וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם החדש של ההסעדה המוסדית: מנות שף בריאות וטעימות

בשיתוף קבוצת פרשאיט

29.9.2020 / 14:46

קבוצת פרשאיט חרטה על דגלה לשנות את עולם ההסעדה בארגונים, בעולם העסקי, למזון משובח. ביקור באחת המסעדות השאירו אותנו עם טעם של עוד. השף: " לקחנו את האוכל לפיוז'ן של האוכל הבריא, העכשווי"

דגש על חומרי גלם טריים ואיכותיים. קבוצת פרשאיט,
דגש על חומרי גלם טריים ואיכותיים/קבוצת פרשאיט

הסעדה בארגון. שתי המלים האלה גורמות לנו מייד להתכווץ במקומנו, עם זיכרונות לא תמיד נעימים מהצבא, ממפעל שעבדנו או ביקרנו בו ובכלל. האוכל שפעמים רבות נחרט בזיכרון הוא אוכל תעשייתי, שוחה בשמן עמוק ולקינוח מקבלים צרבת.

קבוצת פרשאיט, המסעידה ארגונים רבים, ביניהם את בורסת היהלומים ברמת גן (בתוך המתחם, לאנשי הבורסה), חברות הייטק גדולות ועוד, שינתה ב- 180 מעלות את מה שאנחנו מכירים מתחום ההסעדה. אוכל איכותי, מגוון, מאוזן ולא פחות חשוב - טעים מאוד. מזכיר קצת יותר מסעדת שף מהסעדה בארגון.

את הריאיון עם המנהל המקצועי של פרשאיט, ברוך בן הרוש, ערכנו בשעת צהריים במתחם ההסעדה בבורסה ליהלומים. טוב מראה עיניים וטעימה אמיתית. נכנסתי לחדר מעוצב, נעים למראה, עם דלפק הזמנה מצוחצח וצוות שירותי, ממש כמו במסעדת יוקרה.

התיישבנו לשולחן, ומייד ניגשו אלינו והציעו לנו לשתות ולשאול מה נרצה לאכול. "תתפרעו", אמרתי להם, וברוך התערב ואמר: "תגוונו". "קבוצת פרשאיט נולדה מניסיון של מספר אנשים שעובדים למעלה מ-20 שנה בתחום, מתוך צורך לקחת את התחום של הסעדה בחברות וארגונים לשלב הבא", פתח השף והוסיף: "התחלנו פיילוטים ב WEWORK ישראל, נכנסנו למלם-תים בפתח תקווה, חברת הגיימינג PLAYSSTUDIOS בתל אביב ובסיס האם שלנו הוא מרכז ההסעדה שלקחנו בבורסה ליהלומים".

ברוך הסביר את הקונספט: "הלכנו על פורמט של אוכל בריא יותר, מאוזן יותר, תוך דגש על חומרי גלם טריים ואיכותיים, מנות מאוזנות עם ייעוץ של דיאטנים מובילים בתחום. בנוסף, שכרנו את שירותיה של חברת מב"ט בטיחות מזון (אילן קאשי), שמלווה אותנו בכול נושא התקנים ובימים אלה עם דגשים על תפעול בעידן של קורונה, התו הסגול ובכלל".

דלפק העבודה במתחם הבורסה. מצוחצח וטרי. קבוצת פרשאיט,
דלפק העבודה במתחם הבורסה. מצוחצח וטרי/קבוצת פרשאיט

מה מיוחד בעידן הקורונה?

"בימי המגפה התחלנו להציע פתרונות של הגשה בקפסולות ומנות ארוזות, חמות וקרות, כאשר בעצם הלקוח יכול להזמין יום קודם באפליקציה את המנה שהוא רוצה לשעה שהוא רוצה, ולמחרת הארוחה ממתינה לו ארוזה ובטיחותית יחד עם השם שלו. אין התעסקות עם המנה - הכול ארוז וסטרילי לחלוטין", ברוך מסביר.

בעודו מסביר על אודות פרשאיט והתנהלותה בימים טרופים אלה של קורונה, מגיעה צלחת עמוסה בכל טוב - סוגים שונים של אנטיפסטי לצד חזה עוף בעשבי תיבול טריים, וזה הרגיש יותר כמנה במסעדת יוקרה ולא כמנת צהריים טיפוסית במקום עבודה. יותר מזה, התחושה הייתה של מנה איכותית ומוקפדת, לעתים הרבה יותר ממנות שהזמנתי בשעת הצהריים ממסעדות מובילות למשרדי בעבודה. האוכל מרגיש טרי, ההגשה אסתטית - ובעצם התחושה היא שחווית הלקוח שודרגה משמעותית, הן בנראות והן בטעם.

מה שמדהים בכל הסיפור הוא שלחברה, בנקודה בבורסה, יש רישיון יצרן והיא יכול לספק את מוצריה לכל מקום, וכחוק. מעטות החברות בשוק שניתנה להם ההזדמנות הזאת.

השף הראשי והמנהל המקצועי של הקבוצה כאמור הוא ברוך בן הרוש, בכיר בתחום המזון ועולמות הקולינריה. לצידו נמצאים איתי נחמיאס, אבישי מנדלמן ואלכס זרצקי, שנחשבים פורצי דרך בתחום הקולינריה בכלל וההסעדה בפרט.

"לקחנו את האוכל לפיוז'ן של האוכל הבריא, העכשווי, תוך התמקדות בעולם של צמחונים וטבעונים, כולל מזון עתיר חלבונים. והתצאה היא שבכל מקום בו אנחנו מסעידים, הלקוחות חוזרים מדי יום. גם בעידן הקורונה, שאתגר אותנו מאוד, מדובר במאות רבות של אנשים שמקלים אוכל מוקפד, מאוזן, טעים ובריא".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עיצוב מוקפד. מתחם ההסעדה בבורסה ליהלומים. קבוצת פרשאיט,
עיצוב מוקפד. מתחם ההסעדה בבורסה ליהלומים/קבוצת פרשאיט

מהן מנות הדגל שלכם? דברם שאנשים חוזרים בזכותם?

"בתחום הטבעוני פיתחנו שווארמה על בסיס סויה, שמפתיעה גם את ציבור הקרניבורים בטעמה, בנראות ובמרקם. יצרנו מנות פוקיבול (מנות מאוזנות ביחס בים החלבון לפחמימה) מדהימות, ובבורסה ליהלומים שמו של התיבול הסודי שלנו הולך לפנינו".

ולאור איכות המוצרים, השירות והנראות - זה אומר שהלקוח חייב כיס עמוק?

"אנחנו יודעים לבצע התאמות לדרישות הלקוח וליכולותיו בלי להתפשר על רמת המזון ואיכות המזון המוגשת. אין ספק שעידן הקורונה מחייב אותנו לאדפטציה בכול תחום, גם בתחום הכלכלי".

מאיזה מטבחים אתם מקבלים את ההשראה לתזונה שלכם?

"יש לנו אתרים חלביים ואתרים בשריים, וכל אחד מותאם כמובן. בבשרי, אין ספק שבשנים האחרונות המטבח האסייתי נוכח בעולמנו באופן פעיל ושוטף, אבל בלי לוותר על קריצה למטבח הים תיכוני. בחלק החלבי, המטבח האיטלקי מקבל במה משמעותית, לצד גבינות מקומיות מהמשקים הישראלים המובילים בתחומם. ככלל אנחנו נותנים עדיפות ברורה לתוצרת המקומית, גם טרם עידן הקורונה".

צוות פרשאיט בפעולה. קבוצת פרשאיט,
צוות פרשאיט בפעולה/קבוצת פרשאיט

מה התוכניות להמשך? החזון שלכם?

"כחברת בוטיק אנחנו מחפשים את החברות בתחום הטכנולוגיה שיכולות לאפשר לעצמן חברת הסעדה מתאימה וראויה. בנוסף, לשמור על הסעדה ברמה הגבוהה ביותר ולהעניק ללקוח חוויה קולינרית יום יומית מפתיעה, טעימה וכמובן בריאה ומאוזנת. מצידנו, אנחנו נמשיך להתעדכן ולהתחדש כול הזמן, כדי שהלקוח ירצה לחזור בכל יום ולאכול אצלנו כי פשוט טוב לו, טעים לו ובריא לו. לא כי אנחנו שם - אלא כי הוא רוצה".

יש לציין, שלמרות הקורונה, פתחה הקבוצה מסעדה מיוחדת למעדני בשר, המיועדת לקהל הרחב בשם "מטילדה&לוריס", וממוקמת בשדרות שאול המלך 35 תל אביב.

כרטיס ביקור

לאתר פרשאיט, לחצו כאן

לעמוד הפייסבוק, לחצו כאן

לאינסטגרם, לחצו כאן

טלפון 052-6224622

אי מייל: fresheatil@gmail.com

בשיתוף קבוצת פרשאיט
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully