וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 המספרות המומלצות בישראל

בשיתוף מדור המומלצים

17.9.2020 / 12:17

רבות (ורבים) שואפים לשיער חלק ורך. איך תדעו שאתם בוחרים את אנשי המקצוע המתאימים לטפל בשיערכן? מדור המומלצים מביא לכם 3 אמני שיער

אורטל חכמון. יח"צ,
אורטל חכמון/יח"צ

החלטת לעשות החלקת שיער? תחום החלקות השיער הוא תחום פרוץ מאוד, שוק ההחלקות מוצף ב"חאפרים", חובבנים ושאר ירקות שקיצרו את הדרך כדי לעשות קופה על חשבונן של נשים וגברים שמשתוקקים ליהנות משיער חלק. זו הסיבה שחשוב מאוד לשים לב שאת עושה את ההחלקה אצל מישהו שמתמחה בתחומו ולא ליפול לידיים שאינן מקצועיות, טיפול שאינו מקצועי לא רק שעלול להביא לתוצאות שאינן רצויות, הוא גם יכול לגרום לנזק בריאותי.

ובשביל זה אנחנו כאן, כדי להציג בפנייך שלושה מעצבי שיער שמתמחים בהחלקות שיער, ואין בעבורם סיפוק גדול יותר מאשר לראות את השמחה בעיניהן של הלקוחות לאחר שהן רואות את עצמן במראה. המומלצים שלנו ישמחו להפוך את שיערך לנוצץ, מלא ברק, רך למגע והחשוב מכל - חלק! ומי מאתנו לא רוצה להתעורר כל בוקר ולהיראות כאילו היא הרגע יצאה מהמספרה?

ראשונת המומלצות, שמה אורטל חכמון. אורטל בת 32 מרחובות, וכבר מגיל הנעורים עסקה באופן חובבני בטיפוח השיער של משפחתה וחברותיה וידעה שבזה תעסוק כשתהיה גדולה, ובאמת כשהתבגרה, התחביב הפך למקצוע, ולאחר שנים של התמקצעות וניסיון בתחום טיפוח השיער, היא הגיעה לעולם ההחלקות ושם היא מצאה את ייעודה ואת אהבתה הגדולה.

תחום ההתמחות של אורטל: החלקה אורגנית

כידוע תחום ההחלקות הוא רחב מאוד וכיום קיימים כבר סוגים רבים של החלקות. דרך ארוכה עברה אורטל עד שהגיעה מבחינתה לטופ של עולם ההחלקות וכיום היא מבצעת אך ורק החלקות אורגניות. לצערנו, כאמור, שוק ההחלקות בישראל הוא שוק פרוץ ורבים מהעוסקים בו רחוקים מלהיות מקצועיים ומשתמשים בחומרי גלם זולים שחוסכים להם בעלויות ומזיקים לשיער. אורטל חכמון עברה דרך ארוכה ומפותלת וחקרה את השוק לעומקו עד אשר הגיעה לעבוד עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר הקיימים בשוק, החומרים בהם היא משתמשת מבוססים על חומצת אמינו ופרוטאין, חומרים אשר מזינים את השיערה. כל חומרי הגלם בהם היא משתמשת עם תו אישור של משרד הבריאות ובטוחים לשימוש.

אורטל חכמון. יח"צ,
אורטל חכמון/יח"צ

לאיזה סוגי שיער מתאימה החלקה אורגנית?

שימו לב נשים יקרות וגם גברים ארוכי שיער, החלקה אורגנית מתאימה לכל סוגי השיער! שוב נזכיר כי לא כל אדם שמתיימר לבצע החלקה אורגנית משתמש באמת בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ואם לא בודקים היטב אפשר בהחלט ליפול לידיים שאינן מתמחות בתחום. אורטל חכמון אינה מתפשרת על חומרי הגלם ועובדת עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר, חומרי גלם מפוקחים ומאושרים על ידי משרד הבריאות ומתאימים לכל סוגי השיער.

ומה לגבי התוצאות?

החלקה אורגנית בה מתמחה אורטל חכמון, זו החלקה שיקומית אשר מתאימה לכל סוגי השיער ומביאה לכל סוג שיער תוצאה שנראית טבעית לחלוטין. למעשה החלקה אורגנית מעבר לכך שהיא תורמת למראה המטופח, היא גם משקמת את השיער ומזינה את השערה. לאחר ההחלקה השיער יראה חלק וטבעי, מלא ברק והוא יהיה רך ונעים למגע. כאן בעמוד הפייסבוק של אורטל חכמון תוכלו להתרשם מעבודות טיפוח פרי ידיה בצורה הטובה ביותר וכמובן ליצור איתה קשר לקביעת תור, היא תשמח להעניק לכן את הטיפול המקצועי והמפנק ביותר ולהוציא אתכן מאושרות ומתחייבת לכך - כן כן, אורטל מתחייבת ומספקת אחריות מלאה לטיפול ולתוצאה.

מיקום וזמינות:

מאז ימי הקורונה, אורטל חכמון נמנעת מלפתוח את המספרה בכדי למנוע התקהלות ומגיעה היישר אל הלקוחות, אין צורך לצאת מהמזגן, להניע את הרכב ולחפש חנייה, חכמון מגיעה לבית הלקוח עם כל האבזור, המכשור והתכשירים המקצועיים והאיכותיים ביותר ומבצעת את ההחלקה במקום הנוח והנעים ביותר עבור הלקוח, אין כמו בבית! במיוחד כשכל כך חם בחוץ.

אזורי מתן שירות

המספרה של אורטל ממוקמת בעיר רחובות, אבל כרגע כאמור, אינה מקבלת לקוחות במספרה וזאת בכדי למנוע התקהלות מיותרת ומביאה את השירות אליכן עד הבית, כשהאזור בו היא עובדת הוא כל אזור המרכז.

ולכל המתלבטות (והמתלבטים)

אם חשקה נפשכן בשיער חלק אבל אתן לא בטוחות מכל מיני סיבות: חששות, שאלות שיש לכן ורוצות לקבל עליהן תשובות לפני שתחליטו ועוד אי אילו ספקות שעולים בכן, אתן יותר ממוזמנות לפנות אליה. אורטל חכמון תשמח לספק ייעוץ בחינם וללא כל התחייבות ולסדר לכן את הראש וגם את השיער. אנחנו קצת לפני ראש השנה וחגי תשרי, וכל אישה יודעת שיום שיער טוב הוא יום טוב! בעזרת ידי הזהב של אורטל תוכלו ליהנות מהרבה ימי שיער טובים ומאושרים.

יצירת קש

תוכלו ליצור קשר טלפוני עם אורטל חכמון במספר 050-2466620 ולקבוע תור להחלקה אורגנית מושלמת או לקבל ייעוץ ללא עלות. בנוסף תוכלו ליצור קשר דרך עמוד הפייסבוק

מנגו - יניב בוכריס. יח"צ,
מנגו - יניב בוכריס/יח"צ

חד וחלק - הכירו את אמן ההחלקות ממספרת מנגו - יניב בוכריס

יניב בוכריס, הוא המייסד ובעליה של מספרת מנגו בנתיבות. זה נכון, כשאומרים נתיבות מייד חושבים על "צבע אדום" אבל לא תאמינו כמה נשים מכל רחבי הארץ שומעות את המילה נתיבות וחושבות על זה שהן חייבות כבר לקבוע תור אצל בוכריס. יניב בוכריס אמן שיער בחסד, מקצוען אמיתי עם ניסיון של 26 שנה כמעצב שיער והתמחות ספציפית בהחלקות שיער.

כל מי שעשתה בעברה החלקה יודעת שברגע שמוצאים את האיש עם ידי הזהב לא עוזבים אותו, גם אם צריך להרחיק בשבילו, להגיע לנתיבות ולפעמים אפילו להפסיק את הטיפול באמצע לכמה דקות לטובת צבע אדום - ולא כזה שמורחים על השיער. יניב מתוודה "רוב לקוחותיי הן בכלל לא מנתיבות, לשמחתי במספרה שלי לקוחות קבועות של שנים, נשים שמגיעות מאילת, באר שבע, תל אביב ואפילו מהצפון, ואני מעריך את זה".

מה גורם לנשים כה רבות, לנסוע מהמרכז עד לנתיבות בשביל תספורת?

מספיק ביקור אחד במספרת מנגו בשביל להבין את הסוגיה, זו לא מספרה רגילה, האווירה במספרה היא של קרנבל יופי, אין רגע דל, כל אחד מאנשי הצוות עובד על ראש ואם הוא לא עושה זאת, הוא כנראה מפנק לקוחה בקפה הפוך או אמריקנו כפול. כל הצוות אדיב, עם חיוך ותודעת שירות מהטובות שתתקלו בהן. אבל, כל אלו הם רק התפאורה, מה שהופך את מספרת מנגו לשם דבר בנתיבות, היא המקצוענות ללא פשרות.

יניב בוכריס מקפיד להעסיק במספרתו צוות ספרים מוכשר ומיומן שעבר את ההכשרה להחלקות על ידי בוכריס עצמו. מלבד זאת בוכריס תמיד משקיע בצוות ומעשיר אותו בקורסים והשתלמויות נוספים - תמיד יש מה ללמוד ועוד ללמוד - אומר בוכריס בענווה. במספרה יש הקפדה על שימוש אך ורק בחומרי הגלם הטובים ביותר הקיימים בשוק העולמי - כל חומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר ונבחרים בקפידה, בנוסף במספרה קיימת מכונה לשאיבת עשן ואדים אשר שומרת על בריאות הלקוחות, לא משהו שבמספרות אחרות שתבקרו בהן שמים עליו את הדעת, כמו כן במספרת מנגו עובדים עם ההחלקות של ג'אן דה פרל - מההחלקות הטובות בעולם כיום בוודאות.

חומרי הגלם

את חומרי הגלם איתם עובדים במספרת מנגו, בחר יניב בוכריס בעצמו וזאת מתוך הכרות וניסיון רב שנים של החלקות, החמורים אינם מכילים פורמלין. כמעט ואין סוג של החלקה שיניב לא התנסה בו, ואחד הדברים החשובים בהחלקת שיער היא האבחון הראשוני של סוג השיער, אבחון שאינו מקצועי יכול להוביל לתוצאות מאוד לא רצויות ונזקים לשיער, לכן בראש ובראשונה יניב מאבחן ורק לאחר מכן מתבצעת ההחלקה. לאורך כל שלבי ההחלקה מסביר יניב ללקוחות על התהליך ומה הצעד הבא.

מנגו - יניב בוכריס. יח"צ,
מנגו - יניב בוכריס/יח"צ

איך יראו התוצאות?

דמייני לך להתעורר בבוקר, להבריש את השיער ולצאת מהבית, להיכנס לים, לבריכה לייבש את השיער ולהיראות עדיין כאילו יצאת ממכון יופי, תארי לך שתוכלי ליהנות משיער חלק, גמיש ומלא ברק לאורך תקופה של כמה חודשים בלי לבזבז זמן על מחליקי שיער ותכשירים - ככה בטבעי. עכשיו הפסיקי לדמיין והיכנסי לעמוד הפייסבוק של מספרת מנגו או האינסטגרם לראות במו עינייך את התוצאות.

יניב בוכריס הוא מותג בתחומו, ובתחום ההחלקות הוא נחשב לעילוי של ממש, מעביר הדרכות למעצבי שיער בארצות הברית ובצרפת ומסמיך מידי שנה עשרות אנשים לבצע החלקות בעצמם בטכניקות המתקדמות ביותר. תמיד עם היד על הדופק, מעודכן בכל תכשיר חדש ולא מפסיק לחקור, לשאול וללמוד. כיום הוא בעצמו מעביר קורסים ומלמד מעצבי שיער את כל מה שצריך לדעת על עולם ההחלקות, החל מחומרי הגלם ועד ללימוד הטכניקה, כמובן שיש דברים שאי אפשר ללמד וזה הטאצ' שלו שמחזיר אליו לקוחות כבר מעל 25 שנים, ומשאיר את המספרה שלו המקום החם ביותר בנתיבות.

דורון וחיים עיצוב שיער. יח"צ,
דורון וחיים עיצוב שיער/יח"צ

אלופי ההחלקות - המספרה שכבשה את נשות ישראל

כלל טוב לחיים הוא כשיש שני מנהלים למקום אחד והוא מצליח - כנראה שמשהו טוב קורה שם - לכו על זה! דורון דוידוב וחיים צ'בוטרו, שני מעצבי שיער בחסד, עם ותק של 15 שנה בתחום היופי וטיפוח השיער, עשו מעשה לפני 10 שנים, איחדו כוחות ופתחו את בוטיק היופי שלהם D&H עיצוב שיער, שנמצא במיקום פסטורלי במרכזה של פרדס חנה כרכור. 10 שנים של שותפות של שני מעצבים שיצרו אימפריית יופי שממנה מידי יום יוצאות עשרות נשים מטופחות ומאושרות.

חיים ודורון שני בחורים שאפתנים, מקצוענים ומלאים בשמחת חיים מדבקת, חלמו עוד מילדות להגיע לטופ של עולם טיפוח השיער, בזכות הכישרון, השאיפה למצוינות והקסם האישי בכמויות ששניהם ניחנים בו הם מחזיקים היום את אחת המספרות המצליחות והעמוסות ביותר בפרדס חנה כרכור, מגיעים אליהם לקוחות מכל הארץ שלא מוותרים על הטיפול המסור והמקצועי של השנים.

תחום התמחות - החלקות שיער

אין דבר שחיים ודורון לא עושים בתחום עיצוב השיער, שניהם בתחום באופן מקצועי כבר מעל 15 שנים בהן סיפרו נשים, גברים וילדים, צבעו שיער, פתחו תלתלים, עשו גוונים והתנסו בעשרות סוגי החלקות - כיום ההחלקה האהובה על השניים היא החלקה צרפתית שנקראת ז'אן דה פרל ומבוססת על קראטין, חומצת אמינו וחימר, אינה מכילה פורמלין או גופרית ולכן אינה מזיקה לא למעצב השיער שבא במגע עם חומרי ההחלקה על בסיס יומיומי וכמובן שלא ללקוחה ולשיערה.

לאיזו סוגי שיער מתאימה החלקה צרפתית

החלקת ז'אן דה פרל, מתאימה לכל סוגי השיער, כן! גם לשיער צבוע, כן! גם לשיער שעבר גוונים, לשיער יבש, פגום, מקורזל, מתולתל, נפוח או חלק (אבל לא מספיק חלק), כמובן שכל מקרה נבדק לגופו, ועד שלא תגיעי למספרה לבדוק זאת, לא תוכלי לדעת אם גם את יכולה ליהנות משיער חלק, זוהר וגמיש כאילו נולדת איתו.

דורון וחיים עיצוב שיער. יח"צ,
דורון וחיים עיצוב שיער/יח"צ

באילו חומרי גלם משתמשים בהחלקות?

חיים ודורון התנסו בסוגי החלקות רבים, עד אשר בחרו להיצמד להחלקה צרפתית, בהחלקה הם משתמשים בחומרים של החברה הצרפתית ז'אן דה פרל, חומרי הגלם של חברה זו, לא רק שאינם מזיקים לשיער אלא תורמים רבות לשיקום שיער פגום, חברת ז'אן דה פרל מייצרת את חומריה ללא פורמלין וללא גופרית והפורמולה מכילה בתוכה קראטין שמעודד את שיקום השיערה, ושומר עליה מנזקי מזג אוויר כמו יובש, לחות וחום גבוה. חומרי הגלם במספרה אלו החומרים הטובים ביותר שקיימים היום בשוק, כמו כן המספרה דוגלת באיכות החומרים אשר נשמרים לאורך שנים רבות.

והכי חשוב - התוצאות מדהימות

לפני שתמשיכו לקרוא, היכנסו לעמוד הפייסבוק של דורון וחיים D&H עיצוב שיער או לעמוד האינסטגרם, לראות במו עינכם את התוצאות של ההחלקות של השניים, השיער גמיש, חלק ורך ונראה חיוני מתמיד. ההחלקה של ז'אן דה פרל מחזיקה חודשים ארוכים וכל מה שצריך לעשות זה לחדש את השורשים מידי כמה חודשים, אתן תתעוררו כל בוקר עם שיער כל כך חלק וחיוני שלפעמים יספיק ניעור קטן של הרעמה בכדי לצאת מהבית ולהראות מיליון דולר, אתן תוכלו להיכנס לבריכה, להיכנס לים, לחפוף, לצבוע, לעשות גוונים... למעשה התוצאות נראות כל כך טבעיות ונשארות כך לזמן ארוך שאתן כבר תשכחו איך זה לחיות עם שיער מרדן וקשה לסידור ותהנו מנוחות ויופי מקסימלים שישדרגו לכן את החיים ואת המראה.

מיקום זמינות ויצירת קשר

את המספרה של השניים תוכלו למצוא ברחוב דרך למרחב 35 בפרדס חנה כרכור, היא פתוחה כל יום מלבד שבת בין השעות 9:30 - 19:30 ובימי ראשון ושישי עד השעה 22:30 - ולזה אפשר לקרוא תודעת שירות גבוהה! תוכלו להזמין תור דרך עמוד הפייסבוק או בטלפון 04-6271118, למה אתן מחכות? לכו להתפנק.

בשיתוף מדור המומלצים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully