וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין חשיפה לגולן מסדר לכם את הנופש המושלם ב-2020

בשיתןף golan exposure

30.9.2020 / 9:51

סקרן אותנו לדעת, האם אנשים עדיין פוקדים בהמוניהם צימרים בצפון בשנת 2020? מסתבר שכן, ולא רק שמסתבר שכן, אלא ששמענו שיש ביקוש עצום למתחמי נופש. התייעצנו עם צוות מגזין חשיפה לגולן וקיבלנו את כל התשובות הבאות לגבי צימרים ברמת הגולן ב-2020

Edens_צימרים יוקרתיים. ארנולד בר,
Edens - צימרים יוקרתיים/ארנולד בר

אם אתם רוצים לחוות את סוף השבוע המושלם, אתם מחפשים אחר צימר בצפון עם פינוקי אלפיון עליון. ואם אתם רוצים שלווה ורומנטיקה באוויר, אתם יכולים לבחור בין צימר לזוג לסוויטה זוגית מקסימה. בין אם כך או כך, טוב מאוד שאתם מפנקים את עצמכם באיזה סופ"ש מהסרטים. וסמכו עלינו, זה עומד להיות סוף שבוע מהסרטים.

נופש ב-2020 כמו שלא מדמיינים: תענוגות של צימרים בצפון

שאלנו את הצוות של מגזין חשיפה לגולן לגבי נופש ב-2020, כיצד הוא נראה בימינו? רגע לפני שאנחנו מתארים לכם מה כוללים צימרים וסוויטות ברמת הגולן, אנחנו רוצים רגע להתעכב על מגזין חשיפה לגולן, שהוא למעשה מגזין בוטיק לענייני ברומו של תיירות ברמת הגולן.

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על המגזין עצמו, על תיירות בצפון ב-2020 ומה שבין לבין. כל המידע הבא בחסות מומחי התיירות של המגזין הנ"ל. בואו נתחיל עם מה שהצימרים האלו בצפון כוללים בדרך כלל. האם תמצאו שם מטבחון קטן ומאובזר? האם מטבחי חוץ ענקיים? והאם ישנן בריכות פרטיות מול הכנרת עם ג'קוזי צמוד אליהן?

כל הטוב והקסם שתמצאו במתחמי צימרים ב-2020 ברמת הגולן

מסתבר שכל הטוב והנפלא נמצא ברמת הגולן, ובימינו אפשר להרגיש חו"ל כאן בארץ. אנחנו מזמינים אתכם להכיר מתחמי נופש בצפון בהמלצת חשיפה לגולן, מגזין בוטיק שגם מסייע לכם באיתור של הצימרים הנכונים עבורכם.

כבר נסביר עוד כיצד תוכלו להסתייע במגזין הזה, אבל קודם כל בואו נבין כיצד כל הטוב הזה והקסם נכנסים בתוך צימר אחד. רוצים צימר זוגי עם בריכה מול הכנרת ומטבחון מאובזר לכל דבר? סמנו על זה V ענק, צ'ק. רוצים אולי סוויטה יוקרתית למשפחה עם ג'קוזי שלא מפסיק לבעבע 7\24? סמנו גם על זה וי ענק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
צימרים בצפון הארץ - חשיפה לגולן. חשיפה לגולן,
חופשה בצפון/חשיפה לגולן

חוויות שחובה לחוות לפחות אחת לחודשיים ברמת הגולן

אנחנו רוצים גם שתכירו מלונות בוטיק ברמת הגולן עם מטבחי חוץ ענקיים, שכוללים אפילו טבון להכנת פיצות. נכון, אנחנו יודעים, פיצות משמינות, אבל אין ספק שאתם בחופשה ומגיע לכם לצבור כמה קלוריות. שימו לב, יודעים מה זה סדנה להכנת בצפון שמגיעה עד פתח הצימר שלכם?

אתם מוזמנים להכיר סדנאות בישול ואפייה מסוגים שונים, כולל למשל סדנה להכנת גבינות ושוקולדים, גבינות, חמאה ועוד. מפעילות הסדנה מגיעות עד אליכם, עד לפתח הצימר שבו אתם מתארחים. אתם מקבלים זמן איכות משותף יחד עם המשפחה שלכם או עם בני הזוג, ויחד עם זה גם בסוף נהנים מאוכל שהכנתם. תענוג אמיתי. ואם כבר מדברים על תענוגות, אנחנו רוצים גם שתכירו למשל צימר בצפון או סוויטה עם עיסוי.

עיסוי שוודי לנשמה ולגוף במתחמי כפר נופש בצפון

סוויטות ברמת הגולן עם עיסוי זה תענוג חושים לגוף, אבל חשוב מכך - לנשמה. אם אתם חווים סטרס במהלך השבוע וצוברים לחצים, הם מורגשים אצלכם בגוף, אנחנו לא צריכים לספר לכם על זה. יחד עם זאת, אפשר להקל על הלחצים האלו בקלות במתחמי נופש בצפון.

שאלנו את מגזין חשיפה לגולן לגבי מתחמי מומלצים עם עיסוי, האם יש כאלו? הצוות של מגזין חשיפה לגולן סיפר לנו שכמעט בכל מתחם נופש וצימר ניתן להזמין עיסוי מסוג כזה או אחר. למעשה, אין צורך לנסות לאתר מתחם נופש הכולל בתוכו גם שירותי עיסוי שוודי, רפלקסולוגיה, או אבנים חמות.

חשיפה לגולן עונה: מה הופך את הדיל של צימר עם עיסוי לכזה תענוג?

ניתן להזמין מעסים ומעסות מקצועיים עד פתח הצימר, וזה מה שהופך את זה לכזה תענוג. דמיינו את התמונה הבאה: אתם מקבלים עיסוי שוודי מקצועי מחוץ לצימר, בדיוק מול הכנרת. בצד יש לכם בריכה שלא מפסיקה להיות מחוממת, ג'קוזי שלא מפסיק לבעבע ועוד כוס יין שנמזגת. בקיצור, תענוגות עולם שחשוב לחוות לפחות פעם בחודשיים, גג שלושה חודשים.

האמת? עדיף פעם בחודש, אבל זה לחלוטין תלוי בתקציב, כמובן. ואם מדברים על תקציב, מדברים על לחסוך בעלויות, אבל עדיין להנות מאיכויות גבוהות. רוצים צימרים בחד נס באיכויות גבוהות? צימרים מומלצים מאתרים אך ורק דרך מגזינים אינטרנטיים שיודעים על מה הם מדברים. מדוע? מכיוון שפרסומים של מתחמי נופש באינטרנט יכולים בקלות להטעות (שלא בזדון).

מדוע כל כך חשוב להסתייע במגזין חשיפה לגולן כדי לאתר צימר בצפון?

חשוב לדעת את הדבר הבא - לא תמיד מגזינים אינטרנטיים מציגים לכם פרטים מעודכנים לגבי מתחמי נופש, צימרים וסוויטות בצפון. זה קורה מכיוון שמתחמי הנופש השונים כל הזמן עוסקים בשיפוצים של המתחמים.

מאחר שמתבצעים כל הזמן שינויים במתחמים האלו, המגזינים באינטרנט לא תמיד מספיקים להתעדכן בכל מה שקורה. לכן, אנחנו ממליצים לכם להסתייע במגזין חשיפה לגולן, שהוא למעשה מגזין בוטיק. מגזין חשיפה לגולן מציג בפניכם אך ורק צימרים מובילים, סוויטות מומלצות, מלונות בוטיק וכו'.

צימר בחד נס. ארנולד בר,
צימר בחד נס/ארנולד בר

חשיפה לגולן: כל המידע שיחסוך לכם כל מיני מצבי ביש בחופשה

מתחמי הנופש שמפורסמים במגזין חשיפה לגולן הינם מתחמים שעוברים אימות ביקורות באופן תמידי. מעבר לכך שהמגזין מאמת את הביקורות שמתפרסמות על מתחמי נופש, הוא גם מוודא עדכון שוטף באופן תדיר מאוד.

אחת לחודש, מגזין חשיפה לגולן מוודא כי כל מתחמי הנופש אשר מפורסמים בו לא עברו שינויים כאלו ואחרים. בואו נסביר למה אנחנו מתכוונים. אם הזמנתם צימר בצפון עם בריכה פרטית מול הכנרת, אתם רוצים לדעת שהיא פרטית. כמובן, אם תגיעו למתחם הנופש ותגלו בריכה משותפת, זה יהיה בלתי מתקבל על הדעת. אלו הם סוג הדברים שחשוב לדעת מראש ולבדוק במגזין חשיפה לגולן.

לאתר את הצימר המושלם בתוך אוקיינוס של מתחמי נופש

יש עוד משהו שאנחנו רוצים לגביו, הנושא של איתור הצימרים המושלמים לסופ"ש. אם אתם צריכים עזרה באיתור הצימר המושלם עבור סוף השבוע, אתם יכולים ליצור קשר עם צוות מגזין חשיפה לגולן. הצוות יסייע לכם בכל מה שקשור לאיתור הצימרים והסוויטות המושלמות, כולל גם כל מיני אטרקציות מומלצות.

ואם כבר הזכרנו אטרקציות בצפון, בואו נדסקס על זה ממש בקצרה. אם אתם מחפשים אחר אטרקציות מומלצות ברמת הגולן ב-2020, תוכלו להנות מסוגים שונים ומגוונים של אטרקציות לזוגות, למשפחות וגם אטרקציות לקבוצות.

להפוך את המושלם לטוב יותר אפילו עם אטרקציות ברמת הגולן

ישנם למשל טיולי רייזרים למשפחות ולזוגות, טיולי רכיבה על סוסים ועוד. אגב, ישנם גם מסלולי טיולים עם נחלים, מעיינות ומפלי מים. פשוט מטריף חושים. אם תרצו, תוכלו אפילו לאתר בקלות כל מיני מסלולי טיולים עם כלב בצפון. קחו את הברנש מכשכש הזנב לטיולים במסלולי מים מרהיבים ביופיים. גם אתם וגם הוא תהנו.

אם אתם צריכים עזרה בבחירת אטרקציות מומלצות ברמת הגולן, תוכלו להסתייע בצוות חשיפה לגולן גם עבור זאת. תהנו!

בשיתןף golan exposure
  • עוד באותו נושא:
  • צימרים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully