וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים לכם סדר בראש - שלושת מעצבי השיער המומלצים של המדור!

בשיתוף מדור המומלצים

17.9.2020 / 14:58

מעצב שיער מוצלח זה דבר שלא מחליפים. אספנו לכם שלוש המלצות על מעצבי שיער שברגע שתמצאו אותם לא תסתכלו אחורה

אוהד שמש. יח"צ,
אוהד שמש/יח"צ

במהלך חיינו אנחנו נחליף את ספק האינטרנט שלנו עשרות פעמים, גם את סוג השמפו שאיתו אנחנו חופפים, אנחנו נחליף את הרכב, את הבית ואפילו את בני הזוג, אבל כל אישה וגבר יודעים שכשמוצאים מעצב שיער טוב, אין לו תחליף, אנחנו ניסע בשבילו, נחכה שעות בתור בשבילו ונספר לו את כל סודותינו הכמוסים, בואו נעשה כבוד לשלושה מעצבי שיער תותחים שאם תגיעו למספרה שלהם, ולידיים שלהם, לא תרצו לעזוב לעולם!

ראשון המומלצים שלנו, הוא אחד ממעצבי השיער המוכרים ביותר בבאר שבע, אוהד שמש

נכון באר שבע קצת רחוקה, אבל מזג האוויר מאוד מחמיא לשיער כך אומרים. כבר מעל 22 שנים, אוהד שמש עוסק בתחום טיפוח ועיצוב השיער, המספרה שלו נמצאת ברחוב החשמונאים בבאר שבע ואם תשאלו אנשים ובעיקר נשים על אוהד, כמעט ולא תתקלו באישה שלא מכירה אותו או לפחות שמעה על ידי האמן שלו שהופכות כל רעמת שיער חסרת צורה לתספורת מושלמת. במהלך השנים הוא צבר ניסיון והוכשר בכל תחומי עיצוב השיער הקיימים וכיום הוא בעצמו מעביר קורסים והכשרות בתחום החלקות השיער.

תחומי העיסוק

1000 ספרים לא יצליחו לספר אותי, אבל אם לספר יש יד טובה לצבע, גוונים והחלקה אז מי בכלל צריכה תספורת? בשנים האחרונות, תחום החלקות השיער הפך להיות אחד התחומים הנחשקים ביותר בעולם עיצוב השיער, מאז הגיע טרנד ההחלקות לארץ הוא עבר גלגולים רבים, וכיום קיימות בשוק שיטות רבות ומגוונות להחלקת שיער - החלקת קראטין, החלקה יפנית, החלקה ברזילאית, החלקה צרפתית וכמובן החלקה אורגנית שממשיכה להיות ההחלקה המבוקשת ביותר ולא בכדי.

אוהד הוא אחד הראשונים בארץ שהכיר ללקוחות שלו את החלקות השיער המוכרות לנו היום, והיום הוא מוביל את תחום ההחלקות בבירת הנגב. הוותק והניסיון של אוהד בתחום עיצוב השיער ובפרט בתחום החלקות השיער מבטיח ללקוחות שמגיעים אליו שהם יקבלו בדיוק את הטיפול המתאים ביותר עבורן. לא כל החלקה מתאימה לכל סוג שיער, ישנן החלקות שמתאימות לסוג שיער אחד והחלקות המתאימות לשיער מסוג אחר, וישנם אנשים שאוהד ימליץ להם לא לעשות החלקה בכלל מכל מיני סיבות. בהחלט, לשנות הניסיון והידע המקצועי העמוק והנרחב בתחום זה יש משמעות עצומה, גם בבחירת שיטת ההחלקה וגם ובבחירת החומרים בהם מטופלת כל לקוחה.

מלבד החלקות שיער בשיטות שונות, אוהד שמש מתמחה בגוונים, צבע, תספורות נשים, גברים וגם ילדים בראשם מטפל עם הרבה רגש ונעימות. בשנים האחרונות, הוא החל להעביר קורסים בעיצוב שיער ובהחלקות בפרט ומייצר דור שלם של מעצבי שיער שלומדים מהטוב ביותר איך לבצע החלקה מקצועית, החל מבחירת חומרי הגלם וריכיביהם ועד ללימוד הטכניקה. וזאת הוא עושה על ידי קורסים מעמיקים בהם מלמד את רזי המקצוע והדברים החשובים באמת בכדי לעסוק בתחום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

חומרי הגלם: עד כמה בחירתם משמעותית לתוצאות?

לצערם של מעצבי שיער רבים בשל הביקוש הרב להחלקות שיער, יש כבר לא מעט "חאפרים" נטולי הסמכה ולמעשה שוק ההחלקות פרוץ מאוד. אנשים רבים מתיימרים לעשות החלקות ללא כל הסמכה והבנה בתחום! אותם "מתחזים" משתמשים בחומרי גלם זולים והרסניים, שעלולים להרוס את בריאות השיער והקרקפת ומותירים נשים רבות עם נזקים חמורים לשערה, לכן לא מומלץ להתפתות לכל פרסום שמציע החלקה במחירים מופרכים, וכדאי לבדוק היטב המלצות, חוות דעת ואפילו את תעודת ההסמכה אם מרגיש לכם שמשהו לא מריח טוב, חוץ מחומר ההחלקה.

אוהד שמש מקפיד להשתמש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר וכל החומרים בהם הוא משתמש מאושרים על ידי משרד הבריאות, מעבר להקפדה על חומרי הגלם האיכותיים והמעודכנים ביותר בשוק, ישנה חשיבות להתאמת סוג החלקה לסוג שיער, לא כל שיער יגיב באותה דרך לכל חומר ואחד הדברים החשובים ביותר לפני ביצוע ההחלקה הוא אבחון והתאמה של ההחלקה שתטיב ביותר עם השיער של הלקוחה ותיראה הכי טוב עבורה ובזה אתם יכולים לסמוך על אוהד, עם ניסיון עשיר וותק בתחום עיצוב השיער הוא לוקח אחריות מלאה על התוצאות ואין דבר כזה לא לצאת מרוצה מהמספרה שלו, כך מספרות הלקוחות, הייעוץ לפני כל טיפול או החלקה הוא כמובן בחינם ואינו מחייב.

אז מי הלקוחות?

אוהד הוא דמות מוכרת בבאר שבע, אחרי 22 שנים בתחום של טיפוח השיער, כבר כמעט ואין אישה אחת שלא מכירה את ידי הזהב שלו או לפחות שמעה עליו, ואמנם רוב לקוחותיו הן נשים, אבל זה עדיין לא מונע ממנו לתקתק ולדגם ראשים של גברים ולספר ילדים בשלווה ונינוחות ,חלק מעבודותיו תוכלו לראות כאן בעמוד האינסטגרם שלו ובעמוד הפייסבוק שלו, רוב לקוחותיו של אוהד הם מעיר מגוריו באר שבע אבל הוא מספר שמספר לא מבוטל מלקוחותיו הקבועים מגיעים גם מאזורים אחרים בארץ, בעיקר מאזור המרכז.

צבע, תספורות ו - 50 גוונים של טיפוח - הבן אדם הוא אמן של שיער לכו לבדוק את זה, מובטחת חוויה מפנקת שירות עם הרבה לב והכי חשוב, השיער... לא תוכלו להפסיק להסתכל על עצמכם במראה.

עמית חזן. יח"צ,
עמית חזן/יח"צ

השנייה שאנו ממליצים עליה ואתן בהחלט תרצו שתחליק את שיערכן היא עמית חזן

כעת בעקבות הקורונה עמית עושה את דרכה לבתיהן של לקוחותיה ונותנת שירות V.I.Pעד הבית (הכי כיף), עמית חזן בעלת ניסיון עשיר של 7 שנים בעולם ההחלקות, במהלך השנים חקרה, בדקה והתנסתה בעשרות סוגי החלקות וכיום היא מתמחה בתחום ההחלקות האורגניות - החלקה אורגנית קראטין והחלקה אורגנית מינרלית.

שנים של צבירת ידע, צבירת ניסיון ואינספור לקוחות חוזרים. בתחום עיצוב השיער לניסיון יש משמעות רבה, בעיקר כאשר מדובר בטיפולים המשלבים חומרים שמורחים על השיער כגון: פתיחות תלתלים, החלקות למיניהן, צבע וכו'. כמובן שמטרתו של כל ספר הוא להוציא את הלקוחות שלו מאושרות ומטופחות, אבל לפעמים מספיק שההחלקה אינה תואמת את סוג השיער בכדי לגרום ללקוחה לצאת בוכה ולא עם חיוך.

מקצוענות בעולם ההחלקות היא הכרחית ולעולם אל תתפשרו עליה, אתן יכולות לבקש מחברה טובה לדרג לכם את השיער, מאמא ליישר לכן את הפוני ומאחותכן לגזור לכן קצוות אבל לעולם אל תתנו לחובבן לעשות לכם החלקה, זה עלול להסתיים בנזקים משמעותיים לשיער ולקרקפת, לכן, לפני כל טיפול, עמית חזן מייעצת ללקוחותיה והיא עושה זאת מכל הלב, חוות הדעת המקצועית שלה, החיוך והרצון להוציא אותך הכי יפה בעולם, נותנות המון ביטחון בה, מייד מרגישים את המקצוענות ואת האהבה שלה למשלח ידה.

את רוב הידע שלה רכשה עמית בלימודים של מקצועות הספרות, בבית ספר לעיצוב שיער. מסלול ההכשרה שעברה כלל בתוכו את כל רזי המקצוע, אותם למדה תאורטית ומעשית במשך 4 שנים וקיבלה עליהן תעודת ספרות מלאה. ובמילים אחרות: אין משהו שתבקשו מעמית בתחום הספרות והיא לא תדע לעשות -מוזמנות לנסות אותה.

לאילו סוגי שיער מתאימות ההחלקות שעמית מבצעת?

עמית חזן מתמחה בהחלקות קראטין ומינרליות, שני סוגי החלקות אלו הן החלקות המשקמות את השיער ומתאימות לכל סוגי השיער - מקורזל או מתולתל, חלק או נפוח, צבוע או יבש, כהה או בהיר, כמובן שלפני שמבצעים החלקה חשוב לאבחן את סוג השיער ולהתאים את סוג ההחלקה שיספק את התוצאות הטובות ביותר. הניסיון והידע הרב שצברה עמית במהלך השנים מבטיח לכן שתקבלנה את הטיפול ההולם ביותר לשיערכן.

חומרי הגלם בהם משתמשת עמית

כאמור, עמית מתמחה בתחום ההחלקות האורגניות וכל סוגי ההחלקות שהיא מבצעת מאושרות מטעם משרד הבריאות, כיום משתמשת עמית במוצרים של חברת Pro Addiction מבית Beaultima, קו מוצרים ללא חומרים מסוכנים וללא פורמלין, שמתאים כמעט לכל סוגי השיער, ולכמעט במשפט הזה יש משמעות, כי בהחלט קיימים מקרים בהם עמית תמליץ ללקוחה לוותר על הרעיון, זה די נדיר, אבל קורה.

מיקום, זמינות ויצירת קשר

בעקבות הקורונה הפסיקה עמית את פעילות המספרה שלה והתחילה לעבוד במתכונת קורונה, בה היא מגיעה ללקוחות לביתן, שימו לב שהיומן שלה עמוס מאוד וכדאי לכן לסגור איתה תאריך כמה ימים מראש, אל תחכו לרגע האחרון כי אין לה כזה. היא תגיע אליכן הביתה עם כל האבזור הנדרש ותעניק לכן פינוק ויחס של מלכות אבל הכי חשוב שהיא מתחייבת לכל לקוחותיה - "עד שהתוצאה לא מושלמת אני לא הולכת!" בנוסף עמית נוהגת לפנק את לקוחותיה במתנות, תמיד תצאו ממנה עם שמפו ומסיכה ללא מלחים המותאמים לשיערכן ותמיד! על כל טיפול החלקה! תקבלו תספורת ללא תוספת תשלום - ככה זה כשנותנים שירות מקצועי מהלב.

תוכלו ליצור עם עמית חזן קשר, לקבוע תור ולראות את עבודותיה כאן בעמוד הפייסבוק שלה, ובנוסף בטלפון, היא אמנם מתגוררת בעיר רחובות, אבל כל עוד יש מקום ביומן, היא תרחיק עבור לקוחותיה גם לאזור המרכז ולישובים הסמוכים לרחובות.

שני שריקי. יח"צ,
שני שריקי/יח"צ

חשוב לי שכל לקוחה תצא ממני מאושרת עד השמיים

השלישית אשר נמליץ לכם עליה היא שני שריקי מרחובות, שני שריקי, אמא לשלוש נסיכות ונשואה באושר לשרון שתומך בכל צעד ושעל שלה ומעיד עליה שמלבד הכישרון לטיפוח שיער יש לה גם כישרון ואהבה יוצאת דופן למטבח, בו היא מוצאת את התרפיה שלה לגוף ולנפש.

אל שני שריקי מגיעות לקוחות מכל רחבי הארץ, עד לחדר בביתה אותו הפכה לבוטיק יופי אינטימי וממנו יוצאות מידי יום ביומו נשים מאושרות, מטופחות ועם שיער חלק שיישאר כך לאורך תקופה. שני, מתמחה בתחום ההחלקות האורגניות ולאחר שהעמיקה בתחום ההחלקות היא מציינת באופן חד משמעי וללא עוררין שהחלקה אורגנית היא הטובה ביותר, והיחידה שהיא ממליצה עליה.

תחום ההתמחות

לשני ותק של 5 שנים בתחום החלקות השיער והיא בעלת תעודת הסמכה והתמחות בתחום ההחלקות האורגניות, היא עובדת עם חומרי גלם פורצי דרך בתחום ההחלקות של חברת PELO LISO חברת PELO LISO הצליחה להכניס למוצריה פורמולה ייחודית שגם שומרת על השערה וגם משקמת את השיער כולו מנזקי מזג אוויר, טיפולי צבע למיניהם וגוונים, כל חומרי הגלם בהם היא עושה שימוש מאושרים על ידי משרד הבריאות ואינם מכילים פורמלהיד, מלחים, SLS ופרבנים, ובכך הם מותאמים לכל סוגי השיער ושומרים על חיוניות השיער.

חומרי הגלם: קודם כל הבריאות

כאמור שני שריקי מקפידה לעבוד עם חומרי גלם שנחשבים בעולם ההחלקות לאיכותיים ביותר, חברת PELO LISO ששני משתמשת בחומריה היא חברה אשר כבר מעל לעשור חוקרת את עולם ההחלקות ועל ומוצריה כיום נמכרים כמעט בכל רחבי הגלובוס, היתרון בכל מוצרי הטיפוח שלהם הוא בכך שהם אינם מכילים פורמולדהיד, אותו חומר הידוע לשימצה וקיים בפורמולות החלקה רבות, כמו כן, הפורמולה הייחודית אינה מכילה פרבנים ועשויה מרכיבים שתורמים לשיקום השיער.

חוות דעת והמלצות: לקוחות מספרים

אחד הדברים הבולטים ביותר שאפשר לראות כאשר נכנסים לדף הפייסבוק של שני שריקי הוא עשרות הודעות אישיות מלקוחות מרוצים ובעיקר מרוצות. מעבר לכך שלשני שריקי חשוב להוביל את תחום ההחלקות, להישאר תמיד מעודכנת, לבדוק ולחקור תכשירים וסוגי טיפול וטיפוח חדשים לשיער, חשוב לה להעניק לכל לקוחה שמגיעה אליה טיפול של מלכה ומעל לכל להוציא אותה מרוצה, זאת היא עושה על ידי מתן יחס אישי לכל לקוחה ולקוחה, המון קסם אישי ושירות חם ולבבי וכמובן מעל הכל היא יודעת היטב מה היא עושה! ויש בה מקצוענות והבנה עמוקה לתחום בו היא עוסקת.

ומה לגבי התוצאות?

שני שריקי אוהבת לראות נשים שמגיעות אליה יוצאות ממנה עם חיוך מאוזן לאוזן, המטרה שלה היא באמת להפוך כמה שיותר נשים למאושרות והיא כבר הבינה שהדרך לשמח לבב אישה היא להפוך את שיערה ליפה למראה וקל לטיפול. המראה של השיער לאחר ההחלקה הוא מאוד טבעי, עם ברק ורכות של שיער חלק ובריא, התוצאות נשמרות מספר חודשים. כאן בעמוד האינסטגרם של שני שריקי תוכלו למצוא תמונות רבות של לפני ואחרי ולהתרשם מהמקצוענות והתוצאות היפיפיות.

מיקום, זמינות ויצירת קשר

אומנם הבוטיק של שני שריקי ממוקם ברחובות, אבל לקוחותיה מגיעים אליה מכל רחבי הארץ ובעיקר מאזור המרכז - תל אביב, חולון, ראשל"צ ובת ים ובאזורים הדרומיים יותר. היא מקבלת לקוחות לאורך רוב שעות היום בהזמנת תור מראש. ניתן ליצור קשר עם שני בטלפון או דרך עמוד הפייסבוק שלה.

בשיתוף מדור המומלצים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully