וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד אליהו או נחלת יצחק - איך מתקדמים לנכס מניב?

בשיתוף חברת תיווך טיב נדל"ן

17.9.2020 / 9:44

אילו שכונות הן המשתלמות ביותר להשקעה בתל אביב? משקיע חכם יחפש שכונות אשר נמצאות בתנופת פיתוח ונמצאות לפני השיא

שכונת יד אליהו. יח"צ,
שכונת יד אליהו/יח"צ

החיפוש אחר השקעה טובה רודף את כולנו ובצדק. שכונת יד אליהו היא שכונה בתל אביב בה יש את רחוב יצחק שדה המוכר והיכל מנורה מבטחים המבוקש. איך אפשר לקנות דירה בעיר הכי חמה במדינה? עיר שהנדל"ן בה הוא השקעה בטוחה? אכן תל אביב היא יעד שבעל הנכס הנמצא בה יכול להתרווח ולדעת שעשה השקעה בטוחה, אך איך מוצאים את השילוב הנכון בין מחיר הקניה לבין הוצאה וכיצד מזהים שכונה בעליה ולא אחרי השיא שלה? כדי לענות על כך נתמקד בכל הקשור אל תיווך דירות למכירה בשכונת יד אליהו, נחלת יצחק ושכונת ביצרון ורמת ישראל.

השקעה נכונה היא הדרך הבטוחה אל ביטחון כלכלי: מה קורה בשכונת יד אליהו?

מי שמעוניין להשקיע בשכונת יד אליהו צריך להכיר את התרוממות השכונה ולהשקיע בה לפני שתגיע אל השיא הנדל"ני שלה שקרב אליה בצעדי ענק. בין היתר יש להכיר את בנייני היוקרה גינדי - אפרהואס הוא פרויקט יוקרתי ויפיפה המכיל שני בניינים בני שלושים קומות והבניה כבר החלה בלב שכונת יד אליהו. פרויקט אפרהואס מביא עלייה חדה בביקוש לשכונה כולה והוא חלק מהתעוררות גדולה המתחילה לצבור תאוצה בשכונה המדוברת הבאה בעיר שאינה ישנה.

שכונת יד אליהו מוכרת כפנינת נדל"ן העומדת לפני פריצה, תואר "המקום החם הבא" בכל הקשור אל השקעה מובטחת מעודד נהירה של משקיעים לשכונה וזה הזמן להיות עם יד על הדופק. כמו כל שכונה הנמצאת בתהליך של פריצה, חשוב לתפוס את השנייה לפני ולא שנייה אחרי ועם שכונת יד אליהו השעון כבר מתקתק.

חברת תיווך טיב נדל"ן המתמחה באזור מספרת על נהירה לשכונה ובצדק גדול. "פרויקטים של בנייה המתרחשים בשטח וההשקעה העצומה בשכונה מביאה משקעים ולא בכדי".

מהן הסיבות שבגללן שכונת יד אליהו זכתה לתואר פנינת הנדל"ן הבאה? מיקום, מיקום ופיתוח:

אולי הקרבה לכבישים ראשיים ומיקומה המדהים. קירבה אל מרכזי עסקים רבים לאטרקציות בעיר ומחוצה לה ומחירי הדירות שלא קרובים להיות ממומשים בהתאם לכך. אוכלוסייה מגוונת הכוללת משפחות המגיעות לשכונה ומצד שני רווקים ולמעשה כל הנתונים הנדרשים על מנת להיות יעד מושלם להשקעה רגע לפני עליה דרסטית במחירים המחכה בפתח הדלת.

למי שלא מכיר את שכונת יד אליהו יש לדעת כי גם לגור בה כיום היא חוויה המבוקשת על ידי רבים. מאכלסים אותה כיום משפחות המחפשות שכונה שקטה ומשפחתית אך בלי לוותר על הנגישות לעיר בשונה מהרבה שכונות בתל אביב יש בשכונת יד אליהו תחבורה ציבורית מעולה ואין בעיית חניה למי שמתנייד באופן פרטי. בגלל המחירים שעודם עדיין נוחים וסבירים מגיעים אליה גם צעירים המבקשים לגור בעיר אך במחיר שפוי. יש לציין כי אף הרכבת נמצאת בקרבתה וניתן לצעוד אליה. בנוסף זוהי שכונה מותאמת לילדים ואין מחסור בפארקים או גני שעשועים מה שמפתה משפחות צעירות לחיות בה.

כמו שהוזכר בתחילת הכתבה שכונת יד אליהו גובלת ברחוב יצחק שדה בצפון ונתיבי איילון והיא למעשה ממוקמת במזרח העיר וכרגע היא השכונה הגדולה בת"א. השכונה מתאפיינת בשילוב בנייה של בתי קרקע ובניינים, הן ישנים יותר ונמוכי קומה והן בנייה חדשה המתחילה של גורדי שחקים. יש מגוון גני ילדים ובתי ספר מיסודי וכולל תיכון, כך שלא צריך להתרחק על מנת למצוא את מוסדות החינוך לילדים בכל גיל שהו. כנ"ל לגבי מרכז מסחרי כמו גם קופות החולים ומרכזים קהילתיים. יש למעשה כל שירות שניתן לעלות על הדעת כמו מרכזי קשישים, פעילות נוער וצופים, מרכזי תרבות, בית מרכז רפואי, תוכלו למצוא ליד את קאנטרי ברבור בתי אבות ומגרשי ספורט וטניס ועוד המון שירותי קהילה וכמובן במרחק נגיעה את כל הנגישות למרכז העיר .

למרות שהשכונה חוותה עליה רצינית והתחדשות עירונית והוזרמו אליה כספים והשקעות היא עדיין בעליה וניתן להצטרף אליה ולחוות את השיא הקרב אליה. מחיר הקנייה והשכירות בעליה מתמדת כמו גם הפרויקטים וההשקעות בפיתוחה של השכונה והשדרוג הבלתי פוסק לו היא זוכה. תיווך דירות למכירה ביד אליהו הוא הכתובת הבאה למי שמעוניין להשיג את המקסימום במינימום. בחרו חברת תיווך דירה אמינה ובדקו את האפשרויות העומדות בפניכם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

תיווך דירות למכירה שכונת נחלת יצחק למשקעים מ א עד ת: תל אביב גבעתיים ומה בינתיים?

הרבה פעמים שמענו על כך שגבעתיים היא הדבר החם הבא אבל לא הספקנו למצמץ וכבר עקפו אותנו בסיבוב. שכונת נחלת יצחק המתעוררת למעשה נמצאת בין תל אביב לגבעתיים ומסומנת בתור שחקנית אנדרדוג שמתחילים לגלות אותה בקצב מהיר ויש לכך סיבות מוצדקות. שכונת תל יצחק היא שכונה שהייתה מוכרת בסגנון של בנייה נמוכה וישנה אך בשנים האחרונות כבר ניתן לראות בניינים חדשים ומרשימים המקשטים אותה כמו פטריות אחרי הגשם. מתחם הסיטי של גבעתיים הממוקם צמוד אליה ונחשב אל גולת הכותרת של פיתוח גבעתיים מעורר את צומת ליבנו לשכונה. חברת תיווך בשכונת נחלת יצחק שמה דגש על משקיעים וזאת עקב הפוטנציאל האדיר שיש לשכונה.

רובנו מכירים את סוגי השכונות המחולקות לשכונות יוקרה שהפוטנציאל בהן ממומש, שכונות ללא צפי לפיתוח או תקיעות של שנים, ושכונות מתפתחות שעליהן יש לשים דגש בכל הקשור אל השקעה ולדעת מתי הטיימינג המדויק. שכונת תל יצחק היא דוגמה קלאסית לשכונה במצב הטוב ביותר להשקעה, שכונה ישנה הזוכה לרענון אדיר. מגדלי תל אביב בנחלת יצחק הן מראה נהדר לכך, למעשה לקחו שכונה וותיקה ואהובה והכניסו בה התחדשות ויוקרה - נוכל למצוא בין רחוב נחלת יצחק לבין רחוב תוצרת הארץ המרשים, את המגדלים הצפוניים בעלי 34 קומות ומתנשאים לגובה של מעל מאה ושבע מטר כמו גם שני מגדלים נוספים מעל מאה וחמש עשרה מטרים בצידו השני של מגרש הפרויקט. נוכל למצוא קניון, בריכה, קאנטרי קלאב, גינה ציבורית וכל מה שצריך על מנת להתחיל גל של חידוש יוקרתי ביותר בצמוד לאזורים המבוקשים במדינת ישראל.

מה שכונה וותיקה צריכה יותר ממגדלי יוקרה, קניון עם סופר, בתי מרקחת מסעדות וכל מה שצריך על מנת להפוך אותה לאחת השכונות הנחשקות באזור והמעניינות מבחינת נדל"ן. חברת תיווך נחלת יצחק, טיב נדל"ן מצהירה עליה כאחת ההשקעות החכמות של 2020 ואתם תוכלו לשפוט זאת בעצמכם.

מגדלי סנטרל פארק שדרות ההשכלה שכונת ביצרון תל אביב. יח"צ,
מגדלי סנטרל פארק שדרות ההשכלה שכונת ביצרון תל אביב/יח"צ

האם להשקיע בשכונת נחלת יצחק? תקציר

שכונת נחלת יצחק היא שילוב מנצח של הרעש וחגיגת תל אביב לשקט והאיכות של גבעתיים. והיא אכן מהווה גבול בין תל אביב וגבעתיים ומייצרת שילוב כמעט בלתי אפשרי בין השתיים. מצד אחד, היא שכונה חביבה נעימה ושקטה מה שהופך אותה לנוחה ומתאימה למשפחות, מצד שני היא במרחק הליכה מתחם שרונה ומגדלי עזריאלי וגם ניתן להגיע בהליכה אל שדרות רוטשילד וזה כמעט לא יאמן. מה ההתפתחות שתביא עוד עליה לנכסים בה: אזור התעשייה בה הולך ונסגר בעוד שמסעדות בין הטובות בתחומן נפתחות שם בקצב מבטיח. פרויקטים בסגנון מגדלי תל אביב בשילוב עם המיקום הבלתי מעורער יביאו לתוצאות מעולות אין לנו ספק.

שכונת נחלת יצחק תחבורה ציבורית - מיקום השכונה מאפשר במרחק הליכה להגיע אל תחנת רכבת השלום ותחנת רכבת מרכז. לבורסה ברמת גן ניתן להגיע ברגל ולמרכז ת.א ישנה גישה נוחה לאוטובוסים והמטרה בעתיד היא שימוש ברכבת הקלה אליה ניתן יהיה לצאת מנקודה בתחנת סבידור מרכז (שוב, מרחק הליכה מהשכונה.

לסיכום שכונת נחלת יצחק היא מיוחדת ושקטה, שכונה ייחודית ופחות מוכרת בתל אביב. היא ממוקמת במזרח העיר ובעלת אווירה ואופי של הצפון הישן במיקום מנצח בין נתיבי איילון לגבעתיים.

שכונת ביצרון ורמת ישראל עברה קפיצת נדל"ן וכל מי שהשקיע בשנים האחרונות הרוויח בגדול אך בכל הקשור אל השקעה ביצרון ורמת ישראל עדיין לא הגיעה לפיק האחרון ואפשר לומר שזוהי הדקה התשעים למי שעוד יכול לחבור אל חברת תיווך שכונת ביצרון ורמת ישראל ולמצוא מתווך ביצרון המתמחה בהשקעות ומכיר את השכונה על בורייה.

הדרך המרכזית היא למצוא בית למכירה או דירות למכירה בזול ולחכות לקפיצה הבאה למקום הכי חם במרחק של רבע שעה ממרכז תל אביב! במקביל לעלית המחירים בשנים האחרונות בנו את מגדלי הענק בשדרות ההשכלה. סנטרל פארק - מגדלים בעלי שלושים קומות בעצוב נקי ומודרני בעלי הכינוי 'מגדלי ההי-טקיסטים' של ת"א. הדירות יוקרתיות ובסטנדרט גבוה מאוד בשכונת ביצרון גן ילדים פרטי ולא חסר דבר. מפארק מרשים ומרווח, גן שעשועים עם מתקני משחקים לילדים וסביבה נעימה וירוקה עם פיתוח סבבתי גודל. ביצרון ורמת ישראל המסוגננת נמצאת גם היא במזרח תל אביב ומככבת לצד שדרות ההשכלה וסוגי מסעדות בתחום הגורמה ומקומות בילוי.

משפחות צעירות אוהבות אותה, גם וותיקות וגם צעירות וססגוניות. האוכלוסייה מורכבת גם מהתושבים הוותיקים וגם מחיילים השוכרים בקרבת בסיס צבאי ככה שיש מגוון אוכלוסייה וגילאים.

בכל הקשור אל שכונות מובילות אלה בתחום הנדל"ן, הן להשקעה והן למגורים מדובר באזורים בו המחיר המבוקש בכל הקשור לדירות למכירה כמו גם בתים למכירה נמצא לקראת פיק גדול במסלול אל אקזיט משמעותי. לפי מצב הפרויקטים החדשים והישנים, התקדמות הרכבת, וכמות המשקיעים ומגדלי היוקרה, בקרוב השיא יהיה מאחורינו ולכן זהו הזמן להשקיע בשכונות הנ"ל. שכונות אלו מביאות שילוב בין מיקום מושלם באמצע, קרוב לרעש תוך שמירה על איכות חיים של שלווה ושקט. שכונות פסטורליות בעלות חתך סוציו אקונומי גבוה וגישה למקומות מסחריים כמו גם שירותי ספורט בילוי ופנאי. שווה לפנות אל מתווך שכונת ביצרון ורמת ישראל כמו גם להתייעץ עם חברת תיווך המתמקצעת בהשקעות באזור.

שכונת נחלת יצחק מגדלי תל אביב. יח"צ,
שכונת נחלת יצחק מגדלי תל אביב/יח"צ

חברת טיב נדל"ן מתמחה באזור מזרח תל אביב כבר שנים, מכירה את ההשקעות המשתלמות ביותר כמו גם את נקודות החולשה והחוזקה של כל שכונה באזור. ניתן לקבל נתונים על מכירות העבר, הפרשי ועליות מחירים ומידע מדויק של עסקאות עבר ופוטנציאל רווח. על מנת לדעת איפה כדאי להשקיע כמו גם סיכונים וסיכויים יש להתייעץ עם בעל מקצוע המכיר את האזור הספציפי בו תרצו להשקיע. למעוניינים חברת תיווך טיב נדל"ן מספק גם שירות ומידע בכל הקשור להשקעות בשכונת מונטיפיורי שדרות יהודית. שדרות יהודית בשכונת מונטיפיורי היא שדרה קסומה מושקעת ובין האופנתיות ביותר בעיר כולה ובהחלט שווה בדיקה.

בשיתוף חברת תיווך טיב נדל"ן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully