וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם אבטחה: כדי שתמיד תרגישו בטוח

בשיתוף אגם אבטחה בע"מ

17.9.2020 / 10:35

חברת "אגם אבטחה" מעניקה שירותי שמירה ואבטחה ללקוחות במגזר הפרטי והעסקי ומתמחה באבטחת יישובים ומוסדות חינוך, ביצוע סיורים בטחוניים ואספקת סדרנים לאירועים גדולים. בנוסף, החברה מעניקה שירותי כוח אדם למעסיקים ולדורשי עבודה

אגם אבטחה בע"מ - ראשית. יח"צ,
שמירה ואבטחת אירועי חוץ. אגם אבטחה בע"מ/יח"צ

המצב הביטחוני הרעוע בישראל והעובדה שהמשטרה לא יכולה להגיע לכל פינה גרמו לפריחת חברות אבטחה רבות בשוק העבודה בארץ. רבות מהחברות טובות ומקצועיות ואחת ממובילות התחום היא אגם אבטחה, המעניקה שירותי שמירה ואבטחה ללקוחות במגזר הפרטי והעסקי.

החברה מתמחה באבטחת יישובים ומוסדות חינוך, כולל סיורים ביטחוניים ומספקת סדרנים לאירועים גדולים. בנוסף, אגם אבטחה מעניקה שירותי כוח אדם בתחומי השמירה למעסיקים ודורשי עבודה. תחום נוסף בו החברה עוסקת הוא מתן שירותי סיור והענקת שירותי ייעוץ בטחוני בהקמת מערכי אבטחה המותאמים לצרכי לקוחותיה.

אגם אבטחה הוקמה בשנת 2015 על ידי אסף גאנם, אשר כיהן בתפקידי ניהול בכירים במשך למעלה מעשור בתחום הביטחון. לאחר שנים רבות של עשייה מגוונת בתחום אבטחת אירועים ויישובים החליט גאנם להקים את החברה, כשניסיונו הרב, יחד עם שמירה על חדשנות ועדכנות, תורמים לכך שלקוחות החברה מקבלים שירות יעיל ואפקטיבי, המותאם לצרכי כל אחד מהם באופן אישי.

"החזון שעמד לנגד עיניי הוא הקמת חברה אשר תעניק יחסי אישי מבלי להתפשר על מקצועיות, חדשנות ויושרה", אומר גאנם. ""אנו בחברה מעניקים לעובדינו את תנאי העבודה הטובים ביותר לצד קורסים מקצועיים מהמובילים והעדכניים ביותר, וזאת מתוך אמונה כי ההון האנושי הינו הדבר החשוב ביותר בחברה עובדת".

אגם אבטחה בע"מ - אסף גאנם. יח"צ,
אסף גאנם, מנכ"ל חברת אגם אבטחה/יח"צ

על מנת להעניק ללקוחות החברה את המענה הביטחוני המדויק, העוצמתי והטוב ביותר, מועסקים בחברה מאבטחים חמושים, המאומנים ברמה הגבוהה ביותר. בחברה ישנם כיום למעלה מ-110 עובדים והם מקבלים תנאי עבודה מעולים וקורסים מקצועיים מהטובים והמתקדמים ביותר שיש.

חברת אגם פועלת על בסיס חמישה עקרונות: אמינות ויושרה, מקצועיות, חדשנות, שביעות רצון הלקוחות ומשפחתיות. כל אלו מהווים את הערכים הבסיסיים על פיהם מתחייבת החברה לפעול, וזאת כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר ללקוחותיה.

לחברה יש תקן 8000IQC - תקן עולמי לניהול ואיכות, המעיד על הסטנדרטים הגבוהים להם מחויבת חברת אגם אבטחה, בכל השירותים אותם היא מעניקה ללקוחותיה.

מחלקת האבטחה של חברת אגם הינה מקצועית וחדשנית ביותר ומושקעים בה משאבים רבים על מנת לשמור אותה כל הזמן בחוד החנית בתחום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אגם אבטחה בע"מ - משנית. יח"צ,
אבטחת עסקים ומתחמי קניות, אגם אבטחה/יח"צ

בשנה האחרונה החברה החלה להתפתח גם באזור הצפון והיא מספקת שירותי שמירה ואבטחה למועצה המקומית אבו סנאן, מועצה מקומית בית ג'אן, קניון כיכר העיר כרמיאל ומגוון לקוחות פרטיים נוספים.

לצורך הבטחת בטחונם של לקוחות החברה, הושק לאחרונה מחסן נשק גדול ומצויד, הנמצא בבעלות החברה. מחסן זה מצויד ומאובזר בכלים מקצועיים וחדשניים, המיועדים לשמירה והגנה על בטחון לקוחות החברה והוא פועל באישור המשרד לבטחון פנים ומשטרת ישראל. גאנם, בעלי החברה, מספר: "מעטות חברות השמירה והאבטחה אשר מחזיקות מחסן נשק משלהם שהוא גדול, מקצועי וחדשני כפי שלנו יש. מחסן זה הינו אחד מיתרונותינו הגדולים ביותר והוא מנוהל בצורה המקצועית והאחראית ביותר, בכפוף לכל האישורים הנדרשים לשם פעילות בטחונית חוקית ותקינה ולפי אישור משרד המשפטים, משרד הכלכלה והמשרד לביטחון פנים, אותם אנו מחזיקים, בנוסף לאישור עבודה ביו"ש".

מחלקת האבטחה של החברה פועלת תחת כל האישורים הנדרשים והינה בעלת נסיון רב בהענקת שירותי הגנה ואבטחה במגוון היקפים ולמגוון גופים ואנשיה מכירים את התחום על כל דרישותיו הייחודיות והאחריות שנלווית לו.

כוח האדם במחלקה זו נבחר בקפידה מתוך הכרה בחשיבות איכותו, במיוחד בתפקיד אותו מבצע המאבטח. רוב המאבטחים במחלקה הם בעלי עבר קרבי עשיר, כושר גופני מצוין, רישיון נשק ותעודת יושר וכן עם היסטוריה נקייה מעבירות מין. בנוסף, מקפידים פרנסי החברה לשלוח את המאבטחים להשתתפות בקורסים והשתלמויות וזאת בכדי להשיג בעבורם את המקצועיות המירבית.

גאנם: "המאבטחים שלנו, בהם אנו רואים את הלב הפועם של החברה, עוברים הכשרה אינטנסיבית ומקיפה והם נדרשים לאחריות, יכולת מנהיגות ותפקוד בקור רוח תחת לחץ וכן יודעים לעבוד כחלק מצוות, כך אנו מפיקים את המקסימום מכל אחד מהמאבטחים, המהווים את לב לבה של החברה".

העבודה בחברה מתאפיינת באופי משפחתי והענקת שירות אישי, חם ומסור לכל אחד מלקוחות החברה. באגם אבטחה מאמינים גדולים בכך שלכל לקוח מגיע שיתייחסו אליו ואל צרכיו ממש כאילו היה בן משפחה, ולכן עובדי החברה ומנהליה מקפידים על מתן יחס אישי ביותר לכל פרויקט. אותו יחס אנושי וחם מקבלים גם ספקי החברה. מוסיף ואומר גאנם: "אנו מאמינים שיחסי אנוש מכבדים וחמים הינם הבסיס לניהול מוצלח של כל חברה".

צוותי החברה מצוידים בציוד חדשני ומתקדם וכך הם יכולים לבצע את עבודתם בדיוק ומהירות. צוות האבטחה והסיור של אגם אבטחה חמושים בנשק חם ומצוידים בציוד תקשורת מתקדם לצד ציוד מיגון משוכלל.

חברת אגם אבטחה הינה בעלת אישור לפעול ביהודה ושומרון ואחראית לשמירה על בטחונם של מספר יישובים גדול ברחבי האזור. כמו בשאר חלקי הארץ, גם באזור זה צוותי הסיור והאבטחה של החברה מורכבים מאנשים מאומנים ובעלי נסיון, שהוכשרו במיוחד למתן מענה לאירועי חירום חריגים, המאפיינים אזורים אלו.

אגם אבטחה בע"מ, דרך ברקן 1, ברקן | טל': 03-9109791 | פקס: 03-9109796 | חירום: 052-7581114

למעבר לאתר האינטרנט לחצו כאן

בשיתוף אגם אבטחה בע"מ
  • עוד באותו נושא:
  • אבטחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully