וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SSI פתרונות קירור: החברה הישראלית שמספקת לכם מעטפת פתרונות לטיפול ותיקון מוצרי חשמל

בשיתוף SSI פתרונות קירור

15.9.2020 / 11:22

איך נדאג שתיקון לא יעלה כמו מקרר חדש, איפה נשיג חלקי חילוף מקוריים שיתאימו למכשיר שברשותנו ואיך להבטיח שיגיע אלינו צדיק. יצאנו לבדוק איפה תקבלו את השירות הטוב והמקיף ביותר ומצאנו - ssi חברת שירות לתיקון מוצרי חשמל וחלפים הפועלת בכל רחבי הארץ

SSI פתרונות קירור. יח"צ,
SSI פתרונות קירור/יח"צ

כשהשירות והאיכות נפגשים

הכירו את עמי אוחיון, הבעלים ומנכ"ל של ssi חברת שירות לתיקון מוצרי חשמל וחלקי חילוף, אשר התחיל את דרכו לפני יותר מ-20 שנה כטכנאי מוצרי חשמל, התאהב בתחום ושם לעצמו מטרה לבנות מערך של טכנאים אמינים ומקצועיים בשילוב מחלקת חלקי חילוף מורחבת, מתוך הבנה שרק שילוב של 2 המערכות יחד יביא לשירות הטוב ביותר עבור הלקוחות.

2 ב-1 - גם טכנאים מקצועיים וגם חנות לחלקי חילוף איכותיים

התהליך הוא פשוט מאוד, כבר לא צריך לחפש באינטרנט טכנאי באזור מגוריכם, לקרוא עליו המלצות וביקורות ולהתחיל לבדוק זמינות (כי אי אפשר לחכות יומיים ללא מזגן או מקרר) ולחשוש מעלויות תיקון אסטרונומיות. שלא נדבר על רכישת חלקי חילוף במקרה הצורך - מאיפה משיגים, כמה הם יעלו לנו והאם הם מגיעים עם תעודת אחריות. כל שעליכם לעשות הוא לחייג למספר 0772201163 וליהנות ממערך טכנאים מקצועי הפרוסים מהצפון ועד הדרום, אשר יגיעו אליכם באותו היום ויתנו לכם מענה מקיף לכל תקלה.

"מערך הטכנאים שלנו", מספר עמי, "מורכב מעשרות טכנאים מושכרים בעלי הסמכה מקצועית, אשר נבדקו על ידנו ונמצאו אמינים ומקצועיים ועומדים תחת מעקב צמוד ונוקב. רוב הטכנאים שלנו עובדים איתנו כבר שנים ארוכות, מכירים את אמנת השירות שלנו ועובדים איתנו בשיתוף פעולה תחת העקרונות הבאים - שירות מקצועי ונדיב, תמחור הוגן ואחיד ועבודה מהירה.

"אצלנו באתר תוכלו למצוא מחירים ידועים מראש עבור תיקון וטיפול בתקלות נפוצות במקררים, מזגנים, מכונות כביסה, מדיחי כלים, מייבשים ועוד - כל זה על מנת לשמור על תחרות בריאה בשוק, לחסוך לכם לחץ וסטרס מפני הלא נודע ולהבטיח לכם שאצלנו - כולם צדיקים!"

וכאן מגיע אולי היתרון הכי גדול של חברת ssi והוא - חנות וירטואלית הכי גדולה בישראל, בה תמצאו מאות חלפים מקוריים למוצרי החשמל של החברות הגדולות - בוש, סמסונג, אלקטרולוקס, וירפול, מילה, סימנס, תדירן, אלקטרה, טורדנו, תמי 4, זנוסי, AEG, LG, BEKO ועוד רבות אחרות.

SSI פתרונות קירור. יח"צ,
SSI פתרונות קירור/יח"צ

חנות וירטואלית לחלקי חילוף מקוריים הגדולה בישראל

לרשות הטכנאים של SSI עומדים מחסני החברה אשר מכילים אלפי חלקי חילוף מקוריים - כל זה על מנת שתהיו רגועים שהתיקון והחלפת חלקים למכשירי החשמל שלכם יעמדו בסטנדרטים גבוהים, יתאימו בצורה מירבית למכשיר חשמל שברשותכם - כי לנו חשוב לשמור על חיי מוצרי החשמל שלכם ובכך לחסוך לכם זמן וכסף. כל החלקים מגיעים אלינו בייבוא אישי ועם תעודת אחריות, מדגיש עמי, וזאת על מנת שתהיו בטוחים שלא נפלתם על חתול בשק.

מעבר למלאי חלקי חילוף בלתי מוגבל אשר עומד לרשות הטכנאים שלנו, אתם מוזמנים להיכנס לחנות הוירטואלית שלנו ולמצוא בקלות ומהירות כל חלק אשר תחפצו בו, אשר תוכלו להזמין בדואר שליחים היישר לביתכם - חלפים למקרר, לתנורים, למכונות כביסה ומייבשים, מדיחי כלים ומזגנים - מכל החברות הגדולות בישראל וכל הדגמים האפשריים.

אלפי לקוחות מרוצים של SSI

לקוחות החברה מורכבים מלקוחות פרטיים - רובם לקוחות קבועים וותיקים אשר פונים אלינו בכל פעם שיש צורך בתיקון מוצרי חשמל (לרוב במוצרי חשמל אחרים, כי כאמור התיקון שלנו איכותי ושומר על חיי מדף ארוכים למוצרי החשמל שלכם), וכמובן לקוחות שהגיעו בעקבות המלצות חמות.

בנוסף, החברה מספקת מענה קבועה וזריז לחברות הגדולות בישראל, בתי מלון, מוסדות ציבוריים ועסקים פרטיים - אשר רוצים להבטיח לעצמם תיקון מיידי ומקצועי, חלקי חילוף מקוריים זמינים ויחס אישי.

דיברנו גם עם לקוחות החברה ובדקנו ביקורות ברחבי הרשת וזה מה שמצאנו - פרגונים, פרגונים ועוד פרגונים. אלונה מילר כותבת: "יש לציין שקיבלתי שירות מעולה מטכנאי שהגיע אלינו מהר מהר לאחר 20 דקות, סכום סביר. ממליצה!"

מאיה ביילקוביץ' כותבת: "חייבת לציין שהופתעתי לטובה כי בתחילה חששתי להזמין דרך האינטרנט אך הסתבר שהשירות מעולה והמחיר סביר בהחלט והבעיה נפתרה אחת ולתמיד. תודה על הזריזות והנכונות להתגמש מבחינת הזמנים. המשיכו כך".

גם מורן נגר מרוצה: "יש לציין שקיבלתי שירות מעולה, טכנאי שהגיע לאחר מספר שעות בודדות".

לסיכום, פגשנו באיש נדיב ומקצועי, שרואים בעיניים שלו את האהבה לתחום ואת ההבנה כי כל מה שצריך בשביל להצליח בתחום הוא מערך טכנאים אשר מעניקים שירות מקצועי, הוגן ואמין במחירים משתלמים בשילוב מחסני ענק לחלפים מקוריים וחנות וירטואלית להזמנות.

אז בתקלה הבאה אנחנו כבר יודעים לאיזה מספר להתקשר. ואתם?

אתר הבית של "SSI פתרונות קירור"

אתר החנות " חלפים למוצרי חשמל "

בשיתוף SSI פתרונות קירור
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully