וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EXPLORER צימר בצפון מציג: המלצות לירח דבש מושלם ב-2020

בשיתוף EXPLORER צימר בצפון

30.9.2020 / 9:04

כשמדברים על מתחמי צימרים בצפון וברמת הגולן, באותה הנשימה מדברים גם על EXPLORER צימר בצפון - מגזין מומלץ לנושאי תיירות ברמת הגולן. במגזין תמצאו את כל מה שצריך לדעת על ירח דבש מושלם ב-2020 ובמתחמי סוויטות יוקרתיות, צימרים, מלונות בוטיק ועוד

צימרים יוקרתיים בצפון עדנס בוטיק. ארנולד בר,
צימרים יוקרתיים בצפון/ארנולד בר

בין אם מדובר בירח דבש מקסים, או שמא מדובר באירוע קטן, ב-2020 מאתרים קודם כל את הלוקיישן המנצח. וכשמדברים על לוקיישנים מובילים לאירועים ב-2020, חובה לבחון צימרים בצפון וברמת הגולן. בואו נכיר אותם קצת יותר לעומק, מה נמצא במתחמי נופש אלו?

מתחמי הנופש שתמצאו באזור רמת הגולן מלאים בכל טוב, והם מתאימים במיוחד לאנשים שמעוניינים להתפנק עד הסוף וכמו שצריך. נתחיל עם צימרים ברמת הגולן עם נוף לכנרת. הנה כל מה שצריך לדעת לפני שמניעים את הרכב בכדי להצפין לכיוון חד נס ורמת הגולן.

המדריך לחופשה המושלמת: נופש בצפון עם תו סגול ב-2020

גם בשנת 2020 אנשים רוצים ליהנות מהחיים, וזו הסיבה לכך שאנחנו באופן כללי נדבר כאן בעיקר על מתחמי תו סגול. למי שעדיין איכשהו לא מכיר את המושג, תו סגול מאפשר למתחמי נופש לפעול בתקופת הקורונה עם מינימום חשש להידבקות בנגיף.

ולפני שנצלול לעומקם של נושאי נופש, אנחנו רק רוצים לחדד - מדובר במתחמים עם מינימום הדבקה, אין כאן הבטחה שלא תידבקו בשום דבר. אין מה לעשות, נגיף הקורונה נמצא סביבנו וזה מה יש. יחד עם זאת, צימרים מבודדים ברמת הגולן בתקופת הקורונה לבטח שיהיו מסוכנים פחות מהעיר הצפופה. בכל מקרה, אמנם אין הבטחה לכך שלא תידבקו, אבל הסיכונים הם פחותים באזורים מבודדים יותר. אם כך, בואו נדבר על סוויטות יוקרתיות בחד נס וביישובים נוספים באזור הצפון. מכירים את היישוב חד נס?

צימרים יוקרתיים בצפון עדנס בוטיק. ארנולד בר,
צימרים יוקרתיים בצפון/ארנולד בר

EXPLORER צימר בצפון ממליץ: היישוב הכי כפרי במזרח התיכון

צוות המומחים של מגזין EXPLORER צימר בצפון ממליץ לנו ספציפית על היישוב הזה, מאחר שישנם המון סוגים שונים של צימרים ביישוב. מגזין אקספלורר הוא מגזין בוטיק עבור איתור סוויטות וצימרים, אבל יש במגזין הזה גם המון מידע שימושי שמומלץ לקרוא לפני חופשה ברמת הגולן.

המגזין טומן בחובו המון מידע לגבי אטרקציות מכל מיני סוגים וגם לגבי המון סוגים של מסלולי טיולים, אבל אנחנו עוד מעט נגיע לזה. כעת, בואו נמשיך לרגע לדבר על עניינים ברומו של צימר! אם אתם רוצים פרטים יבשים, אז הנה מה שהבטחנו, בואו נבין ביחד מה כוללים מתחמי נופש ברמת הגולן ב-2020.

מה כוללת חופשה עם תו סגול ברמת הגולן ב-2020?

אתם מוזמנים להכיר עולם שלם של צימרים ברמת הגולן וגם סוויטות יוקרתיות לזוגות עם בריכה מול הכנרת. מה עוד? סוויטה למשפחה עם ג'קוזי לנופי הכנרת וארוחת בוקר מפנקת. אם אתם חוגגים אירוע קטן בהתאם להוראות משרד הבריאות, אתם יכולים לחגוג אותו במתחמי צימרים לקבוצות בחד נס האגדי, שהוא היישוב הכי כפרי במזרח התיכון. ממש ככה.

ואם אתם רוצים להפוך את הסופ"ש שלכם למושלם אפילו יותר, יש גם דילים של צימרים עם עיסוי מפנק במיוחד. יש לכם צימר לזוג ברמת הגולן עם עיסוי שוודי, אבל ישנם גם עיסויים מסוגים אחרים. הצוות של מגזין EXPLORER צימר בצפון ממליץ למשל על עיסוי אבנים חמות, רפלקסולוגיה ועוד.

צימר בצפון - Explorer. צימר בצפון - Explorer,
חופשה/צימר בצפון - Explorer

מה בעלי צימרים ברמת הגולן מספרים על תיירות ב-2020?

סיקרן אותנו לדעת מה בעלי צימרים ביישוב חד נס מספרים על שנת 2020 ועל התיירות בשנה הזו. שאלנו את צוות מגזין אקספלורר צימר בצפון: האם ב-2020 אנשים עדיין נוהרים אל צימרים מפנקים ברמת הגולן? ובכן, הצוות של המגזין סיפר לנו נתונים ממש מפתיעים.

מאחר שאנשים חוששים לטוס לחו"ל בתקופת הקורונה, בימינו יותר ויותר אנשים מוצאים עצמם מבלים במתחמי נופש בצפון וברמת הגולן. אלו אמנם לא חדשות מסעירות מאוד, אבל אין ספק שזה מפתיע שאנשים עדיין לא מוכנים לוותר על ההנאות של החיים. כמובן, הכול בהתאם להוראות משרד הבריאות.

האם אנשים מחפשים צימרים לקראת סגר קורונה?

למעשה, בימי הסגר הקודם, חלק מהאנשים אפילו חיפשו צימרים לסגר, צימרים לבידוד מהקורונה ועוד. מסתמן שאנשים לא ממש מעוניינים לשבת בבתים שלהם, גם אם לפעמים זה עשוי להיות מסוכן. יחד עם זאת, כמובן שאנחנו לא מעודדים כאן אף אחד לעבור על הוראות משרד הבריאות.

אם חלילה הקורונה תופסת תאוצה וישנן הוראות ברורות לסגר מידי, אנא הקשיבו להוראות הממשלה ומשרד הבריאות. הימנעו מנסיעות מיותרות. ויחד עם כל מה שציינו עד כה, עדיין נותרת השאלה - האם ב-2020 מומלץ בכלל לנסוע למתחמי נופש וצימרים בצפון? והאם ישנן אטרקציות שמתאימות בתקופה הזאת לאנשים המעוניינים לנפוש ברמת הגולן? מסתמן שכן.

אטרקציות וצימרים בצפון שלא מפספסים גם ב-2020

כל עוד אין סגר או עוצר, אתם יכולים לנסוע גם למתחמי צימרים בצפון וגם להנות מסוגים של אטרקציות. ואם כבר מישהו הזכיר אטרקציות, בואו נברר מה יודעים לגבי זה הצוות של מגזין EXPLORER צימר בצפון. שאלנו את צוות המגזין לגבי אטרקציות ברמת הגולן ב-2020, מה השתנה הלילה הזה מכל הלילות?

מסתבר שהעולם הוא אותו עולם, ועדיין גם בשנת 2020 אתם יכולים להנות מאטרקציות כאלו ואחרות בצפון. מכירים את טיולי הטרקטורונים המפורסמים ברמת הגולן? ובכן, תחליפו את הטרקטורונים האלו בכלים הרבה יותר רציניים וממוגנים.

"הוכחות בשטח": תכירו את האטרקציה המומלצת ביותר ב-2020

הכירו חיית שטח עוצמתית וממוגנת! אתם מוזמנים להכיר את הכוכב החדש בשטח - רייזר. טיולי רייזרים ונופש של צימרים בצפון זה כנראה הצימוד הכי טוב שתוכלו לעשות. אין ספק, אין כמו נופש של צימר למשפחה עם בריכה מול הכנרת, טיול של רייזרים ואולי גם איזה עיסוי טוב.

וכעת, לאחר שהבנו מה כוללת החופשה המושלמת שלכם ב-2020, בואו נדבר לרגע על הדרכים לאתר את החופשה הזו. כמובן, ישנם כל כך הרבה צימרים ברמת הגולן וסוויטות יוקרתיות, עד שלאתר אחד פנוי ושעונה על הציפיות - זו משימה לא פשוטה בעליל. אם כך, אנחנו ממליצים לכם להיעזר במגזין הבוטיק הנקרא EXPLORER צימר בצפון - הדרך שלכם לאתר צימרים ברמת הגולן ובצפון בכלל.

EXPLORER צימר בצפון: לסגור על נופש מושלם מכל הכיוונים

מגזין אקספלורר כולל בתוכו את כל מתחמי הצימרים הכי מובילים והכי מומלצים ל-2020, כולל גם סוויטות למשפחות, סוויטות זוגיות עם ג'קוזי מול הכנרת, מלונות בוטיק ועוד. יצא לכם פעם לבקר במלון בוטיק אשר ממוקם בלב ליבו של מטע פירות קסום? תתכוננו לחוות מה זאת אגדה אמיתית.

שמעו לנו, מלון בוטיק עם בריכה מחוממת מול הכנרת זה מה שכל אחד מאיתנו צריך לפחות פעם בחודשיים-שלושה. ואם אתם צריכים סיוע בבחירת מלונות בוטיק בכנרת ובסובב כנרת, מגזין EXPLORER צימר בצפון יסייע לכם בשידוך המושלם. אנחנו ממליצים לכם לבדוק מה אתם יכולים לעשות בכדי לסגור על מקומות מראש, מאחר שגם ב-2020 יש ביקוש עצום לצימרים, סוויטות ומלונות בוטיק מכל הסוגים. בהצלחה!

בשיתוף EXPLORER צימר בצפון
  • עוד באותו נושא:
  • צימרים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully