וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה בעולם העסקים: כך תכפילו את כמות העסקאות פי 6 ב-60 יום

בשיתוף גיל ישראל

21.9.2020 / 15:17

שיטת ה-SBA לעסקים קטנים שהומצאה על ידי גיל ישראל תופסת תאוצה בארץ, ותיחשף בקרוב בספר הכולל את כל המתודה. "השיטה תהפוך את הקורא לאיש המכירות הטוב ביותר לעסק שלו ללא הצורך לאבד את האנושיות", אומר הצעיר, שהתחיל דרכו במרתף תל אביבי אפלולי

השיטה הזאת עוזרת לבעלי עסקים להיות רלוונטיים. גיל ישראל. יח"צ,
השיטה הזאת עוזרת לבעלי עסקים להיות רלוונטיים. גיל ישראל/יח"צ

מה עושה בחור צעיר שנמאס לו לעבוד כשכיר? ברוב המקרים יעלה על מטוס, יטייל בעולם, ימכור קצת בעגלות בארה"ב ויחזור לסיבוב לימודים בישראל. אבל לא כך קרה עם גיל ישראל (29), בחור שאפתן מאילת, שבמקרה סיפר לאדם שהכיר שנמאס לו לעבוד בשביל אחרים - והאחרון הציע לו לשווק אותו. הוא עבד עמו במשך שנה, עזר לו להגדיל את המכירות באלפי אחוזים, ולאחר מכן הקים עסק משלו - ומאז הכול היסטוריה.

חשוב לציין שההתחלה לא הייתה כל כך פשוטה. לפני המצאת השיטה, גיל נאלץ להתגורר במחסן במשך תקופה ארוכה, ולפני זה במרתף ביחידת דיור עם סבא שלו כי חשוב היה לו לגור במרכז ולהיות קרוב לעולם העסקים. "עד שהכול התהפך והחלטתי לקחת את החיים בידיים שלי ולשנות את המשחק, ומשם הכול בעצם התחיל".

הוא מסביר: "ההחלטה התקבלה אחרי הרבה שנים שהייתי שכיר. יום אחד נמאס לי מהחיים האלה, וגם לא הייתי במקום שאני אוהב - גם עם עצמי, גם בחיים בכללי, לא ידעתי מה אני רוצה לעשות. לכן, כשקיבלתי את ההצעה לסייע לבעל העסק, לקחתי אותה בשתי ידיי", מספר גיל, ומוסיף: "היו הרבה מאוד מכירות, ישר התחלתי. במשך שנה שלמה היו לנו הרבה מכירות - הצלחתי במשך כל השנה לעבוד רק עבור עצמי, ממש כמו החלום. אז התחלתי לעבוד עם עסקים נוספים, לשווק מוצרים שלהם באופן אורגני, עם הצלחה מסחררת, בלי להוציא שקל על קמפיין ממומן".

גיל הבין שהשיטה שלו עובדת מצוין, והחליט למסגר את המתודה שעומדת מאחוריה, ומספר: "בעצם התחלתי ליצור את השיטה שלי שהיא 100% אורגנית, קידום לא ממומן. אז בכלל לא הכרתי את האופציה של קידום ממומן. פיתחתי את השיטה SBA, שזה SELF BRAND AWARENESS (מודעות למותג עצמי). השיטה הזאת עוזרת לבעלי עסקים גם למכור הרבה יותר, גם להיות סופר רלוונטיים בנישה שלהם וגם לגרום לקשר הדוק עם הקהל שלהם. קורה כאן תהליך מדהים! - מעבר למשיכת הקהל, יוצרים צורך של הקהל במוצר שלך בעזרת השיטה. הקהל מזהה שאתה הפתרון האולטימטיבי שלו, אין פתרון יותר טוב, ואתה הופך להיות אוטוריטה בתחומך כבר בהתחלה! זה הכול עניין של נראות ועשייה".

גיל לא עצר גם כאן. כדי לשפר את השיטה ולתת את המענה הטוב ביותר לעסקים עמם עבד, החל להיעזר במנטורים עסקיים, מהיקרים בשוק, ואז הוא הגיע לתובנה שמלווה אותו בכל תחום בחיים: "אין לנו זמן לבזבז, אבל כסף כן שזה משאב מתחדש ושחוזר אלינו כל הזמן - ככל שנשקיע יותר, נקבל יותר. כשהתבונה הזו השתרשה אצלי, כל העסק שלי השתנה והתחלתי לקבל באמת את האנשים שרציתי לעבוד איתם. שיטת ה-SBA הוכיחה את עצמה עבורי גם, לא רק כלפיי חוץ. אז הבנתי ששווה שאפתח ואשקיע בשיטה הזאת".

גיל מתוך אחת ההרצאות שלו. יח"צ,
גיל מתוך אחת ההרצאות שלו/יח"צ

זה לא מפחיד לעזוב הכול ולהתחייב על העסק שלך?

"זה לכאורה היה הדבר הלא הגיוני שיכולתי לעשות, זה להתחייב מול עצמי - וזה אחד הדברים שאני מלמד - התחייבתי לעשות דבר שהוא יותר גדול ממה שאני מאמין שאני יכול לעשות. ובניתי את זה כך שהתחייבתי לקביעות מסוימת - לצאת בכל יום ראשון ב - LIVE בפייסבוק, שם אני נותן שירות ועוזר ברמה הגבוהה ביותר לבעלי עסקים - וזה קורה בחינם. המוטו שלי היה להשקיע כמה שיותר זמן, כסף ואנרגיה על דברים שעושים טוב לעולם העסקים. אחרי עשרה שבועות שעשיתי את השידורים החיים ועזרתי לבעלי עסקים, התחלתי לקבל מלא תגובות טובות, ואנשים פנו אלי ושאלו מה קורה עם כל המידע הזה? מתי אתה מוציא ספר? בעקרון לא היה לי שום כוונה להוציא ספר באותה תקופה, ומישהי שאני מכיר שהיא עורכת לשונית אמרה לי, 'צא לדרך, אני אעזור להוציא את הספר, נראה לי נכון'".

גיל בסופו של דבר הבין שהספר הוא שלב הכרחי בהתקדמות המקצועית שלו ושל לקוחותיו, זה מה שידרבן אותם ויערור השראה גדולה יותר להמשיך ולהתקדם במעלה ההר העסקי של כל אחד ואחד מתלמידיו, והפיכתם לאוטוריטה בתחומם. "לא ידעתי איך אני מוציא לאור ספר, איך מתחילים", הוא מודה. "אבל הבנתי שיש לי אוצר ביד בדמות שידורי LIVE שעשיתי בפייסבוק, אז ריכזתי את כול החומרים והפכתי את המידע הזה לספר, שמבוסס על שיטת SBA, והשם שלו זה 'איש המכירות הטוב ביותר בעולם'. בשורה אחת, מטרתו ללמד את הקורא איך למכור את עצמו במדיות השונות - כל השיטות וכל הסודות שלי במקום אחד נחשפים כולל עבודה על הכלי החזק ביותר שלנו - המיינדסט של איש העסקים החדש"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אתה לא חושש שאנשים יקראו את הספר, וזה ייתר את עבודתך?

"לא, כי אנשים בסופו של דבר רוצים מעבר לידע תיאורטי. לי יש ספרייה מאוד גדולה בבית, אבל בפועל צריך את הבן אדם שיעזור לך, ידחוף אותך ויגרום לך ליישם באופן מיטבי את השיטות, ממש כמו חדר כושר ללא מאמנים, זה חדר מלא באנשים שרק מנחשים מה טוב בשבילם ובטווח הרחוק רק פוגעים בעצמם". כולם רוצים ומחפשים את האחד שיעזור להם, ידחוף אותם ויגרום להם ליישם באופן מיטבי את השיטות".

מה יקבל מי שקורא את הספר?

"מטרת השיטות בספר זה לייצר סיסטם קבוע שמקבל לעסק שלך לקוחות מתעניינים חדשים, לצאת מהמקום שאתה רודף בעצם אחרי לקוחות והם מתחילים לרדוף אחריך. עוד מטרה זה בעצם להפוך אותך לדמות מוכרת ברשת ולעזור לך לסגור פי שישה יותר עסקאות ב-60 הימים הראשונים".

נותני שירות יכולים ליהנות מהשיטה הזאת בצורה הטובה ביותר. יח"צ,
"נותני שירות יכולים ליהנות מהשיטה הזאת בצורה הטובה ביותר"/יח"צ

לאיזה סוג עסקים השיטה יכולה לעזור?

"מאמנים, מטפלים, יזמים, נותני שירות ויועצים כמו מתווכים, אנשי פיננסים (משכנתאות), ואנשים שהם בעצמם העסק. מוכרים יותר כ-ONE MAN SHOW. נותני שירות יכולים ליהנות מהשיטה הזאת בצורה הטובה ביותר ולהגדיל את הכנסותיהם אופן דרסטי".

היכן ניתן להשיג את הספר?

"הספר נמכר בהפצה אישית, בשיטת SOLD OUT שהיא חלק מהשיטת שיווק של ה-SBA. השיטה הזאת אומרת שאתה מוכר משהו עוד לפני שהוא יוצא לשוק. זה בעצם אחת מהשיטות למכור מוצרים מבלי להיתקע עם מלאי. השיטה המלאה למכירה ב-SOLD OUT ואיך עושים את זה נכון נמצאת בספר עצמו - איש המכירות הטוב ביותר בעולם".

הרבה דברים נראים קל בתיאוריה, אבל תכלס לעתים האומץ שצריך כדי לצאת לדרך - לא קיים. מה עושים אז?

"בספר עצמו הפרק הראשון מדבר על פחדים ואיך לבטל אותם. אחד הכלים שאנחנו מדברים עליו בספר הוא שמאחורי כל פחד שעוצר אותך מסתתר פחד וחשש יותר גדול - ואם אתה לא עובר את המחסום הראשון, שזה הפחד הקטן יותר (כמו להיחשף, לצאת החוצה) אז תתקל בפחד הגדול יותר שכבר ישתק אותך ויכול אף להשבית לך את העסק וההתקדמות האישית.

"לצורך העניין הפחד זה כמו דבורה שעומדת לך מול הפנים - אומר גיל, והפחד הגדול פה זה שהיא בעצם תעקוץ אותך. אבל אם מאחור יש אריה ענק שמאיים לטרוף אותך, כבר לא תפחד מהדבורה. הבחירה תהיה להיעקץ מהדבורה ולא להיטרף מהאריה - וצריך לזכור שברוב המוחלט של הדברים, בוודאי בעסקים, הפחד הזה הוא בשליטתך. הכול בראש ובידיים שלך בכל רגע".

איך אפשר להיעזר בך בעסק?

"אני נמצא במשימה, המשימה שלי מעט שאפתנית ממני, המשימה היא לשנות את הסטטיסטיקה הנוראית בארץ שאומרת שקרוב ל-50 אלף עסקים נסגרים בכל שנה - אני פה כדי לצנן את הססטיסטיקה הזאת ולעזור לאנשים ועסקים לצמוח. התקופה בה אנחנו נמצאים לא משנה באמת. אני מאמין בצמיחה אקטיבית בלי שום קשר למה שקורה בעולם".

לפרטים נוספים על הספר "איש המכירות הטוב ביותר בעולם", לחצו כאן

ליצירת קשר עם גיל, לחצו כאן

לעמוד הפייסבוק לחצו כאן

לערוץ היוטיוב של גיל, לחצו כאן

בשיתוף גיל ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • מכירות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully