וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעמוד על הרגליים: כל מה שרציתם לדעת על פיזותרפיה ולא סיפרו לכם

בשיתוף צבי גלבוע

13.9.2020 / 16:05

לחצים, טרדות וקשיים יוצרים כאבים. צבי גלבוע פיזיותרפיסט ותיק, מציע מבחר טיפולים מקלים ומשקמים, החל מטיפולים קונבנציונאלים כאורתופדיה למפרקי השלד ועד להתמחות בטיפולים מיוחדים כשיקום מפרקי הלסת, המערכת הסטיבולארית, טיפול ושיקום בעיות רצפת האגן בגברים ועוד

פה הכל קורה – קליניקה צבי גלבוע. יח"צ,
פה הכל קורה – קליניקה צבי גלבוע/יח"צ

החיים במאה העשרים ואחת מלאים בחרדות, לחצים ומתחים. כל אלו יוצרים יחד בעיות פיזיות שונות ומשונות אשר מצריכות מענה מיוחד וטיפולים שונים, חלקם שאינם קונבנציונליים, אך תורמים ועוזרים לריפוי הגוף והנפש ולהרגשה כללית טובה ונעימה. צבי גלבוע, מראשוני הפיזיותרפיסטים בישראל, עובד בקליניקה הירושלמית שלו מזה 35 שנה, בה הוא מטפל באנשים ומרפא אותם.

גלבוע, יליד ירושלים, בן 65, נשוי אב לשניים וסב ל-3 נכדות. בשנת 1986 סיים לימודי B.A. בבית הספר של הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר באוניברסיטת ת"א ואז חזר לעיר הולדתו ופתח את הקליניקה שלו. בשנת 2017 הוא סיים תואר שני בפיזיותרפיה, גם הוא מבית הספר של הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר באוניברסיטת ת"א.

גלבוע מטפל באורתופדיה לכל מפרקי השלד במגוון פגיעות ומחלות כדלקות מפרקים, גידים ושרירים; שיקום לאחר שברים; חבלות; נקעים; בעיות ניווניות; טיפולים לאחר ניתוחים וטראומות אחרות.

בנוסף לטיפולים הקונבנציונאליים, גלבוע מתמחה במספר טיפולים ממוקדים כשיקום מפרקי הלסת, שיקום המערכת הסטיבולארית - סחרחורות וליקויים בשיווי משקל; טיפול ושיקום רצפת האגן אצל גברים כולל שליטה על מערכת השתן, בעיות בתפקוד והמערכת האנורקטאלית, ייעוץ לפני ניתוחים אורולוגיים (בעיקר לפני ניתוחי פרוסטטה) וייעוץ בריאטרי - לפני ואחרי ניתוחים לקיצור קיבה והפחתת משקל.

גלבוע מציין כי מהניסיון שצבר במהלך השנים הבין כי הידע שרכש מילא תפקיד חשוב בהתפתחותו המקצועית, אך ידע זה אינו יכול להיות מיושם ללא הבנה כוללת של האדם הניצב מולו ומבקש את עזרתו. גלבוע מוסיף ואומר כי "בן האנוש אינו רק מבנה פיזי/אנטומי, אלא יצור הפועל בתוך מכלול פונקציות: חשיבה, תחושה, רגש, הקשר חברתי וככזה הוא חי תוך אינטראקציה מתמידה בין הפונקציות השונות של קיומו".

גלבוע רואה בעבודתו שליחות. מטרתו הגדולה, לדבריו, היא להביא מזור והקלה משמעותית, בשאיפה להחלמה מושלמת לכלל מטופליו. הקשר שנוצר עם רבים מהם ומכתבי התודה אותם הוא מקבל ממטופליו הרבים מעידים יותר מכל על הצלחת טיפולו, מקצועיותו ומסירותו.

רגע מטיפול – קליניקה צבי גלבוע. יח"צ,
רגע מטיפול – קליניקה צבי גלבוע/יח"צ

לדברי י.ק, אחת המטופלות של גלבוע, אותו כינתה "מומחה רב תחומי עם ניסיון רב", היא הגיעה לקליניקה בשל כאב אקוטי. לאחר שני מפגשים הבעיה נפתרה לחלוטין. "כעת אני מסיימת 'טיפול עשרת אלפים' כשהכאבים הישנים והכרוניים נעלמים כלא היו...ממליצה בחום להגיע לטיפול ע"י איש אשכולות, איש מקצועי ומסור!", הוסיפה.

מטופל אחר, י.ש, עו"ד במקצועו, פירט במכתבו על התהליך: "אני מטופל על ידי מר צבי למעלה משלוש שנים. אני נכה משרד הביטחון בעל נכות של 43% הסובל מכאבים כרוניים במשך שנים רבות ומטופל בכמויות גדולות של כדורים שונים במשך שנים. מיום שהכרתי את צבי אוכל לומר בפה מלא שחיי השתנו ללא הכר. (ההדגשה במקור) צבי מטפל בעל רמה מקצועית גבוהה מאוד, מגדיש ממלא מרצו ומקצועיותו למטופל, אדם בעל הליכות נעימות, איש שיחה יוצא מן הכלל, בעל ידע רחב בגוף האדם ובנושאים רבים ומגוונים. ממליץ בחום על מסירת מטופלים לידיו המיוחדות והנהדרות של מר צבי".

במכתב תודה נוסף של ש. ב-ג נאמר: "לצבי היקר מאוד! משהו קטן להביע תודה ענקית. לימדת אותי שמקצועיות היא לא רק מומחיות ואפילו לא רק מסירות היא בעיקר - אנושיות !! תודה על הכל על המקצוענות, המומחיות, המסירות וכן על האנושיות".



ליצירת קשר:

צבי גלבוע - פיזיותרפיסט

טלפון: 052-2600697

מייל

כניסה לאתר

בשיתוף צבי גלבוע
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully