וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעמי העולם נפגשים באיטלקיה בבית שאן

בשיתוף האיטלקיה בבית שאן

24.9.2020 / 10:52

פסטות איטלקיות לצד מוקפץ מהמזרח, הום פרייז, חציל ממולא בגבינת עיזים - מנות אלו ועוד מגוון מנות ממטעמי העולם המותאמות לחייך הישראלי ניתן למצוא במסעדה "האיטלקיה בבית שאן". "האיטלקיה בבית שאן" בכשרות בד"צ בית יוסף ומהדרין מארחת במקום ועושה משלוחים לכל האזור

פיצות ומבחר מטעמים איטלקיים. אלון לויטה,
פיצות ומבחר מטעמים איטלקיים/אלון לויטה

לאחרונה גונבה לאוזננו שמועה שאם אנו מזדמנים לאזור בית שאן, נפגוש במסעדה שמגישה מטעמים מהעולם הגדול, בדגש על מאכלים איטלקיים. החלטנו שזה שווה בדיקה ונסענו לבית שאן לבדוק את נכונות השמועה. ואכן, "האיטלקיה בבית שאן" ענתה על הקריטריונים, והיא גם התאימה את עצמה לחיך הישראלי עם מנות גדולות ועשירות, פיקנטיות, ונושאת בכשרות המחמירה ביותר שיש - בד"צ בית יוסף ומהדרין.

הגענו למסעדה הנמצאת בלב שכונת אליהו כשאנחנו ארבעה אנשים רעבים. את פנינו קבלה מיטל שספרה לנו כי היא ואחיה דור פתחו את המקום לפני 4 שנים. לבקשתנו, מיטל שיגרה לשולחננו את המנות שחשבה שהכי נאהב. כך החל השולחן להתמלא בסלטים - סלט האיטלקיה שכולל חסה, עגבניות שרי, אגוזים, שקדים, קרוטונים, גבינה בולגרית ורוטב וינגריט, סלט יווני עם זיתים שחורים וגבינה בולגרית, סלט טונה עם טונה וביצה קשה, סלט טוסט עם קוביות קרוטונים וגבינה בולגרית, סלט חלומי אותו בקשנו קר והוא הגיע עם גמבה, פטריות וגזר מוקפצים, סלט פסטה וסלט בריאות.

סלט ניוקי בטטה וסלטים מיוחדים בטעמי העולם. אלון לויטה,
סלט ניוקי בטטה וסלטים מיוחדים בטעמי העולם/אלון לויטה

למנות עיקריות הזמנו פיצה איטלקית, ומתפריט המיוחדות טעמנו פסטה פנה ברוטב פטריות, חציל במילוי גבינת עזים, פטריות ממולאות בעגבניות מיובשות שהוגשו ברוטב שמנת מוקרם וחצ'אפורי שהוגש עם 2 ביצי עין, פלח חמאה וגבינה צהובה. טעמנו גם מההום פרייז שקוביות תפוחי האדמה יטלגמרי התעקשו מיטל ודור שנטעם ממאפה האיטלקיה הגדול - גלילים מוקרמים ברוטב שמנת, פטריות ובצל מטוגנים במילוי גבינה צהובה, שלמרות שנשמעו מאוד כבדים הפתיעו בקלילותם. מאוד נהנינו גם ממאפה הפסטו ובטטה שמגיע גם עם קרם בטטה, בצל ירוק קצוץ ובמילוי של גבינות, שהפתיע אותנו והשאיר לנו טעם של עוד.

מיטל אף סיפרה לנו שהם עושים משלוחים ברחבי העיר ובכל האזור, כולל במושבים והקיבוצים אשר בסביבה.

כנאמנים לאמרה ש"לקינוחים יש קיבה נפרדת", הזמנו לסיום הארוחה מבחר של קינוחים אותם חלקנו ביחד. בין השאר הזמנו "שווצריה הקטנה" - קינוח המורכב מתחתית עוגיית מרנג שוקולד, קרם מסקרפונה שבתוכו שכבה קריספית של שוקולד מריר ומעל נטיפי שוקולד לבן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
לקינוחים יש קיבה נפרדת. אלון לויטה,
לקינוחים יש קיבה נפרדת/אלון לויטה

כשכבר בקושי הצלחנו לנשום מרוב אוכל, שלא לדבר על לזוז, נפרדנו לשלום ממיטל ודור האחים המקסימים והבטחנו להם ולעצמנו כי חייבים לחזור שוב ל"איטלקיה בבית שאן" כדי לטעום את המנות הרבות בתפריט אליהן כלל לא הגענו.

האיטלקיה בבית שאן

ירושלים הבירה 41 בית שאן

טלפון למשלוחים : 04-6482131

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף האיטלקיה בבית שאן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully