וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשטבע פוגש טכנולוגיה

בשיתוף: מורז צמחי מרפא

16.9.2020 / 10:02

החלטתם לעבור למוצרי קוסמטיקה בריאים יותר? החלטתם נכון! מורז צמחי מרפא דאגו להביא לכם את התשובה המדויקת לטיפוח עור בריא, עם טכנולוגיה מיוחדת המשלבת צמחי מרפא ושמנים טהורים

סדרת הקוסמטיקה של מורז צמחי מרפא. רונית ינון,
סדרת הקוסמטיקה של מורז צמחי מרפא/רונית ינון

ההחלטה לצרוך מוצרי טיפוח לעור, על בסיס צמחי מרפא שונים, היא אולי ההחלטה הטובה ביותר
שתוכלו לקחת בשביל עור הפנים שלכם. אז כדי ליהנות מיתרונותיהם הבריאותיים של המוצרים, תצטרכו
לפרגן לעצמכם כמה מוצרים מסדרת הטיפוח של מורז, שיזינו את עורכם בצורה מושלמת.

מורז, כך מסתבר, הוציאה סדרה קוסמטית במיתוג חדש ומרענן. סדרה הכוללת מוצרי טיפול וטיפוח
לעור, על בסיס שמנים טהורים וצמחי מרפא, כשבראשם צמח הפוליגונום הגדל ממש כאן בארצנו.
את צמח הפוליגונום מגדלת החברה אצלה, קוצרת אותו וממצה ממנו את החומרים הפעילים שנכנסים היישר לתכשירים בטכנולוגיה מרשימה, מה שנקרא, הטבע נכנס אליכם לגוף.

זה לא סוד שהטרנד החדש של שמירה על איכות הסביבה הולך ומתחזק ויחד איתו הצורך להתחיל להשתמש במוצרים מן הטבע. אם במוצרים מהטבע עסקינן, מורז הצליחה לפצח את הנוסחה ומוצריה מופצים בארץ ובעולם וזוכים להכרה בינלאומית רבה. קהל רחב של לקוחות בעולם מבקש לרכוש מוצרים טבעיים, שכן הוא מודע ליתרונותיהם הרפואיים המוכחים של מוצרים אלה.

סדרת הטיפוח הקוסמטית של מורז נותנת מענה יעיל לשגרת הטיפוח ליום וגם ללילה, לעור הפנים וגם לעור הגוף וכוללת בתוכה קרם עיניים-צוואר, קרם פנים לעור יבש, ג'ל צמחי לניקוי הפנים, קרם פוליגונום לכפות הידיים וקרם פוליגונום לגוף.

ניתן לחוש במוצרים את המרקם הקטיפתי על העור, בשילוב עם ריח נעים ולא מבושם יתר על המידה, ניתן אף לחוש בריח המעודן של צמח הפוליגונום, ולראות את צבעו האפרסקי, מה שהופך את כל הסדרה הזו למיוחדת ומרשימה.

סדרת הקוסמטיקה של מורז צמחי מרפא. רונית ינון,
סדרת הקוסמטיקה של מורז צמחי מרפא/רונית ינון

Coming Soon…

אז בעיתוי מושלם, לכבוד השנה החדשה, הוסיפה מורז 3 מוצרים חדשים שלא היו בסדרה המדוברת. אם תרצו, תקראו לתוספת "מוצרי אנטיאייג'ינג" המשלימים את שגרת הטיפוח היומי ונותנים בוסט טיפוחי לעור הפנים - סרום פנים, ג'ל אנטיאייגינג ומסכות בד לפנים. ממש בקרוב נוכל למצוא אותם על המדפים.

אם הקורונה אילצה את כולנו לעטות מסיכות כירורגיות לפנים, באה מורז והביאה תשובה הולמת לעור היבש והמגורה שנוצר כתוצאה מעטיית המסכות הכירורגיות ומציגה לנו מסיכות בד מיוחדות לטיפוח עור הפנים, שבשילוב עם קרם פנים יום וקרם פנים לילה שבסדרה, מזינים את עור הפנים ומסייעים לחידוש רקמות, להזנתו וטיפוחו של עור הפנים ומסייעים לו להישאר חלק ובריא למראה.

החלטנו לחקור עוד קצת על החברה ועל מוצריה וגילינו עובדות מדהימות!

לפני שניגש לעובדות המיוחדות, נציין בקצרה מיהי חברת מורז

חברת "מורז צמחי מרפא", הינה חברה ישראלית המתמחה שנים בייצור מוצרי טיפול וטיפוח העור, על בסיס צמחי מרפא ושמנים טהורים מהטבע. חברת מורז הצליחה במהלך השנים לבסס את מוצריה בחו"ל כמוצרים הכי קרובים לטבע מהגליל ומספקת מענה לדרישה צרכנית גלובלית לתחליפים מוכחים לתרופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מוצרי טיפוח לעור הפנים של מורז צמחי מרפא. רונית ינון,
מוצרי טיפוח לעור הפנים של מורז צמחי מרפא/רונית ינון

מה מיוחד במורז?

אחד הדברים המיוחדים בחברה הוא השימוש בחומרים מהטבע שנעשה במהלך ייצור התכשירים. בזכות הידע המקיף שנצבר במעבדות מורז, מוצו התכונות הרפואיות שבצמחי המרפא ופותחו תכשירים שריכוז התמציות בהן גבוה ביותר, כ- 65% - 99%, מה שאומר שמדובר בטכנולוגיה שיודעת לנצל ניצול מירב תכונותיהם הנפלאות של הצמחים ומכאן יכולת הסיוע בריפוי.

למשל, אחד מהצמחים המובילים בפורמולות מוצרי הטיפוח של חברת מורז הוא צמח הפוליגונום המתהדר בשורה ארוכה של תכונות וסגולות. צמח הפוליגונום למי שאינו בקיא, גדל בצפון הארץ וידוע כאחד הצמחים המובילים בסיוע לטיפול בבעיות עור וככזה, הוא מסייע בטיפול בבעיות עור, דלקות עור, כיבים כרוניים ויש האומרים שהוא מאזן רמות סוכר.

אם תשאלו מדוע כדאי לעבור לשימוש בתכשירים של מורז, התשובה תהיה "יש טיפוח ויש טיפוח על בסיס צמחי". בעידן הטכנולוגי של היום, מה שהכי טבעי הכי יעיל!

אם כך, כיצד מומלץ לעשות את המעבר למוצרי מורז?

עם החלטתכם לעבור לשימוש במוצרי מורז, מומלץ להימנע מערבוב עם מוצרי טיפוח אחרים, על מנת למקסם את השפעתם של החומרים הטבעיים הפעילים במוצרים. מומלץ לרכוש מס' מוצרים המשפיעים על האיזור אותו תרצו לשקם ולהשתמש רק בהם.

קרם יום לעור רגיל עד שמן של מורז צמחי מרפא. רונית ינון,
קרם יום לעור רגיל עד שמן של מורז צמחי מרפא/רונית ינון

כל הסיבות להתחיל להשתמש במוצרי מורז ולומר ביי למוצרים הקודמים

מורז היא חברה בינלאומית מהמובילות והוותיקות בתחום מוצרי הטיפוח, עם מטה בישראל והיא מתמחה בפיתוח וייצור מוצרים המספקים פתרונות יעילים לטיפול בבעיות עור, אך לא רק,

החברה הרחיבה את פעילותה בשנים האחרונות לעולמות תוספי התזונה באמצעות קו מוצרים אשר מסייע לחיזוק מערכות הגוף והמערכת החיסונית, בפרט על בסיס תמציות צמחים מהיער השחור אשר בגרמניה וכן בין מוצריה ניתן למצוא את קו הפרוביוטיקה הייחודי וכן מגוון רחב נוסף של תוספים המעניקים השפעה הוליסטית מקיפה.

שיטה ייחודית

מורז התברכה בשדות גידול של צמחי מרפא באדמות הגליל ועמק יזרעאל, מהן היא מייצרת
מיצויים בשיטות ייחודיות הנשענות על ידע מסורתי. תמציות הצמחים מהוות את החומר הפעיל של כל מוצרי מורז, והם אחראים לתגובה מהירה ויעילה של העור ומסייעות במתן פתרונות לבעיה.

מוצרים בטוחים לשימוש!

חברת מורז בעלת תקנים בינלאומיים ועומדת בתנאים המחמירים של בקרה. החברה ומוצריה בעלי פרופיל בטיחותי גבוה במיוחד. מוצרי מורז בטוחים לשימוש עבור כל בני המשפחה: תינוקות, ילדים, נשים הרות ומניקות וגם מבוגרים.

לסיכום: חברת מורז העמידה סדרת מוצרים עשירה ואיכותית, מוצרים המיועדים הן לפתרון בעיות עור שונות והן לטיפוח והגנה על העור והגוף. עונת המעבר ממש לפנינו ולאחר מכן עונת החורף הקרה שמביאה איתה בעיות ויובש בעור, זה הזמן להתחיל להזין את העור במוצרי טיפוח איכותיים המכילים רכיבים טבעיים ככל שניתן, להזנה ושמירה על העור.

לכבוד השנה החדשה, מציעה חברת מורז 25% הנחה על רכישת כל מוצר מתוך הסדרה הקוסמטית.

את מוצרי מורז ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות, רשתות טבע ובבתי המרקחת בישראל ובעוד 18 מדינות בעולם. אנחנו הגדרנו אותם מוצרים משני חיים לעור הגוף והפנים.

אם בכל זאת חשבתם להתייעץ לפני הרכישה, דעו שיש עם מי לדבר 04-6597138

למעבר לאתר האינטרנט לחצו כאן

למעבר לאינסטגרם לחצו כאן

למעבר לפייסבוק לחצו כאן

בשיתוף: מורז צמחי מרפא
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully