וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוייטנאם לישראל ובחזרה: ארוחות שף וייטנאמיות בקונספט קצת אחר

בשיתוף השף דרור אסיה

22.9.2020 / 9:40

למי שרוצה להינות מחווייה קולינרית ללא הסיכון וחוסר הנוחות של מסעדה צפופה, מציע דרור אסיה ארוחה לעד 6 סועדים בביתו ממיטב מטעמי וייטנאם

דרור אסיה. יח"צ,
מנה של דרור אסיה/יח"צ

מתי לאחרונה זכיתם לטעום אוכל וייטנאמי אותנטי? ומתי זכיתם לאכול בביתו של השף? השף דרור אסיה השיק בחודשים האחרונים תפריט וייטנאמי חדשני ויוצא דופן, תפריט המשלב את אסכולת הבישול הוייטנאמי ואת הטעמים של הבית בישראל. החוויה יוצאת הדופן מתאימה במיוחד לתקופה הנוכחית - ארוחות וייטנאמיות אינטימיות בקבוצות של 6 אנשים בבית השף.

בחודשים האחרונים מאות כבר פקדו את ביתו של השף דרור אסיה - הגיעו זוגות שחיפשו את החוויה האחרת ואפילו משפחות שטיילו יחד בוייטנאם וכל כך התגעגעו לטעמים.

דרור אסיה. יח"צ,
מנה של דרור אסיה/יח"צ

דרור מספר לנו איך הכל התחיל - "הארוחות התחילו עוד לפני תקופת הקורונה, אבל אף אחד לא הכין אותי למה שיבוא אחרי הסגר, קצת אחרי שהכל נפתח עדיין הייתה הרגשה של פחד מהתקהלות, וזה יצר מצב שאנשים עדיין רוצים לצאת, לבלות ולאכול אוכל טוב, אבל בקונסטלציה קצת שונה. אחרי שלמדתי לעומק את המטבח הוייטנאמי הבנתי, שלמרות כל השוני מהמטבח הישראלי, המטבח הוייטנאמי מאוד מתאים לנו - הישראלים, אם זה בטריות של חומרי הגלם או האוכל הקל והטעים."

דרור התחיל את דרכו בביה"ס לקולינריה "בישולים" ובהמשך עבד בכמה ממיטב המסעדות בתל אביב. בשנת 2017 טס לטיול משפחתי בוייטנאם שגרם לו לחשב מסלול מחדש -"התפיסה שלי לגבי אוכל השתנתה, האוכל הוייטנאמי גרם לי להתרגש מאוכל מחדש."

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דרור אסיה. יח"צ,
מנה של דרור אסיה/יח"צ

בתפריט תוכלו למצוא מגוון מנות קלאסיות כמו ספרינג רול, מרק הפו הוייטנאמי המפורסם, פנקייק אורז ועוד מנות מפתיעות מהמטבח המשובח של דרור.

כמה עולה -300 שח לסועד, כולל אלכוהול ללא הגבלה

מספר הסועדים אינו עולה על 6 אנשים בארוחה

איפה-מרכז תל אביב

להזמנות ופרטים נוספים-

אינסטגרם: @asiadror

0547617817 | Drorasia9@gmail.com

בשיתוף השף דרור אסיה
  • עוד באותו נושא:
  • וייטנאם
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully