וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נס אופטיק" - הטאצ' האישי והמגוון שעושים את ההבדל

בשיתוף נס אופטיק

21.9.2020 / 14:23

חנויות האופטיקה ששייכות למשפחת אופטימטריסטים ותיקה, מצליחות להתמודד עם התחרות הקשה בתחום בזכות הקשר האישי, ההיצע הגדול והאפשרות של הלקוח לצאת עם משקפיים כבר בעת הביקור בחנות. סיפור הצלחה של כ-30 שנה

אלפי סוגי מסגרות משקפיים. נס אופטיק אשדוד. יח"צ,
אלפי סוגי מסגרות משקפיים. נס אופטיק אשדוד/יח"צ

בעשור האחרון נראה כי עולם האופטיקה עובר טלטלה משמעותית, והחנויות הקטנות, המשפחתיות, מפנות מקומן לרשתות הענקיות. אבל לא בכול מקום זה כך. עדיין במרכזי הערים ניתן למצוא חנויות אופטיקה איכותיות, עם קהל לקוחות נלהב ונאמן, ועם יתרונות רבים על אותן רשתות: היחס האישי וההיכרות עם הלקוח.

שתי חנויות כאלה נמצאות בנס ציונה ובאשדוד, ונקראות "נס אופטיק". מדובר בעסק של שלושה דורות, בהם גם אופטיקאים מדופלמים ומקצועיים ללא פשרות, שמאפשרים לכל לקוח לעבור בדיקה עם הציוד הטוב בעולם, ולרכוש לאחר מכן את המשקפיים המתאימים לו ביותר. 30 שנה כבר קיימת החנות בנס ציונה, אותה הקימה הסבתא קרלה, ולאחר שבנה סמיון סיים את לימודיו, אי שם בשנות ה-90', נפתחה החנות באשדוד, אותה הוא מנהל בהצלחה עד היום. שתי חנויות משקפיים, בנס ציונה ואשדוד. בינתיים גם הנכד, טל, הצטרף לעסקים המשפחתיים.

בשתי החנויות תוכלו לקבל את כל היצע המוצרים מחנות אופטיקה: בדיקת ראייה ובדיקה להוצאת רישיון נהיגה, אלפי סוגי מסגרות משקפיים, כל סוגי העדשות, כולל מולטיפוקל ועדשות OFFICE, משקפיים לילדים ועוד.

לחנויות "נס אופטיק" יש כאמור כמה יתרונות, אבל אחת הגאוות הגדולות שלהן היא עדשות המולטיפוקל האיכותיות שהם משווקים, תוצרת גרמניה. "יש לנו ניסיון גדול עם המולטיפוקל", מספרת קלרה, "ובזכות הקשר ארוך השנים עם היצרן אנחנו גם אטרקטיביים מאוד במחיר, עם עד 50% הנחה ויש גם עדשות מולטיפקל שמתחילות ב-600 שקל".

הסבתא קלרה עם בנה סמיון (משמאל) ונכדה טל. יח"צ,
הסבתא קלרה עם בנה סמיון/יח"צ

מה מייחד אתכם?

"אנחנו מכינים את המשקפיים במקום, אלא אם מדובר במשהו מיוחד. זאת אומרת, אנחנו מבצעים את הבדיקה במקום ואם אין צורך במולטיפוקל או עדשות ממש מיוחדות, אנחנו מתאימים אותן במקום, כך שהלקוח מקבל שירות מהתחלה ועד הסוף בחווית ביקור אחת, בלי צורך לשוב עוד פעם כדי לקבל את המשקפיים".

לגבי המגוון, מספר הנכד טל, שכבר מסייע בניהול העסקים ועוד זמן מה יהפך לאופטיקאי בעצמו: "יש לנו מגוון רחב של מסגרות מכל הסוגים ומכל היצרנים, ביניהם דיור, פראדה ומה שניתן למצוא בהמון מקומות. מעבר לכך, אנחנו משווקים גם חברות בוטיק שמייצרות מסגרות מיוחדות מהולנד, צרפת, ספרד, גרמניה ועוד - ומאחר ומדובר במוצר אופנתי, אנשים אוהבים מאוד את המבחר הזה. בסופו של דבר לקוח שנכנס אלינו, ימצא תמיד את מבוקשו, בזכות המגוון הענק והשירות המהיר והאישי. בנוסף, אנחנו גם מתמחים במשקפי בטיחות ועובדים עם מפעלים וחברות מגדולים במשק כמו אלביט, אלתא ועוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חנות נס אופטיק בנס ציונה. לקוחות מגיעים מכל קצוות הארץ. יח"צ,
חנות נס אופטיק בנס ציונה. לקוחות מגיעים מכל קצוות הארץ/יח"צ

הרשתות משחקות על קלף המחיר הנוח. איך אתם מתמודדים עם זה?

"יש לנו משקפיים שמתחילים ממחיר של 150 שקל, מחיר לכל כיס, יותר מזה? ולעומת רוב הרשתות, הלקוח יוצא אצלנו עם משקפיים מוכנים במקום, בלי לקרוע את הכיס. שוב, המגוון כל כך גדול - כך שאין מצב שמי שצריך משקפיים, לא ימצא בהתאם למחיר ולרצון שלו".

אחת הבעיות של העשור השלישי של שנות המילניום היא העבודה הארוכה מול המסכים. "אחד התחומים שהולכים ותופסים תאוצה, ואנחנו עוסקים בהם לא מעט, זה הציפוי של העדשות לעבודה עם אור כחול - אור שבוהק ממסכים, אם זה מסך מחשב או מסך של טלפון. הציפוי מצמצם את הקרינה ומאפשר לעבוד עם עיניים רגועות באופן משמעותי. ניתן לצפות כמעט כל עדשה כדי שאפשר יהיה להשתמש בה מול מסכים".

עוד פטנט חשוב שמשווק אצל "נס אופטיק" הוא עדשות מיוחדות שמותאמות למרחקים מגוונים. "יש משקפי אופיס לעבודה משרדית, והייחוד שלהן הוא שזה מיועד למרחקי משרד. זה מתאים למרחקים של 35 ס"מ ועד שני מטרים. זאת אומרת שהעובד יכול להביט במסך, ולהרים את העיניים לשיחה עם מי שמולו מבלי להוריד את המשקפיים. העדשות האלה מאפשרות בעצם לקבל את כל הטווח".

טל מספר כי מגיעים אליהם לקוחות ממקומות רבים בארץ. "יש לנו לקוח שהגיע מרעננה בעקבות המלצה. הוא סובל מכבדות ראייה והוא עבר את כל חנויות המשקפיים באזור שלו, וניסו להתאים לו משקפיים, הצליחו לעשות משהו בערך, אבל עדיין הוא ממש סבל, גם מכאבי ראש וגם עם הראייה. הוא היה צריך גם לקרוב וגם לרחוק, ואף פעם לא הצליחו להתאים לו משקפיים. אז אותו אדם הגיע אלינו ובדקנו אותו ומצאנו את כל מה שמתאים לו. הוא אמר לנו מה הוא צריך, באיזה מרחק נמצא המחשב והיכן ממוקמים הדפים שהוא עובד איתם. דאגנו שייצרו לו עדשות במיוחד בשבילו, עם המספרים הייחודים שלו, ומרוב שהוא אהב את התוצאה, היה לו אוסף של איזה 15 מסגרות, הוא הביא את כולם כדי שנתאים להן עדשות".

אחד המקרים הזכורים בחנות באשדוד הייתה כשנכנס תייר שהיה זקוק למשקפיים מאוד מיוחדים - עם מספר של מינוס 9. "הוא קיבל המלצה מהמשפחה שלו לנסות אצלנו, כי ידוע לכולם שאנחנו מכינים במקום את רוב הדברים. המספרים שלו זה לא משהו שלרוב אנחנו מחזיקים במלאי, זה יצא לייצור חיצוני. הוא רק נחת שעתיים לפני, והמשקפיים שלו נשברו. תוך זמן קצר הוא יצא עם המשקפיים והוא פשוט ניגש ונישק לנו את הידיים. הוא סיפר שהוא היה צריך להיות שם חודש, והוא ידע שזה אמור לקחת זמן עד שיקבל משקפיים, כך שממש הוא הודה לנו ואמר שהצלנו אותו".

כתובות החנויות ודרכי התקשרות

נס ציונה - ויצמן 27 (ליד בנק דיסקונט) טל' - 08-9389687‬

אשדוד - הקליטה 3 טל' - 08-8647828

לאתר האינטרנט, לחצו כאן

לדף הפייסבוק, לחצו כאן

בשיתוף נס אופטיק
  • עוד באותו נושא:
  • אופטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully