וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפארת" - החברה שהיא חלוצה בתחום הפרקטים לבית

בשיתוף תפארת - מרכז הפרקטים והדקורציה

24.9.2020 / 9:10

חברת "תפארת - מרכז הפרקטים והדקורציה" בחדרה מציעים פרקטים, טפטים, וילונות, ציפויי רצפה מתקדמים, שטיחים, P.V.C וכל מה שביניהם. מומחי החברה מעניקים את המענה המקצועי ביותר ללקוחותיהם, כולל פתרונות עיצוביים והחומרים המתאימים ביותר

פרקט וטפט חדר ילדים. מעיין אליהו,
פרקט וטפט חדר ילדים/מעיין אליהו

לאחרונה שיפצנו את ביתנו. כאשר התעניינו היכן ניתן למצוא פרקטים ודקורציה לעיצוב הבית, רבים מבעלי המקצוע עימם התקשרנו המליצו לנו על חברה בחדרה - "תפארת" שמה. לאחר שהגענו למקום הבנו את מה שהבינו כבר רבים מבעלי המקצוע ואלפי אנשים שבונים ומשפצים את ביתם: המקום הוא גן עדן למשפצים ובוני בתים, ומציע את המגוון הגדול והעדכני ביותר הקיים בתחום הפרקטים, טפטים, וילונות, שטיחים, דשא סינטטי וכל מה שביניהם.

חברת תפארת מרכז השטיחים והדקורציה הוקמה ב-1982, ונכון להיום היא עובדת עם מאות מעצבי פנים ומפקחי בנייה מהמגזר העסקי והפרטי המרושתים בכל רחבי הארץ. רוב רובם של אנשי המקצוע העובדים עם חברת תפארת משמשים כממליצים הטובים ביותר של החברה, הן בפרסום חוות דעתם, הן בהמלצותיהם והן בחזרתם פעמים רבות לעבוד עם החברה ולקבל ממנה את המוצרים אותם היא מייבאת ומשווקת בארץ.

ייצור וציפוי מדרגות בעץ. מעיין אליהו,
ייצור וציפוי מדרגות בעץ/מעיין אליהו

בהגיענו למקום סיפרה לנו מעיין אליהו, מנהלת השיווק, כי החברה, שהוקמה בחדרה, עוסקת מיום היווסדה בייבוא, שיווק והתקנה של פרקטים וציפויי רצפות מתקדמים איכותיים ועמידים מכל הסוגים והדגמים. לדבריה,"תפארת" היא"החלוצה" בענף הפרקטים בישראל.

בנוסף לפרקטים, החברה מתמחה בשיווק והתקנת דקים, שטיחים מקיר אל קיר, שטיחי לבד, משטחי PVC, דשא סינטטי, בניית מדרגות עץ, טפטים, תריסים ונצייאנים, הצללות ווילונות גלילה ואף נותנת שירות של מעצבת פנים ללקוחות החנות במקום ללא עלות.

מעיין סיפרה - ולנו יצא להיווכח במו עינינו -כי עובדי החברה מקפידים לעבוד בכל אחד מהתחומים עם היצרנים האיכותיים והמקצועיים ביותר בעולם. המוצרים, לדבריה, עומדים בכל תקני הבטיחות המחמירים ביותר ועמידים בפני בלאי ושחיקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טפט על קיר. יח"צ,
טפט על קיר/יח"צ

מייסד החברה הוא איש העסקים ג'קי בוטבול, שמשמש גם כמנכ"ל החברה. מנהלת השיווק סיפרה כי ג'קי, אותו הגדירה "אדם בעל חזון", החליט עוד בראשית דרכו בחברה כי לא יסתפק בקטגוריה ספציפית, אלא ישתרע על תחומי התמחות רבים, מתוך חזון שלפיו יוענק המענה המקצועי ביותר לכל לקוח, בכל רחבי הארץ.

ג'קי החל להגשים את חזונו בעבודה יסודית, מהימנה ומקצועית, ובתוך פרק זמן קצר הצליח להפוך את חברת תפארת לבעלת מוניטין ארצי בתחום הפרקטים ובתחומים נוספים הנוגעים לעיצוב והלבשת בתים, מבנים וחצרות.

כשנפגשנו עם צוות היועצים של החברה נוכחנו לגלות צוות מקצועי, מנוסה, מיומן ובעיקר מסביר פנים. יועצי החברה ומעצבת הפנים העובדת בעסק ליוו אותנו וערכו לנו את ההתאמה המירבית עם המוצרים אותם רצינו, תוך התחשבות בגורמים שונים, בהם תנאי הסביבה בה נמצא ביתנו, וגם התחשבו ביכולותינו הכספיות. לשאלתנו הובהר לנו שכל לקוח מקבל יחס דומה ומומחי החברה מתחשבים ועושים את ההתאמה האישית המירבית בין המוצרים לצרכי הלקוח, תוך התחשבות בהעדפות הלקוח וביכולותיו הכספיות.

גם צוות המתקינים הם מקצועיים ומנוסים, ומתמחים בהתקנת המוצרים השונים, לשביעות רצונם המלאה של הלקוחות. לאורך כל תקופת העבודה הקפידו המתקינים להגיע בזמן ולבצע עבודתם ביסודיות וזריזות, לבצע כל עבודה ברמת הביצוע והגימור המושלמות ביותר ולהשאיר אחריהם סביבה נקייה.

מלבד אנשים פרטיים, חברת תפארת עובדת עם לקוחות רבים ומגוונים מכל רחבי הארץ, ביניהם מהמגזר העסקי, ציבורי, ממשלתי וצבאי כגון עיר הבהדים בדרום, חברת חשמל וכו'.

חברת תפארת עומדת מאחורי כל שיפוץ שעשתה ומעניקה אחריות, והיא אף אינה עוזבת את הלקוח עד שהוא מקבל הדרכה מקיפה כיצד לשמור ולתחזק את המוצר שקנה לאורך השנים בצורה הטובה ביותר על מנת למנוע שחיקה ובלאי. מהיכרות אישית אנחנו יכולים להעיד כי גם בתום תקופת האחריות, נציגי החברה תמיד שמחים לעמוד לרשות הלקוחות בכל שאלה ובקשה ולעזור ככל הניתן.

רח' הגיבורים 76 חדרה (מול קניון עופר) טלפונים: 04-6325612

שעות פעילות: ימים א,ב,ד,ה 8:00-19:30 / ימים ג', ו' 8:00- 13:00

עמוד הפייסבוק

בקרו באתר האינטרנט

בשיתוף תפארת - מרכז הפרקטים והדקורציה
  • עוד באותו נושא:
  • פרקט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully