וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תבחרו מערכת ישיבה לבית חדש - אריק דיזיין

בשיתוף אריק דיזיין

17.9.2020 / 16:05

מערכות ישיבה. אריק דיזיין,
מערכות ישיבה/אריק דיזיין

עומדים לעבור בקרוב לבית חדש? אחד מהדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לשים אליהם לב הוא הנושא של בחירת מערכת הישיבה המושלמת. כל סלון שאתם מכניסים לבית חייב להיות סלון עם משמעות מיוחדת, כזה שיהיה גם מאוד נוח וגם רהיט שמושך את מלוא תשומת הלב. אך מה לעשות שהמבחר הוא ענק, והבחירה לא יכולה להיות כל כך פשוטה? בכל זאת מדובר על בחירת מערכת ישיבה אחת מבין עשרות רבות של אפשרויות.

אריק דיזיין היא אחת מחנויות הרהיטים המובילות בישראל, בה תוכלו למצוא מבחר ענק של מערכות ישיבה וסלונים מכל הסוגים. אם מתחשק לכם לעשות את הבחירה הנכונה, באתר תוכלו למצוא את מבוקשכם על בטוח. המדריך הבא נכתב על ידי המומחים של החנות בכדי לאפשר לכם לעשות את הבחירה הנכונה, בחירה של מערכות ישיבה שמתאימות לכם כמו כפפה ליד - כאלה שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש אליהם.

במקום שבו יש לכם ספק או חוסר החלטיות לגבי סלון כזה או אחר, אתם תמיד תוכלו ליצור קשר עם הצוות של החנות. הצוות ישמח לסייע לכם בכל דרישה ובכל שאלה, כך שברגע האמת אתם תוכלו לדעת שאתם בידיים הטובות ביותר. כי לבחור סלון זוהי אף פעם לא משימה קלה, אך שיש מאחוריכם צוות מנוסה - המשימה הופכת להיות פשוטה הרבה יותר.

מערכות ישיבה. אריק דיזיין,
מערכות ישיבה/אריק דיזיין

האם רצוי לבחור מערכות ישיבה לבד או ביחד עם איש מקצוע?

לשאלה הזאת אין תשובה חד משמעית, ההמלצה היא שאתם תעשו לרוב את מה שאתם מרגישים איתו הכי בנוח. מצד אחד אתם תוכלו לבחור את הסלונים לבדכם, אך חשוב מאוד שתדעו את כל ההשלכות של הנושא הזה. מצד שני אתם גם יכולים לפנות לאיש מקצוע שיסייע לכם בקבלת ההחלטות, אך גם כאן אתם צריכים לדעת את כל ההשלכות. בסוף אתם מוכרחים לעשות בחירה שאתם שלמים איתה בלב שלם - כי לא מדובר על עוד סתם נושא.

אם תבחרו לבצע את כל התהליך בעצמכם, אתם צריכים לקחת בחשבון כי לא מדובר על תהליך פשוט. מדובר על תהליך שככל הנראה ייקח מכם הרבה מאוד מאמץ, וידרוש מכם לשים לב לפרטים הקטנים ביותר - פרטים שלא ידעתם על קיומם. רק במקרה שבו יש לכם מספיק זמן פנוי, תוכלו לבחור באופציה הזאת.

אפשרות נוספת היא לפנות לצוות המומחים של אריק דיזיין, צוות מומחים שמכיר את עולם מערכות הישיבה על בוריו. כאן אומנם אתם תצטרכו לשלם יותר כסף על הליווי הצמוד, אך בו בזמן אתם מורידים מעצמכם את מרבית הנטל מהכתפיים. אתם מעבירים את השרביט לאנשי מקצוע שמכירים את התחום על בוריו, אנשי מקצוע שאתם יודעים שהם יעשו את העבודה בדיוק כנדרש.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הקריטריונים הקריטיים ביותר לבחירת סלון לבית חדש

• בחרו חנות רהיטים מוכרת ומנוסה: הבחירה הראשונה שאתם צריכים לעשות היא בחירת חנות הרהיטים. אתם צריכים לדאוג שאתם בוחרים חנות שאתם סומכים עליה בעיניים עצומות, חנות שתוכלו לרכוש באמצעותה את הסלון שחסר לכם לבית. מוטב שזאת תהיה חנות מוכרת וחנות שמגיעה עם ותק בתחום, כך תדעו שאתם בידיים הטובות ביותר - ושאתם לא לוקחים סיכון שעלול לעלות לכם ביוקר בראייה לאחור.

• בחרו בסלון שמגיע עם אחריות ארוכה: לכל אורך הדרך השאיפה שלכם היא שהסלון יחזיק מעמד כמה שיותר זמן, כך תוכלו ליהנות ממנו וכמובן לקבל תמורה לסכום ששילמתם. מהסיבה הזאת כאשר אתם בוחרים סלון, חשוב מאוד שהסלון יהיה עם אחריות ארוכת טווח - אחריות שתוכלו לדעת באמצעותה כי אתם עושים את הבחירה הכי נכונה מבחינתכם.

• בחרו במערכת ישיבה של חברה עם רזומה עשיר: על מנת שתוכלו להיות שבטוחים שמערכת הישיבה תחזיק מעמד זמן רב, אתם מוכרחים לבחור מערכת של חברה עם רזומה עשיר. ככל שהחברה תהיה יותר מוכרת, כך אתם תוכלו לדעת שאתם בידיים הטובות ביותר. אצל אריק דיזיין תוכלו למצוא מבחר ענק של סלונים ושל מערכות ישיבה, מבחר ענק מהחברות המובילות בעולם.

• בחרו בסלון שמתאים לטעם האישי שלכם: לא משנה איך תסתכלו על זה, אתם מוכרחים לאהוב את הסלון שאתם קונים. לפני שאתם חושבים מה הכי יתאים לבית שלכם, אתם צריכים לחשוב מה הכי מתאים לטעם האישי שלכם. כך תוכלו לדעת שאתם עושים בחירה שתוכלו להיות שלמים איתה גם כעבור מספר חודשים או כעבור מספר שנים.

• בחרו בסלון שהוא לא יקר מאוד: בסופו של יום אתם לא יכולים לקנות רהיטים יקרים מאוד - כאלה שחורגים מהתקציב שלכם. לכן עליכם להקציב מראש תקציב מקסימאלי שאותו אתם לא עומדים לעבור, כך יהיה לכם הרבה יותר קל לדעת שאתם נמצאים בכיוון הנכון - ולא תכניסו את עצמכם לבור שלא תכננתם להיכנס אליו.

• בחרו בסלון שמשדר על אותו הקו עם שאר הרהיטים: ברגע שאתם עומדים לרכוש מערכת ישיבה לבית חדש, אתם צריכים לזכור כי אתם צריכים לשלב אותה ביחד עם כל שאר הרהיטים. ברגע שתהיה הרמוניה בין כל הרהיטים בבית, אתם תרגישו שאתם נכנסים למקום שתרצו להישאר בו.

• בחרו בסלון שיהיה לכם נוח לשבת עליו: בסוף המבחן האמיתי של כל סלון או מערכת ישיבה הוא מבחן הנוחות, מבחן שאתם צריכים להקדיש לו את מלוא תשומת הלב. המטרה שלכם היא שהסלון או המערכת יהיו הכי נוחים שיש, כך תוכלו לשבת עליהם שעות ארוכות מבלי להתבאס. כך תוכלו לארח את האורחים ולא להרגיש לא בנוח.

• בחרו בסלון שיהיה בדיוק בגודל הנדרש: כל סלון שאתם מכניסים לבית החדש צריך לשבת במקום מאוד ספציפי. לכן לפני שאתם קונים סלון חדש, אתם צריכים לדעת בדיוק באיזה גודל הוא אמור להיות. התאמת הגודל של הסלון לבית היא קריטית, ולרוב היא האלמנט שיכול לעשות את כל ההבדל.

מערכות ישיבה. אריק דיזיין,
מערכות ישיבה/אריק דיזיין

חוששים לעשות טעות? חברת אריק דיזיין כאן לצידכם!

לא משנה איך תסתכלו על זה, קניית מערכות ישיבה לבית החדש היא פרוצדורה חשובה מאין כמותה. אתם מוכרחים להיות בטוחים שאתם עושים צעדים נכונים, צעדים שבסופו של יום יגרמו לכם להרגיש הכי בבית. הסלון הוא הרהיט שעשוי לשנות את ההרגשה שלכם, ומספיק שלא תבחרו סלון נכון - ואתם עוד תצטערו על כך לא מעט.

החשש מפני בחירת סלונים לא נכונה הוא חשש מובן, ולא מעט אנשים נמצאים בדיוק בסיטואציה שבה אתם נמצאים. לשמחתכם אתם לא צריכים להיות לבד ברגע הזה, חברת אריק דיזיין - ריהוט ברמה שלא הכרתם, כאן על מנת להפוך את תהליך הרכישה לקל ופשוט עבורכם. החברה תעמיד לרשותכם את הצוות המנוסה ביותר שיסייע לכם לבחור את הסלון שימלא את הבית החדש - סלון שלא תוכלו להתעלם ממנו.

כך אתם תקבלו את כל המחמאות על העיצוב של הבית, אך בו בזמן אתם יודעים שאתם לא הייתם צריכים לשבור את הראש. ביחד עם הצוות המנוסה של חברת אריק דיזיין אתם תהפכו את הרצונות שלכם למציאות וכל החלומות שלכם ירקמו עור וגידים. אז למה אתם מחכים? בואו לבחור סלון או מערכת ישיבה לבית החדש שלכם.

כנסו אלינו לדף הפייסבוק

אריק דיזיין - חנות רהיטים

דוד סחרוב 3, ראשון לציון

טלפון: 050-522-2806

arikdesign.com

בשיתוף אריק דיזיין
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully