וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום כבר אפשר לפרסם כתבות יח"צ בקלות

בשיתוף buypost

23.9.2020 / 9:18

איך יכול בעל עסק לקדם את העסק שלו בקלות? אחת הדרכים היא קידום של תכנים ממומנים באתרי התוכן הגדולים. BUYPOST מאפשרת לעשות זאת בנוחות ובמהירות

גל חזיזה. יח"צ,
גל חזיזה/יח"צ

בעלי עסקים רבים מנסים לקדם את העסק שלהם בדרכים שונות. הם בונים אתר אינטרנט, משתדלים להיות פעילים ברשתות החברתיות ולא שוכחים גם את הקידום הממומן. דרך מועילה נוספת לקידום העסק היא פרסום כתבות יח"צ. ובעוד שבעבר היה מדובר בפרסום שאינו נגיש לכל אחד, היום גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים ליהנות ממנו.

בראיון מיוחד מסביר גל חזיזה, הבעלים של BUYPOST, איך הצליח להנגיש את שיטת הפרסום הייחודית הזו לכל עסק. גל (44) הוא מהנדס מחשבים במקצועו, נשוי ואב ל-3 ילדים, פעיל בתחום המוניציפלי באזור אשקלון ובעל פורטלים רבים ברחבי רשת האינטרנט. הרקע של גל בהנדסת מחשבים, קידום אתרים ועיתונות מאפשר לו להבין את צורכי לקוחותיו, לתפעל את הערוצים השונים לצורך קידומם ולקדם את האתרים ברמה הטכנית.

חברת BUYPOST הגדולה ביותר בשוק הפרטי הוקמה לפני 5 שנים, ומאז ועד היום היא מהווה את הצינור המקשר בין בעלי אתרים, מקדמי אתרים וחברות יח"צ במטרה לפרסם תכנים ממומנים. פלטפורמת הגישור הייחודית הזו מועילה לכל הצדדים ומפתחת קשרים עסקיים.

גל, מה הייחודיות שלכם, בעצם?

"אצלנו אפשר לעשות הכול במקום אחד. בעל העסק לא צריך לפנות לעוד אתר ועוד אחד כדי לקבל הצעת מחיר ואז להתחיל להשוות בין האתרים. במקום זאת, הוא יכול לפנות אלינו, ואנחנו עושים עבורו את כל העבודה. החל מפילוח קהל היעד או פרסום לפי אזורים ועד להעלאת הכתבות באתרים המובילים. מה שטוב אצלנו הוא שאפשר להזמין כמות גדולה של מאמרים במחיר זול, ולקבל בתמורה חשיפה גדולה".

אילו אתרים נכללים ברשימה שאיתה אתם עובדים?

"החברה שלנו עובדת עם אתרים מובילים רבים בכל תחום כמעט שאפשר להעלות על הדעת: חדשות, מדע וטכנולוגיה, בריאות ולייף סטייל, משפטים ועריכת דין ועוד. אנחנו עובדים עם מקומונים כמו גם עם אתרים ארציים גדולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מה עושה מי שרוצה להעלות תוכן באתר מוביל?

"כל מי שיש לו כתבה איכותית להעלאה, מוזמן לשלוח אותה אלינו ואנחנו מעלים אותה תוך זמן קצר. יש גם כאלה שמעדיפים שכותב תוכן יכתוב את הכתבה עבורם".

מה זה אומר "תוך זמן קצר"?

"כל כתבה שאנו מקבלים לידינו עולה לאתר מהר מאוד - תוך ימים ספורים ולפעמים גם תוך שעות בודדות".

ויש לך דוגמה להצלחה?

"בוודאי. לפני זמן לא רב הגיע אליי רואה חשבון ממרכז הארץ, בחור רציני וחכם שמבין בתחומו. אך עם כל הידע הרב שלו וההתנהלות הפדנטית בענייני כספים, עדיין לא היו לו הרבה לקוחות. כי כשהקלידו את שמו במנוע החיפוש של גוגל, פשוט לא מצאו אותו. כשהוא הגיע אליי, עשיתי לו הנחה יפה של כ-20% מהמחיר שאני לוקח בדרך כלל והתחלנו לעבוד. היום הוא כבר לא נושם מרוב עבודה, משום שהפרסום הגדיל את הפניות שלו בכ-60%.

בעלי עסקים מחפשים את החשיפה ברשת כל הזמן, והם לא תמיד יודעים להתנהל נכון. עד כדי כך שלא פעם אני מקבל פניות ממכרים של לקוחותיי. אני זוכר שפעם הגיע אליי לקוח של לקוח ותיק שלי - עורך דין מהצפון שרק סיים את ההתמחות שלו ורצה להקים משרד משלו. הוא חשש שבהתחלה לא יפנו אליו הרבה, אבל אחרי שעשינו עבורו פרסום כמו שצריך, התחילו לבוא אליו לא רק מהצפון, אלא גם מהמרכז ואפילו מהדרום".

איזו מטרה משמעותית אתם רוצים להשיג באמצעות BUYPOST בעתיד הלא רחוק?

"אנחנו רוצים להנגיש את התחום של יחסי הציבור לכמה שיותר אנשים. אם פעם זו הייתה פריבילגיה של עסקים גדולים, הרי שהיום אנו מעוניינים להגיע גם לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים להתפרסם. ולכן המענה שלנו הוא מהיר: ברגע שהלקוח פונה אלינו, ישר עונים לו בטלפון, בוואטסאפ או במייל".

למידע נוסף באתר: buypost פרסום כתבות ממומנות

בשיתוף buypost
  • עוד באותו נושא:
  • פרסום
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully