וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעלה מ-100 עסקאות נדל"ן בחודש שלאחר הקורונה: "כך רוכשים ומשקיעים הישראלים בשנת 2020"

בשיתוף Channel22

22.9.2020 / 15:05

פורטל התוכן Channel22 סופר למעלה מחצי מיליון צפיות בחודש בקרב משקיעי נדל"ן ומרכז מאות כתבות אשר מתקצרות פרויקטים בארץ ובחו"ל. למעלה מ-10,000 ישראלים מתעניינים מדי חודש בפרויקטים דרך האתר. בקרוב, יושק בפורטל לוח נדל"ן שירכז אלפי פרויקטים בכל רחבי המדינה

channel22. channel22, צילום מסך
channel22/צילום מסך, channel22

אם בעבר חברות הנדל"ן וההשקעות היו משקיעות הון עתק לפרסום מודעות בעיתונים ותשדירי רדיו שונים, כיום, כיאה לעידן המודרני של האינטרנט, מרבית רוכשי הדירות נתקלים ב"דירת חלומותיהם" באתרי החדשות המובילים. למרות ה"קשיים" של שוק הנדל"ן לאחר הקורונה, פורטל הנדל"ן Channel22 סייע לחברות הנדל"ן הישראליות למכור מאות דירות גם בחודש אוגוסט.

פורטל הנדל"ן Channel22 הוקם ע"י חברת הפרסום alios בבעלותם של אלירן דורון, גיא ירושלמי וחי בן שמעון. החברה, עובדת עם עשרות חברות נדל"ן מובילות בארץ ובעולם, ביניהם, קבוצת חג'ג', יובלים, דן נדל"ן, אילה אגם וחברות השקעות כמו RM GROUP, חג'ג' אירופה, Realco ועוד.

"מצאנו דרך ל"תקצר" ללקוח הישראלי את הפרטים הרלוונטיים ביותר לפרויקט שיסייעו לו לקבל החלטה אם הפרויקט מתאים עבורו או לא תוך דקה וחצי של קריאה. כל פרויקט מכוון כמובן לקהל היעד הנכון, כך שפרויקטים של יוקרה יכוונו לאתרים כלכליים, אזורים גיאוגרפיים ופלח אוכלוסייה מסוים, בעוד שפרויקטים בפריפריה יכוונו לקהל יעד אחר", מספר אלירן דורון, מבעלי החברה.

בחודשים שלפני הקורונה היינו מייצרים כמעט 20,000 פניות של לקוחות בחודש עבור חברות נדל"ן, בחודש אוגוסט ייצרנו למעלה מ-10,000 פניות של לקוחות לחברות נדל"ן

לאחר ששוק הנדל"ן שרה בקיפאון בחודשים מרץ-אפריל, בחודשים יולי ואוגוסט חזרו הישראלים להתעניין בפרויקטים הן בדירות למגורים והן בהשקעות בחו"ל. באופן מפתיע, גם בשוק הנדל"ן המסחרי נרשמה עליה בקרב רבים שמחפשים הזדמנות לנצל את המצב ולרכוש משרדים במחירים אטרקטיביים.

בשונה מלוחות נדל"ן המרכזים פרויקטים למגורים, המענה שמציעה חברת Alios לחברות נדל"ן הינו מקיף יותר: החברה מציעה שירותי ייעוץ ואימון להקמת מערך השיווק והמכירות, בניית אסטרטגיה עבורם, מפיקה את חומרי המכירה, מדריכה ומכשירה את צוותי הטלמיטינג (מתאמי הפגישות) ואנשי המכירות של הפרויקט ומלווה אותם בשוטף בתהליכי המכירה מול לקוחות, מה שמוביל לאחוזי המרה גבוהים מליד לפגישה.

"חברות נדל"ן רבות ממהרות לפרסם עוד לפני שצוותי המכירה שלהם מוכנים במידה מקסימלית למכור את הפרויקט. כל פניה ש"הולכת לפח" בשל חוסר מקצועיות עולה לחברה הרבה מאוד כסף והבנו שכדי שלקוחות ירוויחו כמה שיותר אנחנו צריכים ללוות אותם לאורך כל התהליך ושהצלחתם היא הצלחתנו", מספר חי בן שמעון, מבעלי חברת alios, בעל ניסיון של למעלה מכ-16 שנה בייעוץ אסטרטגי, אימון ובניית מערכי שיווק ומכירות בחברות מובילות במשק.

ככל הנראה "עניין אתכם": הפרויקטים הבולטים שכמעט כל גולש נחשף אליהם בשנה החולפת

אם שמעתם על פעילותה של חג'ג' אירופה בבוקרשט, על פארק העסקים החדש בצריפין, על פרויקט מלונאות ישראלי בזנזיבר או על פרויקט MOMA המרהיב של קבוצת חג'ג' בפלורנטין, ככל הנראה ביקרתם בפורטל התוכן Channel22. בשנה החולפת, הפורטל זכה למיליארדי צפיות באתרי החדשות המובילים, ביניהם, Ynet, The Marker, כלכליסט, גלובס ו-Walla.

פורטל הנדל"ן מונה גם קבוצות Whatsapp של משקיעים פרטיים, בהם חברים כמעט כ-2,000 משקיעים אשר מקבלים עדכונים בנוגע לפרויקטים חדשים, מוזמנים לכנסי מכירות וובינרים, ונהנים מכתבות תוכן מקצועיות על שוק הנדל"ן. "המטרה שלנו היא לתת ערך לגולשים ולהנגיש בפניהם את המידע הרלוונטי ביותר עבורם". מוסיף גיא ירושלמי, מבעלי החברה.

בשנה הקרובה הפורטל ישיק לוח נדל"ן חדש ועתיד לערוך כנסים עם אלפי משתתפים בהם יוצגו פרויקטים של חברות מובילות בארץ.

אתר האינטרנט של משרד הפרסום אליוס - Alios



פורטל הנדל"ן channel22 צ'אנל22

בשיתוף Channel22
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully