וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת החברתית החדשה שיצאה בימים אלו לעולם

בשיתוף נטיפס

23.9.2020 / 10:22

נטיפס היא רשת חברתית חדשה שכובשת בימים אלו את הציבור בישראל ומתכוונת לצאת לעולם הרחב - היזמים פעלו בשנה וחצי האחרונות כמעט כמו במחתרת לפני שהחלו לחשוף בימים האחרונים את הרשת החדשה. מה היא מביאה איתה לעולם? מה החידוש שלה, מי מאחוריה ולמה היא תרגש רבים?

נטיפס. יח"צ,
נטיפס/יח"צ

netips היא רשת חברתית המבוססת על חוכמת ההמונים. היא מביאה איתה משהו אחר, מדויק יותר, מחכים יותר ובעיקר טהור.

המטרה המוצהרת של היזמים - לאפשר לאנשים ברחבי העולם להעשיר זה את זה באמצעות טיפים והמלצות מהידע, החוויות והניסיון האישי שרכשו ולקבל טיפים מאנשים שדומים להם וטעמם זהה לשלהם ללא מגבלת מיקום ושפה ולהוביל לשינוי מגמה ברשת מהאדרה עצמית לנתינה וקבלה.

השינוי הוא שהגולש יכול לחפש את הנושאים שמעניינים אותו באופן פשוט, לזהות את מקור ואיכות המידע, להיות שותף לדירוג המידע ולשתף בעצמו את התובנות שלו.

המייסדים - אייל בן שמחון, אלדה נתנאל, אנדרי טרושקין ויניב קדוש שבאו מעולם התוכן והטכנולוגיה, פיתחו במשך כשנה וחצי את המיזם נטיפס כמעט כמו במחתרת ועתה הם משתפים את הציבור בישראל במיזם במטרה שהוא יהיה של כולם!

ההחלטה להקים את הרשת הייתה כאשר הם (כמו רבים אחרים) הבינו שעל המידע ברשת השתלטו גורמים מסחריים, שקשה היום למצוא מידע אותנטי ולהבדיל בין פייק לאמת הפשוטה. שמצד אחד בעלי אינטרס משתלטים על העברת המידע לפי צרכיהם ומצד שני הציבור מעביר את המידע שלו על פי הנורמה שהשתרשה - האדרה עצמית. אנחנו פחות ופחות מעניקים המלצות וידע שרכשנו ויותר ויותר משקיעים בלהאדיר את עצמנו, את החיים שלנו ולצבוע אותם בצבעים שימשכו לייקים. וכך אנחנו בעצמנו יצרנו חלל עצום והעברנו בעצמנו את השליטה על המידע לכוחות שוק כלכליים.

המייסדים הם צוות שעובד שנים ביחד בהקמת חברות רשת אתרי תוכן מקומי הן בפן הטכנולוגי והן בפיתוח תוכן קהילתי. והפעם הם אומרים: "החלטנו לבנות צינור של מידע בין האנשים בעולם שכל אחד יכול לנווט בו לפי טעמו וצרכיו. כמו שאנו בוחרים סרט, ספר, טיול וכו לפי המלצה של מישהו שאני מכירים, כך נוכל לקבל המלצות בכל נושא אבל גם מכל אדם בעולם שהמידע שלו עובר בקרה של חוכמת ההמונים.

"אנחנו רק בנינו את הפלטפורמה ואת הצינור - מכאן הציבור הרחב הוא שיקבע את אופייה של הרשת, את תכניה על פי מדיניות אחת ויחידה - טוהר המידע. שהמסר שיעבירו יהיה מתוך רצון להעניק ולשתף את העולם מהתובנות של כל אחד מאיתנו.

"אנחנו רק נותנים את הדחיפה הראשונה - מכאן זה שלכם ומכאן זה יפרוץ רק בזכות "העם" - אם גם לכם כמונו אכפת לעשות שינוי - הצטרפו אלנו ויחד נביא משהו חדש לעולם"

netips.co.il

בשיתוף נטיפס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully