וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני 15 שנה הוא הפך את העולם כדי להחזיר את השיער שלו. היום הוא עובד בזה

בשיתוף אנטוניו נעים

23.9.2020 / 16:16

עולמו של אנטוניו (יצחק) נעים, מעצב שיער מזה כ-20 שנה, חשך עליו כשגילה ששערו החל לבגוד בו. כעבור 11 שנה הוא מצא את הישועה והחל להתאהב בתחום - ואף להתפרנס ממנו

אנטוניו נעים – YoungHair  לאחר השתלת שיער. יח"צ,
אנטוניו נעים – YoungHair לאחר השתלת שיער/יח"צ

כל מי שמתעניין בהשתלת שיער, בטח אם הוא מתעסק בעצמו בעיצוב שיער, יכול להזדהות עם סיפורו של אנטוניו נעים, תושב באר שבע בן 44, שהתחושות שחווה קודם הטיפול שהחזיר לו את שיערו היוו עבורו נקודת מפנה בקריירה המקצועית שלו ובחייו האישיים. סיפורו של אנטוניו החל לפני 15 שנים, בעקבות מה שהוא מתאר כתחושות של "אי נוחות וירידה בביטחון העצמי" שהגיעו בעקבות דלילות בשערו שהתפתחה לקרחות. "ניסיתי את כל האפשרויות", הוא מספר, "אבקות למיניהן, כדורים וכובעים כמובן" אך כלום לא עזר. אבל לא עוד: כעבור 11 שנים הוא מצא את הישועה, ומאז הוא ותחום השתלות השיער הפכו לרומן ושליחות עבור הסובלים מהתופעה.

אנטוניו עובד כמעצב שיער מעל ל-20 שנה. בין השנים 2005 עד 2015 הוא התגורר בלונדון, שם עבד במספרת "טוני וגיא" הנחשבת לבעלת שם בממלכה הבריטית. במסגרת חיפושיו אחר מזור לשיערו המדלדל הוא נחשף לפני כ-4 שנים לעולם השתלות השיער בטורקיה, והחל חוקר לעומק את מגוון השיטות. באותה תקופה עבר אנטוניו בעצמו השתלת שיער בטורקיה והיה מאוד מרוצה מתוצאותיה.

אנטוניו נעים לפני ואחרי. יח"צ,
אנטוניו נעים לפני ואחרי/יח"צ

בחזרתו ארצה הוא החליט לפתוח את "אנטוניו עיצוב שיער", ובהמשך הוא ייסד את YoungHair העוסקת בהשתלת שיער. למסעו אחר בלורית השיער, התלווה מנחם הורוביץ מתוכנית "שווה בדיקה" בערוץ 13, שהעניקה לו פרסום בל ישוער. "זה נתן לי הרגשה נפלאה והעלה לי את הביטחון " סיפר.

לפני שנתיים הוא מצא באיסטנבול את HairAvrasya, אחת מהחברות המובילות בתחום השתלת השיער וכיום אנטוניו הוא הנציג הבלעדי בישראל של מרפאה זו. גולת הכותרת של המרפאה היא צוות המומחים שאותו מוביל ד"ר אייקוט סאייהן, מנתח פלסטי ודרמטולוג, בעל שם עולמי בתחום השתלות השיער. בנוסף, סאייהן הוא חבר הקונגרס העולמי ISHRS להשתלות שיער בפראג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

על השיטה: "מי שלא יודע אינו יכול לזהות שזה לא השיער הטבעי שלו"

סאייהן עושה שימוש באקדח הרדמה מיוחד, לצד טכניקות מסוימות שפיתח, שנועדו למנוע מהמטופל את כאב ההשתלה בכל השלבים. את ההשתלה הוא עושה בשתי שיטות, אחת מהן היא FUE, שפותחה בראשית שנות האלפיים והוצגה בשנת 2005. למרות שהטכניקה הייתה בפיתוח מתמשך עם עידון נוסף, בסיסי העקרונות של FUE נותרו זהים. כיום, הטכניקה מוסיפה להיחשב כסטנדרט הזהב של ניתוחי השתלת שיער.

השיטה השנייה היא DHI שנעשית על ידי הוצאת שתלים מאזורים תורמים, מאחורי הראש ומאחורי האוזניים. יתרונות שיטה זו באים לידי ביטוי בעובדה שהיא חוסכת פעולות כירורגיות, ללא דימום או כאב. בנוסף, גם זמן ההחלמה מהיר בצורה משמעותית. "השיטה הזאת מתאימה יותר לנשים ולגברים בעלי דלילות נמוכה או המעוניינים בכיסוי מפרצים." התוצאות, לדבריו, ניכרות בשיער צפוף ברמה טבעית גבוהה, בשל השימוש בכמות זקיקים מרבית לצורך צפיפות מקסימלית. "מי שלא יודע שהאדם שמולו עבר השתלת שיער, אינו יכול לזהות שזה לא השיער הטבעי שלו", הוא אומר. המרפאה מעניקה תעודת אחריות מקיפה, המבטיחה את יעילות הטיפול.

אנטוניו דובר ארבע שפות : עברית, אנגלית, איטלקית וספרדית, ומביא לטורקיה לקוחות מישראל ומאיטליה. מהתרשמות אישית נראה כי הדגל אותו חרט הוא הטיפול האישי שניתן לכל לקוח, החל מהפגישה בארץ ועד לקליניקה באיסטנבול - ומשם עד לתוצאות שמגיעות כעבור שנה. "הפגישה הראשונית נעשית בארץ, או באמצעות שיחת טלפון. ואז, אני מלווה אותם לאיסטנבול, כולל ליווי מלא בעת שהם עוברים השתלה בחדר הטיפולים בקליניקה, כאשר מדובר על בית חולים בסטנדרט הגבוה ביותר באירופה, וזה נותן הרגשה חיובית בקרב המטופלים שעוברים השתלת שיער". לדבריו, "בית החולים הוא פרטי ונמצא בפיקוח ממשלתי, והכל נעשה בליווי של פרופסור".

השיער נראה טבעי לחלוטין. יח"צ,
השיער נראה טבעי לחלוטין/יח"צ

מה שצריך לדעת לפני תחילת הטיפול

"תכנון ושרטוט קו השיער בחלק הקדמי של הקרקפת הוא הפעולה החשובה ביותר בהשתלת השיער", כך אומר אנטוניו לאנשים העומדים בפני תחילת התהליך. עוד מוסיף אנטוניו: "זה חייב להתבצע על ידי רופא מומחה להשתלות שיער ולא על ידי עוזר או טכנאי, כפי שנעשה בהרבה קליניקות שאינן מקצועיות."

לקוחות מרוצים מעידים

אחד הלקוחות של YoungHair העיד בפנינו כי הרגיש ש"יש על מי לסמוך", במיוחד אחרי שראה שבעל המרפאה בעצמו עבר השתלה באופן דומה. על שלבי התהליך הוא סיפר: אנטוניו דאג לכול, משדה התעופה עד למלון, כולל המרת כספים ועד מסעדות מעולות ובילויים. המרפאה העניקה תחושה סופר מקצועית והצוות כולו מדהים מהרופא ועד לטכנאים. מקבלים הסבר מפורט מה מותר ומה אסור, ואת כל התרופות והתכשירים שצריך לאחר ההשתלה. והכי חשוב זה הטיפול עם החזרה לארץ, תקופת ההחלמה, שכן אנטוניו זמין לכול שיחה, הודעה וכמעט בכל שעה, נותן תשובות, מרגיע ומסביר תמיד בכיף ובאהבה".

אנטוניו מוסיף כי העובדה שהוא עבר את הטיפול בעצמו, משרה אווירת ביטחון על לקוחותיו. "הם רואים את התוצאה ויודעים שאני היום אדם אחר לגמרי מבחינת המראה החיצוני." עוד מוסיף אנטוניו: "כמו בכל תחום, גם במקרה הזה ישנן קליניקות חובבניות, שאפשר שיגרמו נזק בלתי הפיך לעור - ולכן עדיף ללכת על בטוח, ולהגיע לאדם שיש לו גם ניסיון, גם מומחיות, וגם מטופלים שעברו דרכו והם שבעי רצון מהמראה החיצוני".

"בן אדם שמתחיל לאבד את השיער, מקבל תחושה של זקנה מהולה בחוסר ביטחון עצמי, ולכן היום גבר או אישה שמתחילים להקריח והשיער שלהם מדלל, חשוב שיגיעו לקליניקה מקצועית כדי לטפל בבעיה ולעבור טיפול טוב, בריא ומקצועי מידי צוות מקצועי, בעל נסיון ומהימן" מסכם אנטוניו מניסיונו הרב.

אנטוניו, YoungHair - השתלות שיער בטורקיה

לעמוד הפייסבוק

טל': 0549397263

בעלי התוספות 2, באר שבע

בשיתוף אנטוניו נעים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully