וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקבלים הצעת מחיר לקידום אתרים באתר מוביל

בשיתוף iprice

15.9.2020 / 16:00

כדי שהעסק שלכם יצליח, לא משנה איזה עסק הוא, כדאי שתהייה לו נוכחות בולטת ברשת. איך יכול מקדם אתרים מקצועי לדאוג שהאתר שלכם יופיע למעלה במנועי החיפוש?

seo. freepik,
SEO/freepik

עורכי דין? רופאי שיניים? או אולי מארגני אירועים? לא משנה מה אתם עושים בחיים ואיזה עסק יש לכם. כדי להביא אליו כמה שיותר לקוחות אתם צריכים להקים אתר משלכם ולקדם אותו. אך מטבע הדברים, אין לכם זמן להתעסק עם עיצוב האתר, כתיבת התכנים וכמובן כל העבודה המורכבת של הקידום. בשביל זה יש מקדם אתרים מקצועי שיכול לעשות עבורכם את העבודה.

כל הסיבות לקדם את האתר באמצעות מקדם אתרים מקצועי

באופן כללי, אפשר לקדם את האתר באופן עצמאי, אך זה ידרוש מכם זמינות גבוהה יותר וידע רב בתחום. למעשה, קידום אתרים הוא תחום נרחב עד כדי כך שהוא הפך למקצוע בפני עצמו. כך שכדי לקדם את האתר שלכם, מומלץ לבחור במקדם מקצועי שיודע מה הוא עושה. לפיכך, קבלו את כל הסיבות לקדם את האתר העסקי שלכם ען מקדם אתרים:

1. לפני שבונים אתר, מתייעצים.

אין לכם עדיין אתר עסקי? אם כן, יש לכם הזדמנות פז להתחיל מאפס ולבנות אותו בהתאם לכל הדרישות של גוגל. מקדם אתרים מקצועי יודע לבצע את כל הפעולות הנחוצות כדי להכין את האתר לקראת עלייתו: הגדרת מטרת האתר, חקר על מתחרים, חקר מילות מפתח, בניית היררכיה נכונה באתר, ניהול תקציב לצורך רכישת קישורים חיצוניים ועוד.

2. ואם כבר יש לי אתר אבל לא השקעתי בו הרבה זמן?

גם אז יש צורך בעזרתו של מקדם אתרים. אתר שלא נגעו בו הרבה זמן יורד בדירוג, ויש צורך להחזיר אותו למקומות הראשונים של גוגל. המקדם מבצע עבודת חקר מקיפה שבמסגרתה הוא בודק איזו עבודת קידום נעשתה באתר לפני כן, ומהי הדרך הטובה ביותר לקדם את האתר כרגע.

3. להבין טוב יותר את המטרה של האתר שלכם.

כאמור, תפקידו של המקדם, בין השאר, הוא להבין את מטרת אתרכם ולקדם אותו בהתאם לכך. לא אחת קורה שלקוח מגיע למקדם האתרים עם רעיון מסוים, ולאחר מכן כשהוא מגלה יותר ויותר אפשרויות קידום, הוא משנה את כיוונו. לדוגמה, בעל חנות פיזית בקניון שפותח אתר לפרסום בלבד, מגלה שהוא יכול להקים גם חנות אלקטרונית ולהגדיל את הרווחים שלו תוך כדי כך.

4. ניהול מוניטין.

זה יכול לקרות לכל אחד. יום אחד אתם קמים בבוקר ומגלים שמופיעה כתבה לא מחמיאה במיוחד על העסק שלכם. אולי זה היה לקוח לא מרוצה שהלך רחוק מדיי, או מתחרה שהחליט להפיל אתכם. כך או כך, תזדקקו לעזרתו של מקדם אתרים מקצועי כדי להתאושש מהפגיעה. מקדם האתרים ידע לבצע את הפעולות הנחוצות כדי לדחוק את הכתבה השלילית למקומות הנמוכים, ולהביא אתכם שוב לתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל.

5. לבחון כמה אפשרויות קידום.

בזכות מקדם אתרים מומחה שיש לו ניסיון רב בתחום, אתם יכולים לבחון איזו שיטת קידום מתאימה לכם. כך, לצד הקידום האורגני הכולל את פיתוח האתר העסקי, ייתכן שכדאי לכם לפנות לאפיקים נוספים כמו פרסום בעזרת קידום ממומן או פרסום ברשתות החברתיות.

6. מקדם אתרים מכיר את כל הדרכים להשיג קישורים חיצוניים.

מנוע החיפוש של גוגל אוהב קישורים חיצוניים. ברגע שבגוגל רואים שהאתר שלכם מקבל הפניות מקישורים חיצוניים מאתרים מובילים, מדרגים אתכם במקום הראשון. וכאן בדיוק הנקודה: האתר שלכם צריך להיות מקושר מאתרים איכותיים. אם תנסו לקשר לאתר מאתרים ספאמיים, אתם עלולים להיענש על ידי גוגל. מקדם אתרים טוב יודע איך להשיג קישורים מאתרים מובילים, ללא קיצורי דרך וכך שהאתר שלכם יקודם ולא יספוג עונשים.

7. מקדם אתרים משתמש בכלי קידום מתקדמים.

היום קיימים כלים שונים שנועדו לאפשר למקדם האתרים לעבוד בצורה יעילה יותר ולהבטיח שהעסק שלכם יהיה הראשון ברשימה.

הכול טוב ויפה, אבל כמה זה עולה?

זו שאלה טובה. כשיש לכם עסק, אתם צריכים לספור כל שקל ולדעת על מה אתם מוציאים את הכסף. אם אתם רוצים להתרשם מהצעות מחיר של מקדמי אתרים, בקרו באתר iPrice, האתר המוביל להצעות מחיר של בעלי מקצוע רבים. קבלו הצעת מחיר לקידום אתרים במקום אחד, ולא תצטרכו להתרוצץ בין מקדמים, לעשות טלפונים או לבצע חיפושים באתרים שונים. כשיש לכם אתר אחד שמאגד את כל המידע שאתם צריכים, אין לכם טוב יותר מזה.

בשיתוף iprice
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully