וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תעשו את הטעויות האלה בקמפיין שלכם בגוגל יש סיכוי שתפסידו כסף

בשיתוף קרויזר דיגיטל

13.9.2020 / 10:21

לכאורה, ניהול קמפיין פרסום בדיגיטל הוא דבר פשוט. למעשה יש לא מעט טעויות שאם תעשו אותן הקמפיין לא יעבוד ולא יכניס לכם לקוחות חדשים. הנה מספר טיפים

דיגיטל. freepik,
פרסום בדיגיטל/freepik

ניהול קמפיין ממומן היא אחת מטכניקות הפרסום המובילות בשיווק הדיגיטלי ועל כך אין עוררין. הפרסום בגוגל הוא אחד מערוצי הפרסום המובילים והרבה בתי העסק בישראל משקיעים סכום כזה או אחר בניהול קמפיין ממומן לפרסום העסק בגוגל.

כאשר בעלי העסק רוצים לחסוך בעלויות של איש מקצוע מנוסה הם פותחים את קמפיין הפרסום של העסק שלהם, לרוב לאחר מחקר קצר ולמידה באינטרנט ולעיתים מפסידים כסף בקמפיין, מגלים שהוא לא רווחי ולבסוף או שמוותרים על הפרסום הדיגיטלי או שוכרים איש מקצוע. דודי קרויזר, מייסד חברת קרויזר דיגיטל, נחלץ לעזרתנו ומגלה לנו כמה טעויות הפוגעות באפקטיביות הקמפיין שלנו וגורמות לבעלי עסקים להפסיד כסף בקמפיין שלהם.

איגוד מיותר של מילות המפתח על חשבון פרסום ממוקד

הדבר הראשון שדודי דיבר איתנו עליו הוא איגוד של מילות מפתח מרובות לאותה קבוצת מודעות. "הפורמולה הייחודית של קרויזר דיגיטל להגברת אפקטיביות הקמפיינים מתנקזת ליכולת שלנו למקד כל קמפיין למוצר/שירות ספציפיים ולא לנהל קמפיינים כלליים".

אנשים שאינם בעלי ניסיון בניהול קמפיינים ממומנים מכירים שכדי לפתוח קמפיין ממומן בגוגל ולמקד את מודעות הקמפיין לקהל רלוונטי צריך לבחור ביטויי מפתח שהקהל עשוי לחפש בגוגל ולמצוא את המודעות שלנו. לעיתים לאחר מחקר מילות מפתח קצר הם בוחרים במקבץ גדול של מילות מפתח שיכולות להתאים לעסק שלהם. הבעיה היא שגיוון גדול מידי בביטויי המפתח לאותה קבוצת מודעות, גם אם הם רלוונטיים לאתר העסק, יכולים לגרום למצב של התפזרות וקמפיין לא יעיל שיאופיין באחוזי לחיצה נמוכים על המודעות ואחוזי המרה נמוכים גם כן.

לעומת זאת, קבוצות מודעות ממוקדות לביטויי המפתח הנעים סביב מוצר/שירות ספציפיים יכולים להניב אחוזי לחיצה גבוהים יותר, ציון רלוונטיות גבוה יותר למודעות, הפחתת העלות לקליק בקמפיין הפרסום שלנו וגם יחסי המרה גבוהים יותר כיוון ששלחנו לדף הנחיתה של המוצר קהל רלוונטי יותר.

לדוגמה: אם מישהו מחפש מכסחת דשא, האם יהיו יותר אנשים שילחצו על הודעה שמפרסמת מכסחת דשא? או מודעה שמפרסמת כלי גינון? כמובן שעבור מודעה המפרסמת את מכסחת הדשא. בחרו כמה ביטויי מפתח סביב מוצר זה ונהלו סביבו את קבוצת המודעות. לכל מוצר אחר מהקטגוריה נהלו קבוצת מודעות בנפרד עם מילות מפתח ומודעות ממוקדות וכך תגדילו את אפקטיביות הקמפיין שלכם.

טעויות אפשריות נוספות בקמפיינים ממומנים

• חוסר ניצול של אפשרויות התוספות למודעות: כמו תוספים שמגדילים את שטח הנדל"ן של המודעה, אפשרות ליצירת קשר מהירה עם טלפון העסק ועוד.

• מוציאים יותר כסף כדי להופיע במקום הראשון מה שלעיתים מוריד את רווחיות הקמפיין. הופעה במקומות 2-4 בתוצאות יכולות לא פעם להביא תוצאות לא פחות טובות במחירים זולים יותר. זכרו שאתם משלמים עבור לקוחות שלחצו על המודעות שלכם.

אלו הם חלק מטעויות אפשריות בניהול קמפיין ממומן בגוגל. אם אתם רוצים לנהל קמפיין ממומן בצורה עצמאית ואפקטיבית ולהשיג תוצאות טובות יותר, כדאי ללמוד ולהעמיק בשימוש במערכת הפרסום של גוגל.

בשיתוף קרויזר דיגיטל
  • עוד באותו נושא:
  • פרסום
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully