, מציינים בני הזוג הלפרין, כי הקשיים והמהמורות אותם פגשו בדרכם לא הצליחו להפילם, אלא רק חיזקו אותם והם המשיכו לפתח את העסק ולהצעידו קדימה בצורה מעוררת השראה.

לה קלר. יח"צ,
לה קלר/יח"צ

ממשיכים ומתפתחים

בתקופה האחרונה, כאשר עסקי מזון רבים נפגעו ופטרו עובדים רבים, הצליחו ב"לה-קלר" לשמור על כל העובדים ולא לפטר אף אחד מהם וזאת תודות לחשיבה יצירתית ומציאת פתרונות מקוריים שהם מחוץ לקופסה.

כך פיתחו מאוד את תחום המשלוחים ובמקום שאנשים יגיעו לקונדיטוריה, משלוחי הקונדיטוריה הגיעו לבית האנשים, כשהאוכל הינו טרי וחם.

כחלק מההתחדשות משיקים בימים אלו ב"לה-קלר" תפריט קייטרינג חדש, אטרקטיבי, מגוון ומעז יותר והכל כמובן בהכשר הבד"צ ובאישור משרד הבריאות. התפריט החדש מביא את מגוון הטעמים של המזרח והמערב וניתן למצוא בו מגוון רחב של טעמים, החל מעראיס דגים, המבורגר טבעוני, פסטות טריות במגוון רטבים מפתיעים, סלטים מגוונים והכל בהכנה של שפים מקצועיים ובניצוחו של צח הלפרין.

ענת וצח מספרים שאת כל המנות, המאפים, העוגות, והקינוחים המוגשים בקונדיטורית "לה-קלר", מוכנים ומיוצרים במקום ובהכנתם מקפידים ושמים דגש על שימוש בחומרי גלם ובפרודוקטים האיכותיים ביותר.

"לה-קלר" מציעה פתרון פשוט וטעים למעוניינים לארח מבלי להתאמץ ולעמוד שעות במטבח: שירותי קייטרינג ומגשי אירוח. צוות מקצועי, מיומן ובעל ניסיון מאנשי הקונדיטוריה מציע תפריט חלבי, פרווה וכשר לכל סוג אירוע. הצוות יושב עם הלקוחות ומתאים להם את התפריט לפי סוג האירוע, כמות וסוג האורחים, רצונות מיוחדים של בעלי האירוע ויחד "תופרים" את התפריט המתאים ביותר, מבלי להתפשר על טאץ' ייחודי, המשאיר את האורחים עם חוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

ענת מסכמת: "אנחנו מקפידים על הרמה הטובה ביותר של מוצרים וחשוב לציין שאנחנו עובדים תחת פיקוח מוקפד והאישורים הקפדניים ביותר- זהו סוד הצלחתנו ועל כך המוניטין שלנו." עוד היא מוסיפה: "כל העובדים אצלינו וכמובן שגם כל בני משפחתינו הינם חלק בלתי נפרד מהעסק. כולנו מתנהלים כמשפחה אחת ולא משנה אם אנחנו עובדים באשקלון או בכל חלקי הארץ. אנחנו תמיד שומרים על האופי של העסק וזה אומר שכולנו משפחה אחת - משפחת לה-קלר".

כיכר צפניה 10, מרכז אפרידר, אשקלון

טלפון: 08-6744345

למעבר לאתר האינטרנט של לה קלר

עמוד הפייסבוק

בשיתוף קונדיטורית לה קלר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully