וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוסייד - לנשום אוויר נקי ולא רק בעידן הקורונה

בשיתוף אירוסייד

14.9.2020 / 13:41

המודעות לחשיבות האוויר הנקי עלתה בתקופת הקורונה אך רוב מטהרי האוויר אינם מתמודדים עם חלקיקים קטנים במיוחד. אירוסייד פועל באמצעות טכנולוגיה שפותחה עבור נאס"א ומוציא אוויר נקי במיוחד

אירוסייד. יח"צ,
אירוסייד/יח"צ

עידן הקורונה הבהיר לעולם כולו מהי החשיבות של אוויר נקי, ומה וירוס אחד קטן יכולל לחולל לאדם ולאנושות. וירוס הקורנה אילץ את כולנו "לחשב מסלול מחדש" ולהסתובב עם מסכות להגנה. ואם לא די בכך, החורף לפנינו ואיתו מגיעה השפעת המסוכנת אף היא עם כל ההדבקות. עד הופעת הוירוס, מרבית האנשים בארץ ובמדינות רבות בעולם לא היו מודעים לחשיבות אוויר הנקי שהם נושמים.

אוויר נקי חשוב יותר ממים ומזון. מחקרים רבים מצביעים על כך שהאוויר בבית מזוהם יותר מהאוויר אותו נושמים בחוץ. זה מתחיל בחומרי ניקוי, תרסיסים, צבע, רהיטים, שטיחים, מהפילטר של המזגן שבו מצטברים חיידקים שאותם אנו נושמים, וממשיך באזורים שיש בהם מפעלים המזהמים את האוויר כמו מפרץ חיפה או רמת חובב ואחרים. כשמדובר בחלל הפרטי שלנו בבית או בעבודה, אנו יכולים לשלוט על המצב ולהתקין מטהר אוויר כגון אירוסייד, היחיד מסוגו.

אירוסייד. יח"צ,
אירוסייד/יח"צ

איך עובד מכשיר האירוסייד?

האירוסייד מבצע סניטציה (חיטוי) של האוויר. המכשיר שואב אליו את האוויר המזוהם (הפטוגנים) שאנו נושמים מתוך חלל החדר, מחסל את כל הנגיפים, וירוסים, עובש, בקטריות ומוציא אוויר נקי ברמת נקיון 99.99%. בראיון מיוחד סיפר לנו רפי קאופמן, מנכ"ל חברת אירוסייד בישראל, איך עלה הביקוש למטהר (מסנן) אוויר.

"כשהתחלנו, לפני שנתיים, היה צריך ללמד את השוק מה החשיבות של אוויר נקי. בניגוד למדינות באסיה שבהן המודעות לאוויר מזוהם גבוהה יותר, כאן היה צריך להסביר לאנשים על חיידקים ובקטריות שהם נושמים ועל הנזק הבריאותי שנגרם לנו מהאוויר המזוהם. הקורונה הבהירה לכולנו כמה חשוב לנשום אוויר נקי, בייחוד כשכולם הסתגרו בתוך הבית או במקומות העבודה. אנשים נדבקו בקורונה במקומות צפופים שבהם עבר הנגיף מהאחד לשני דרך האוויר. החורף והשפעת בפתח ואיתה סכנות ההדבקות מאחד לשני. האיירוסייד יפחית בצורה משמעותית את סכנות ההדבקות, ע"י השמדת הנגיפים באוויר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כשהאוויר שאנו נושמים בחלל סגור הופך למסוכן

ואכן, החשש מהידבקות בקורונה מגיע דווקא מהחללים הסגורים: בתי ספר, משרדי אופן ספייס, מרפאות, בתי כנסת או חדרי אירוח, "כולאים" את הווירוס ומזהמים אחרים שמזיקים לבריאות. גם ללא הקורונה, אנו חשופים למגוון רחב של זיהומים מן האוויר: אלרגנים, חיידקים, נבגי עובש, גזים רעילים VOC's , כימיקלים ביתיים המתנדפים לאוויר לאחר שימוש בחומרי ניקוי. עם כל אלה יודע להתמודד מטהר האוויר אירוסייד, תוך שהוא שואב את המזהמים פנימה ומוציא אוויר נקי. המכשיר מסוגל להפחית את ההדבקות בצורה משמעותית, גם בחורף כשילדים עם שפעת מגיעים לגן, או עובדים שמגיעים למשרד.

"אנו מוקפים במזהמים בכל מקום", ממשיך רפי, "לצורך הדוגמה, מהרגע שתינוק נולד, קונים לו ציוד חדש: מזרן, שטיח או פינת החתלה - כל אלה עשויים מחומרים סינטיים הפולטים גזים רעילים. בשנות חייו הראשונות של התינוק, כשמערכת החיסון עדיין חלשה, הילדים רגישים יותר לאלרגיות, מפתחים אסטמה וחולים יותר בחורף. ההגנה הטובה ביותר לתינוק אם יוצב מטהר אוויר בחדרו של התינוק, רק כך נרגיש בהבדל".

אירוסייד. יח"צ,
אירוסייד/יח"צ

מה בין נאס"א, גידול ירקות וטיהור אוויר

אירוסייד מוגדר כמכשיר רפואי המאושר על ידי ה-FDA האמריקני, והסיפור הייחודי שלו מתחיל מפיתוח טכנולוגי על ידי נאס"א. בזמן תכנון משימות מאוישות למאדים, עלה הרעיון לגדל גינות בחללית, על מנת שאלו יוכלו לספק מזון טרי לאסטרונאוטים. הבעיה היא שצמחים פולטים את הגז הרעיל אתילן (VOC), אותו הורמון אשר מורה לפירות והירקות להבשיל ובעצם להרקיב. בעוד שעל פני כדור הארץ גז האתילן מתפזר באוויר, הרי שבתוך חללית סגורה הוא מצטבר וגורם לירקות ולפירות להבשיל טרם זמנם ובנוסף הינו גז רעיל לאדם. העניין הוא שמולקולות ה-VOC קטנות עד כדי כך שהן עוברות מערכות סינון רגילות ללא בעיה. האתגר היה לפתח מטהר אוויר שאינו צורך חשמל רב, לא פולט תוצרים כמו אוזון והתחזוקה שלו תהיה קלה ופשוטה. וכך אירוסייד יצא לאוויר העולם, או יותר נכון לחלל.

אסטמה, אלרגיות וקשיי נשימה

באיירוסיד מאמינים שמטהר אוויר אמור לעזור לכם להרגיש טוב יותר, בייחוד אם אתם סובלים מאסטמה. ואכן, אחד מכל חמישה אנשים סובל מתסמיני אסטמה. האם אתה רגישים לריחות מתרסיסים של מטהרי אוויר, נרות ועוד? כל המוצרים האלה "מריחים טוב" אך במקביל פולטים (VOC) שמעורר סימפטומים דמויי אלרגיה ביחוד לאנשים עם אלרגיות לכימקלים.

לסובלים מחירחורים, גודש באף, אף נוזל, עיניים מגרדות - דומעות ולילות ללא שינה, שורש הבעיה שלכם היא נבגי עובש הנישאים באוויר. באירוסייד מביאים סופסוף הקלה לסובלים מאלרגיה.

סובלים מאלרגיה, או רגישות לעובש או כימקלים ולא מצאתם הקלה במטהרי האוויר מבוססי פילטר המסורתיים? אתם לא לבד. הסובלים מאלרגיות רואים מסנן מלוכלך וחושבים שהאוויר נקי יותר ובריא יותר. ברמה מסויימת זה נכון. אז למה אתם לא מרגישים טוב יותר?

באירוסייד מאמינים שהפילטרים הסטנדרטיים לא תוכננו להשמיד דברים שעלולים לגרום לנו לחלות. מדוע נפלטים גזים אורגניים זעירים או רעלנים ממוצרים כימיים נפוצים לבית ומעובש? משום שהפילטרים מותאמי גודל. כי אם מולקולה קטנה מדי המסנן לא יוכל לעצור אותה.

איירוסיד הוא מטהר האוויר הטוב ביותר לאלרגיות בזכות העובדה שאין צורך במסננים מותאמי גודל. במקום זאת, איירוסיד משתמשים בטכנולוגיה העדכנית ביותר שנאס"א פיתחה. טכנולוגיה מוכחת בהריסת מולקולות גדולות וקטנות כאחד. מחומרים שגורמים לאסטמה ולאלרגיות, כמו גזי (VOC) ווירוסים ועד לקרדית האבק וקשקשים של חיות המחמד. הדליקו אותו ותניחו למטהר האוויר של אירוסיד לטפל בשאר.

ניתן להשתמש באירוסייד בכל חדר מכל גודל, החל מחדר שינה גדול או חדר משפחה, וכלה בחדר אירוח קטן ושלו. ובנוסף המכשיר קל לנשיאה, כך שבאופן פשוט וקל ניתן להעיר אותו בין חדרי הבית ללא כל בעיה.

לחבק את הכלב מבלי לחשוש

אוהבי בעלי החיים יודעים שאין גרוע יותר מלהיות אלרגי לחיית המחמד. כשלא מסוגלים לוותר על הכלב והחתול מצד אחד, ונאלצים להתמודד עם התעטשויות ועיניים יבשות כל הזמן מן הצד השני, אתם מבינים שצריך למצוא פתרון לבעיה. אירוסייד משמיד את כל מזיקי האוויר, ובכללם את האלרגנים. כך שאפשר להחזיק בחיית המחמד בבית ללא חשש.

הקורונה הובילה לכך שמטהר האוויר אירוסייד הפך למבוקש מאוד בשוק. אנשים מתחילים להבין סוף כל סוף כי הבית, או כל מבנה אחר בעצם, אינו תמיד מקום בטוח. וגם אם האויב אינו נראה בפועל, הרי שהוא קיים גם קיים. אירוסייד מסייע להתמודד עם האויבים הבלתי נראים לעין האנושית כדי לשמור על בריאותו של כל מי ששוהה בתוך חלל סגור.

רוצים לדעת עוד על אירוסייד? חפשו את מטהר האוויר המתקדם בפייסבוק או באתר.

בשיתוף אירוסייד
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully