וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העובדים שלכם עברו לעבודה מהבית? זה אולי הדבר הכי טוב שיכל לקרות לכם

בשיתוף ג'ני העוזרת האישית שלך

29.9.2020 / 15:09

אולי תופתעו, אבל מסתבר כי מנהלים רבים גילו בעקבות מגפת הקורונה כי המעבר לעבודה מרחוק והוצאת תפקידים ומשימות למיקור חוץ משפרים את היעילות בעבודה

עובדת מול מחשב. depositphotos,
עובדת מול מחשב/depositphotos

מגפת הקורונה שפקדה אותנו הביאה איתה שינויים רבים בכל התחומים. אחת ההשלכות העיקריות של הנגיף היא ההשפעה הרבה על עולם העבודה. עסקים רבים חוו ירידות גדולות בהכנסות, אחרים נסגרו, מיליוני עובדים בעולם הוצאו לחל"ת או פוטרו ומשרדים שלמים נותרו ריקים. רבים מאלו אשר המשיכו לעבוד, עברו למתכונת של עבודה מרחוק. האיסורים החדשים על התקהלות, הגבלת מספר העובדים במקום העבודה ואף החשש להגיע למשרד ולהידבק, בין אם ממניע בריאותי או בין אם ממניע כלכלי, הניעו מגמה חדשה - עבודה מהבית.

בעזרת כלים טכנולוגיים מתקדמים, כגון תוכנות שליטה מרחוק, אינטרנט מהיר, שיחות זום, שיתופי מסך וכלים נוספים, העבודה מהבית נראית לפתע כפתרון לא רע בכלל ובמקרים רבים אף עדיף. לא סתם חברות וארגונים גדולים וקטנים טוענים שביום שאחרי הקורונה, הם יסגלו אליהם את המציאות הנוכחית כך שימשיכו להעסיק את עובדיהם מהבית.

כך למשל עלה בסקר של Founders Form כי בקרב עובדי הייטק, מנהלים רבים השיבו כי גם לאחר תקופת הקורונה, יבחרו להמשיך ולהעסיק עובדים מרחוק, זאת לאחר שגילו יתרונות רבים בדרך זו.

אחת הסיבות בגינן נפגעו עסקים רבים היא הוצאה לחל"ת או פיטורים של המזכירה/העוזרת האישית או מנהלת המשרד. לא מעט בעלי עסקים נאלצו להיפרד בתקופה זו מהעוזרות האישיות בעסק וכפועל ישיר מכך גם עבודתו של בעל העסק והחברה כולה נפגעו משמעותית.

עוזרת אישית למעשה משמשת יד ימינו של בעל העסק ומשמרת את הידע בחברה ואת הפעולות השוטפת של העסק. לעוזרת האישית אחריות גדולה ותפקידים רבים ומגוונים, כגון: ניהול היומן ותיאום פגישות, ניהול חשבונות וגבייה, תזכורות, עריכת הצעת מחיר, טיפול בפניות של לקוחות, ארגון אירועים, ניהול רכש והזמנות, השוואת מחירים, שירות ומענה מקצועי ללקוחות, כתיבה וארגון של מסמכי העסק. בחלק מהחברות אף באחריות העוזרת האישית לבצע טלמרקטינג ומעקב אחרי לידים ולקוחות פוטנציאליים ותפקידים רבים נוספים.

ניירת. depositphotos,
ניירת/depositphotos

מנהלים רבים אשר הוציאו את העוזרת האישית שלהם לחל"ת או אף נאלצו לפטרה, נתקלו לפתע במשימות רבות אשר עד כה לקחו אותן כמובן מאליו, ובתקופה זו נאלצו להעביר לביצוע של עובדים אחרים שלא בהכרח מנוסים ומקצועיים בתחום. לעיתים, הם אף נאלצים לבצע בעצמם חלק מהמשימות, דבר שמתברר כלא פשוט כלל. לכן עתה ברור לאותם מנהלים כי על מנת שיוכלו להתפנות ולטפל בנושאים הנוגעים לניהול החברה, הם זקוקים לעוזרת אישית ואחראית בכל מחיר.

לעומת זאת, המנהלים היצירתיים גילו כי אין הכרח שהעוזרת האישית תהיה ממוקמת במשרדי החברה, למרות שהתרגלו לנוכחותה בסמוך למשרד, וכי קיימת אפשרות של העברת המטלות לעוזרת אישית במיקור חוץ, וזאת כאשר ההיענות והזמינות שלה מסייעים להם לא פחות. כיום, תחום זה נמצא בתנופה ובצמיחה, כך שניתן לשכור שירותים של חברות המעסיקות תחתן עוזרות אישיות, מנהלות אדמיניסטרטיביות ומזכירות.

עובדת מול מחשב. depositphotos,
עוזרת אישית/depositphotos

יצוין כי מלבד ההבנה שעבודה מרחוק היא כורח של המציאות החדשה, התגלה כי היא אינה פוגעת באיכות העבודה ובמקרים רבים אף משפרת את היעילות בעבודה אל מול עובדת הנמצאת במשרד. כך למשל, בדרך זו עסקים רבים חוסכים הוצאות גדולות כמו שכירות ותחזוקה של שטח עבודה, ציוד נדרש כגון מחשב וטלפון, תשלומים סוציאליים, ועוד. החיסכון בעלויות, כמו גם החיסכון ב"כאב הראש" משפרים את המאזן הכלכלי של החברה ואת ביצועיה, ומייעלים לרוב את פעולת העסק.

לא רק זו, אלא שעוזרת אישית מקצועית ומנוסה יכולה אף לסייע למנהלי העסק בהטמעת שיטות עבודה חדשות המייעלות את פעולת העסק, הוספת "מבט מהצד" על דרך העבודה הנוכחית, ואף הצעת טכנולוגיות חדישות המאפשרות צמיחה של העסק.


אחת מהחברות המובילות את מהפכת שירותי העוזרות האישיות מרחוק, היא חברת ג'ני. ג'ני "מצמידה" עוזרת אישית לבעל העסק או לעסק, המתמחה בניהול אישי. כל אחת מהעוזרות מספקת את התמיכה בביורוקרטיה, בלוגיסטיקה ובאדמיניסטרציה, שכל בעל עסק זקוק לו. העסקת העוזרת האישית בשיטה זו מאפשרת להוריד את הלחץ והעומס מבעל העסק כך שיוכל ליהנות משקט נפשי ולהתרכז בעיקר עבודתו
.
כמו כן, מיקור החוץ מעביר את "נטל" הלמידה וההתמקצעות של העובדת אל חברת ג'ני, היא זו שאחראית על הכשרה והתמקצעות של העוזרות האישיות. יצוין כי אמנם בעל העסק פועל באופן ישיר מול עוזרת אישית אחת, אולם מאחוריה קיים מערך שלם ומקצועי אשר מסוגל לספק מענה כולל עבור כל צורך של העסק, מורכב וייחודי ככול שיהיה.

חברת ג'ני פעילה ואקטיבית בתפיסה החברתית שלה, משכך היא דוגלת בהעסקת נשים מהפריפריה, ביניהן אימהות חד הוריות אשר יתקשו למצוא עבודה במסגרת משרדית. ניסיון החברה מלמד כי עובדות אלו עושות את עבודתן על הצד הטוב ביותר ואין כל פגיעה בלקוח, אלא להפך, מדובר בעובדות מסורות, עם אמביציה חזקה להצלחה.

כפי שהוצג, אין ספק כי נגיף הקורונה פגע בתחומים ובעסקים רבים, אך השינויים שהביאה איתה בכל הנוגע לתפיסת העולם של שוק העבודה והמעבר לעבודה מרחוק, שיפרו וישפרו במשך שנים ארוכות את עתידם של עסקים, חברות ואנשים רבים.

רוצים לשמוע עוד על השירות של ג'ני? לפרטים נוספים ויצירת קשר לחצו כאן>>

בשיתוף ג'ני העוזרת האישית שלך
  • עוד באותו נושא:
  • עבודה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully