וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מוצאים מדבירים במחירים משתלמים?

בשיתוף iprice

16.9.2020 / 8:48

לא משנה איפה אתם גרים, מדי פעם תיאלצו להתמודד עם מזיקים למיניהם - נמלים, ג'וקים, חולדות או יונים. איך בוחרים את איש המקצוע הנכון למשימה?

הדברה. freepik,
הדברה/freepik

בעלי חיים שונים חיים לצדנו במשך אלפי שנים. את חלקם למדנו לאהוב וגם הם מסתדרים איתנו לא רע וממלאים את תפקידם בתור חיות מחמד. עם חלקם אנחנו עדיין נמצאים במלחמה מתמדת. וכאן אנו מדברים על מזיקים. אותם אורחים בלתי רצויים הפולשים לשטח המחייה שלנו ועושים בו כבשלהם. על מנת שהמצב לא ייצא מכלל שליטה, עלינו לקרוא למדביר שיודע להתמודד אתם. ולפני הכול, חשוב למצוא את האדם המנוסה והמקצועי שיודע להתמודד עם המזיקים.

המזיקים המאיימים על ביתנו

בין אם אנחנו גרים בדירת קרקע ובין אם בבניין דירות בקומה השביעית, איננו חסינים מפני מזיקים מכל הסוגים. אלה יכולים להיות נמלים סקרניות החודרות אל תוך האוכל, חולדות המתרוצצות בלילה ומפחידות את הדיירים, תיקנים המופיעים לפתע במטבח כמו בסרט אימה, יתושים שעוקצים ללא הפסקה ויונים אשר מתבייתות על אדן החלון, עפות לכל עבר ומשאירות לשלשת על החלונות והרכבים שבאזור. מדביר מקצועי יודע להתאים את שיטת העבודה שלו עבור כל מקרה ומקרה, על מנת להיפטר מהמזיקים בדרך הטובה והיעילה ביותר.

איך נמצא את המדביר שמתאים לנו?

כאשר מחפשים מדביר, אין מקום לפשרות. אתם רוצים לפנות לאיש המקצוע הטוב ביותר אשר ידע לזהות את מיקום מחבואו של המזיק ולהשתמש בהדברה המתאימה כדי לסלק או להרוג אותו. אלה כמה דברים שחשוב להביא בחשבון כאשר בוחרים מדביר.

1. האם יש למדביר רישיון בתוקף?

המדביר משתמש רבות בחומרים כימיים מסוכנים, ולכן עליו להנפיק רישיון מיוחד המאפשר לו לעבוד בתחומו. את הרישיון מנפיק משרד החקלאות. כך שכאשר אתם מזמינים מדביר לביתכם, ודאו שיש לו את הרישיון הרלוונטי וכי הוא בתוקף.

2. באיזה סוג הדברה עומד המדביר להשתמש?

המדביר לא תמיד משתמש בחומרים כימיים כדי להדביר את המזיקים. לפעמים הוא נעזר בשימוש בחומרים אורגניים במסגרת הדברה אורגנית, ויש מקרים שבהם הוא מפעיל את שיטת ההדברה הביולוגית במטרה לשנות את תנאי הגידול של המזיק ולגרום להשמדתו. מדביר שפועל בשקיפות יכול להגיד לכם בדיוק רב באיזו שיטה הוא עומד להשתמש.

3. איך אתם צריכים להתכונן להדברה?

מדביר מקצועי יספק לכם את כל המידע שאתם צריכים על ההדברה שיעבור הבית שלכם. לפעמים יש צורך להתרחק מהבית לזמן מה על מנת שחומרי ההדברה יתנדפו. חשוב לברר את הפרטים מראש כדי לדעת כיצד להיערך.

4. האם המדביר יודע להתמודד עם המזיק המטריד אתכם?

יש מדבירים המתמחים בהדברת טרמיטים ואחרים לומדים לעומק את דרכיהן של החולדות. כאשר אתם פונים למדביר, חשוב לוודא שהוא יודע להתמודד עם המזיק שאינו נותן לכם מנוח.

5. האם מדובר באדם בעל ניסיון בתחום?

מטבע הדברים, מדביר מנוסה יודע להתמודד עם כל סוגי המזיקים. לפיכך, כאשר אתם מחפשים מדביר, כדאי לבדוק כמה שנים הוא עובד בפועל. היכנסו לאתר שלו והתרשמו מעבודות ההדברה שהוא ביצע.

6. האם זה מדביר שיש עליו המלצות?

אם אתם סובלים ממכת נמלים או מיתושים המתעופפים להם בשעות המאוחרות של הלילה, אתם לא לבד. בישראל קיימים עוד אנשים רבים הסובלים מאותן בעיות, והם דואגים לפנות לאנשי מקצוע. זוהי ההזדמנות שלכם ללמוד מניסיונם של אחרים ולראות אם יש המלצות חמות על המדביר שאתם מחפשים. בדרך זו, תוכלו להזמין מדביר מומלץ וללכת על בטוח.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מדוע אנחנו חוששים כל כך לפנות למדבירים?

אחת הסיבות שעוצרות אותנו מלפנות למדביר היא שאלה של מחיר. לפעמים אנו מעדיפים להשתמש בשיטות הדברה ביתיות כמו פיזור פלחי לימון על המטבח למניעת הופעת נמלים או לקנות תרסיס נגד מזיקים (שלא תמיד פועל את פעולתו), ולא לפנות למדביר מקצועי כדי לקבל עזרה. לא פעם אנו מגלים שזו טעות, שכן בעיית המזיקים שלנו גדולה עד כדי כך שאנו לא מצליחים להשתלט עליה. מזל שהיום יש אתר שמספק את כל המידע הדרוש על מחירי ההדברות, ואנו יכולים לקבל הצעת מחיר הוגנת.

iPrice - אתר הצעות המחיר של ישראל

התיקנים לא נותנים לך מנוח? העכברים מפריעים בלילה עם ציוצים וכרסומים? קבל הצעת מחיר להדברה באתר iPrice. כשכל המחירים נמצאים במקום אחד, לא צריך להתרוצץ ולחפש מומחים. היכנס עכשיו לאתר וגלה שיטת חיפוש נוחה ומהירה שתוביל אותך למומחה ותפטור אותך מהמזיקים הטורדניים אחת ולתמיד.

בשיתוף iprice
  • עוד באותו נושא:
  • הדברה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully