וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ניקיון - ציפיות ואכזבות: איך לבחור נכון?

בשיתוף טופ פוליש

14.9.2020 / 9:12

אכזבה מחברת הניקיון היא עניין נפוץ ואין סיבה שכך יהיה. איך הופך מצב נפוץ ונפיץ להתקשרות רגועה עם חברת שירותי ניקיון ואיזה בורות יש לעקוף על מנת לא ליפול במקומות שאנחנו נפלנו. איזה נקודות כשל חוזרות על עצמן ולמה יש לשים לב? ללמוד מטעויות עבר

חברת ניקיון. freepik,
חברת ניקיון/freepik

לא פעם חברת ניקיון במרכז כמו גם בשאר רחבי הארץ, עושה עבודה מעולה. אנחנו למעשה לא באים להשמיץ את חברות הניקיון אלא לתמוך ברובן. אך יש לזכור שלא פעם נוטות חברות ניקיון בצפון ועד דרום הארץ לחזור על אותן טעויות שלרוב כוללות אי עמידה בלוח הזמנים שנקבע, הברזות מימי עבודה, והפסקת התקשרות באמצע חוזה. לא פעם מוצאים עצמם משרדים ובתי עסק רבים עם לכלוך מצטבר וצוות ניקיון שמסרב להופיע.

בתי עסק אכן תלויים לרוב בחברות הניקיון בכל הקשור לנראות ונינוחות חלל המשרד ולעתים אף בפינוי הפחים ושטיפת הכלים. אך אין לחשוב שאנשים פרטיים לא סובלים מנקודות הכשל של חברת ניקיון לבית מפני שלא פעם צוות הניקוי הבריז לפני הגעתם של אורחים או הכנות לשבת או לא הגיעו לניקוי לאחר שיפוץ או מעבר לפני תאריך הכניסה המיועד. כך או כך חוסר הזמינות והעקביות פוגעת במזמין השירות ובכיסו.

עוד נקודה חשובה לא פחות היא אמינות. לא פעם קורים מקרי גניבה מבית העסק ומבתי מגורים. כאשר מזמינים אדם, איש מקצוע, שנמצא במעונכם הפרטי כאשר אינכם נמצאים ובא במגע ישיר אם חפצים פרטיים ויקרי ערך, יש לוודא שאכן מדובר באדם אמין המוסמך לבצע עבודה שכזו. הנקודה הבאה היא מקצועיות, יד שאינה מקצועית עלולה להשתמש בחומרים לא נכונים ובמכשור שלא תואם את הרהיט, בשיטות ניקוי שטיחים יצירתיות שראינו לא פעם שסופן הוא פרידה כואבת משטיח בעל ותק במשפחה. ניקיון שאינו נעשה כראוי ובזהירות הנדרשת יכול לייצר נזק בלתי הפיך לבית ולריהוט המקשט אותו.

חברות ניקיון מקצועיות: אמת או שקר?

טופ פוליש חברת הניקיון המובילה בתחום הפרטי והעסקי מזהירה מפני חברות "מקצועיות". איך להיזהר? "דבר ראשון אין להתרגש מהמילה מקצועית כי זוהי מילה בעייתית שלא תמיד משקפת את מהות החברה. חברה אמינה תיקח אחריות על הצוות שלה ככה שהאדם איתו דיברת וסגרת מולו את ההזמנה יהיה אותו אחד שלוקח אחריות מלאה על הנעשה ונותן דין וחשבון, יש חברות שלוקחות את הכסף ומקשרות למנקה כזה או אחר מבלי לבדוק מי הוא ומה הוא ולמעשה משמשים כמתווכים ואין להם באמת מושג את מי שלחו לביתך ואם יגיע ואיך, מזה יש להיזהר".

הבנו שהיום כל חברה שרק פתחה מוסיפה לעצמה את המילה מקצועית ויאללה בלגן במקום יאללה ניקיון. מהי בעצם חברת ניקיון מקצועית ומה הופך אותה לכזו? כל חברה יכולה לקרוא לעצמה מקצועית כי זוהי הגדרה פרוצה. אז ניסינו להבין איך ניתן להבדיל ומה חשוב לוודא. הנה כמה טיפים חשובים שמשנים את התמונה ומאפשרים לסנן חברות ניקיון שאינן מקצועיות ולהישאר עם חברת ניקיון מקצועית ועקבית.

1. חברות ניקיון מובילות בתחום לרוב בעלות ותק ומבוססות יותר ולכן הסיכוי שינטשו אתכם באמצע חוזה או יבריזו מניקוי יסודי שנקבע, הוא קטן.

2. חברה המגיעה לפגישת ייעוץ ובודקת את הבית, הבניין או את המשרדים שמעוניינים להזמין אליהם את שירותי הניקיון. הצוות מציג את עצמו ודואג להיות נוכח.

3. זמינות. יש לבחור חברה שזמינה ושיש בה מענה רציף ויעיל לכל שאלה או בעיה הדורשת טיפול.

4. במידה ורוצים עבודה חד פעמית ממוקדת יש לברר פרטים על האדם שיגיע לביתכם. במידה ומעוניינים בשירות מתמשך יש לעשות ניסיון של כמה שבועות ולראות שאכן יש עמידה בזמנים ונוכחות מתבקשת.

המלצה נוספת, אולי כללית לכל התקשרות עם איש מקצוע... כדאי לעשות תיאום ציפיות על מנת לצמצם את הפער בין הרצוי למצוי ועל מנת לאפשר לכם לחוש כבר מהשיחה הטלפונית האם יש חיבור לאיש המקצוע שילווה אתכם בתהליך כזה או אחר.

חברת ניקיון בתים ועסקים כולל חידושי ריצפה ורענון כולל

שימו לב כי ישנן חברות לניקיון משרדים ובתים המארגנות לכם חבילת הכול כלול. כשמן כן הן, כוללות את כל שירותי הניקיון ומקבצות אותן לספק שירות אחד. חבילות ניקיון יכולות לכלול ניקוי חלונות, ניקוי ושאיבת רהיטים, שטיפות כלים ופינוי פחים, מקררים, מגירות, שטיפות, קרצופים, מקלחות ושירותים. למעשה אתם מקבלים מקום מצוחצח ברמה הכי גבוהה שיש. ניקיון קומפלט מאפשר לקבל שינוי חד משמעי ומפליא במחירים מוזלים של חבילות הכוללות מספר שירותים. הרבה אנשים אינם מודעים לאפשרות זו ומראש מוותרים על חלק מאפשרויות הניקיון וחבל. לא פעם יותר משתלם לקחת חבילת ניקיון הכל כלול מאשר שני שירותי ניקיון בנפרד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שירות ניקיון בדקה ה-90 מה עושים?

אנו בשיא עונת השיפוצים וקניות ומכירות של בתים ומעברי דירה, כל אלו מעלים משמעותית את הביקוש לשירותי ניקיון ולכן מומלץ להתארגן על תאריך שאתם רוצים לשריין. אין ספק שעזרה בהכנת הבית למגורים או לבית העסק לקליטת לקוחות יכולה לשנות במיוחד כאשר מדובר על ניקיון מקצועי. תוכלו להשמיש נכס במהרה ולהתחיל לארח ולשהות בו בשמחה אך לא תמיד יש זמן להתכונן למעבר או לשינוי בפני הנכס. לא פעם יש מצב בו עליכם להתפנות או לאכלס נכס בהתראה קצרה ולכן חברות ניקיון בעלות ותק וניסיון ידעו להתחשב בכם ולעשות את המרב על מנת לספק שירותים גם ברגע האחרון. זכרו לעדכן את חברות הניקיון בכל הקשור לסוגי המרצפות ובנייה בעץ וגבס על מנת שיתאימו מראש את החומרים שהן עתידות להשתמש בהם שכן לא כל חומר ניקוי מתאים לגבס ועץ ואלה יכולים להסב נזק רב.

ניקיון איכותי מרענן את הבית כמו גם את הנפש ובשניהם יש לעשות רענון מדי פעם ותחזוק לשימור הניקיון.

בשיתוף טופ פוליש
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully