וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 דירות מניבות בגיל 21: הכירו את הנד"לניסט הצעיר מיכאל מאיורוב

בשיתוף INDIGO - השלב הבא בנדל"ן

21.9.2020 / 16:38

בלי רקע משפחתי ובעזרת קריאת ספרים הצליח מיכאל מאיורוב להפוך לאיש נדל"ן שבגיל 21 כבר מחזיק ב-4 דירות. "האינטרנט מציע עולם שלם של מידע, והפעולה הכי חשובה - זה להתמקד בתוכן הנכון ולהבין אותו"

מיכאל מאיורוב. יח"צ,
מיכאל מאיורוב/יח"צ

"כשקוראים המון ספרים של איילי הנדל"ן הגדולים בעולם כמו רוברט קיוסאקי, גרנד קרדון, רוברט שמין, דונלד טראמפ ואחרים, ניתן לזהות שיש שיטה שמאחדת את כל הטייקונים של עולם הנדל"ן ולראות כיצד חלקם התחילו מ-0 והגיעו למצב שיש להם עשרות ומאות נכסים". מספר מיכאל מאיורוב, מי שמכונה "הנדלניסט הצעיר" אשר בגיל 21 הצליח להגיע למצב שרשומות על שמו 4 דירות בישראל והתחיל ללא הון עצמי כלל!

מאיורוב נולד בדימונה ובגיל 17 עוד עבד במלצרות. לעסקי הנדל"ן הגיע לגמרי לבד, ללא כל רקע אקדמאי וללא משפחה מרובת קשרים או יציבה כלכלית במיוחד. את השקעותיו הראשונות החל לעשות לאחר שקרא אינספור ספרים בנושא ולמד את השיטות מטייקוני הנדל"ן בארץ ובחו"ל.

השקעתו הראשונה הייתה בדירה בעיר באר שבע בשכונה ד' ב-475,000 ₪. את אותה הדירה, לאחר כחודשיים מכר ב-700,000 ₪ מה שהפך לאקזיט הראשון שלו. בהמשך רכש מאיורוב עוד נכסים באיזור השכונות הסטודנטיאליות בבאר שבע, ומכר אותם ברווח וכיום הוא מחזיק ב-4 דירות מניבות בארץ שבבעלותו.

היומן והשיטה שמלווים אותו בכל רכישה

מהספרים הרבים שקרא לאורך השנים הכין לעצמו שיטה ויומן אשר מלווים אותו בכל רכישה ועסקת נדל"ן רווחית ומוצלחת. "אנשים בישראל לא מבצעים את כל הבדיקות הבסיסיות לפני שהם רוכשים נכס. אם יעשו לנכס בדיקות כפי שעושים במוסך לרכב הם יוכלו לקנות את הדירה במחיר נמוך משמעותית מאשר המחיר המוצע". מספר מאיורוב.

מאיורוב מספר כי ישנה שיטה שמאפשרת להבין כיצד עובד עולם הנדל"ן כאשר ניגשים לעסקה פוטנציאלית ובמידה ובודקים עשרות דירות וניגשים בצורה נכונה למשא ומתן ניתן לקבל את המחיר האידיאלי שמאפשר לקנות את הדירה במחיר נמוך ומתחת למחיר השוק ולהפיק ממנה רווח בעת המכירה.

במהלך רכישותיו הראשונות המשיך לעבוד בבית הקפה וכיום מקדיש 100% מהזמן לעסקאות נדל"ן. "ניתן לעסוק בנדל"ן גם תוך כדי עבודה במשרה מלאה. בעידן הנוכחי שרכישת דירה נראית כמשימה בלתי אפשרית לזוגות צעירים כל אדם חייב לדעת לפחות את היסודות הבסיסיים לרכישת דירה, מכיוון שרכישת דירה זוהי העסקה הכי יקרה של רוב בני האדם.

"כל אדם עושה לפחות פעם בחייו עסקת נדל"ן בין אם זה רכישה או מכירה. אנשים מתעסקים בלעבוד קשה ולחסוך כל שקל במקום לנסות ולהבין את היסודות הבסיסיים בעולם הנדל"ן - כיצד לעסוק נכון בנדל"ן ולחסוך מאות אלפי שקלים ברכישת הדירה שלהם", מוסיף מאיורוב.

בקרוב, צפוי להוציא לאור את הקורס - משקיעי האינדיגו אשר מלמד את שיטת הנדל"ן של הטייקונים המובילים אשר מעניקה את ארגז הכלים בו משתמש מאיורוב במהלך רכישותיו ועושה עסקאות נדל"ן רווחיות ומוצלחות.

מדגיש מאיורוב, כי לאחר הבנת השיטה - תוכלו לעשות נדל"ן גם בגיל צעיר וגם ללא הון עצמי כלל. בעמוד הפייסבוק שלו מביא מאיורוב ידע נרחב על עולם הנדל"ן ללא עלות באמצעות תיעוד מחיי היום יום שלו בשטח.

בשיתוף INDIGO - השלב הבא בנדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully