וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשוקה למטבח - גלית מתוקים

בשיתוף גלית מתוקים

30.9.2020 / 14:16

גלית בלאיש שוקרון מאשדוד הכינה במשך 20 שנה מאפים ובישולים חלביים למשפחה, מכרים ואנשים ששמעו מפה לאוזן. בגיל 40 עזבה את עבודתה כמזכירה ומנהלת חשבונות ועכשיו היא מספקת שירותי קייטרינג לכל המעוניין

גלית בלאיש עם מגש האמפנדס. סתיו בלאיש,
גלית בלאיש עם מגש האמפנדס/סתיו בלאיש

לאחרונה תפסה אותי שמועה חזקה, שבאשדוד יש קייטרינג חלבי, ביתי ומיוחד של אישה בשם גלית, אשר מכינה את המאפים והמאכלים המיוחדים בעצמה, בביתה ומוכרת למעוניינים לערוך אירועים ביתיים, חגיגות ואירוח ביתי מבלי לבזבז זמן על אפייה ובישול בעצמם. לאחר ששמעתי מכמה מקורות ואנשים שונים על הקייטרינג הזה, החלטתי שהוא שווה בדיקה ושמתי פעמיי באחד מימי השבוע שעבר לאשדוד, לבדוק האם יש אמת בשמועות.

כך הגעתי לגלית בלאיש, היא "גלית מתוקים" - האישה מאחורי המותג והקייטרינג. בהתחלה נתנה לי גלית לטעום ובמקרה שלה, כשאומרים "לטעום" מתכוונים לארוחת טעימות עשירה ומפוארת מעשה ידיה. אז לאחר שטעמתי פריקסה נפלא, אמפנדס גבינות מצוין, קיש פטריות וסביצ'ה סלמון ובסוף קינחתי בקינוח מוס גבינה אישי שהיה מעולה, התפנתה גלית לספר לי איך החל כל הדבר הטוב הזה וכיצד הקימה את הבייבי שלה, "גלית מתוקים".

מבחר מנות ומאפים – קייטרינג גלית מתוקים. סתיו בלאיש,
מבחר מנות ומאפים – קייטרינג גלית מתוקים/סתיו בלאיש

ההיסטוריה של גלית מתחילה בביתם של אבא מיגל ז"ל ואמא לואיסה שעלו ממליה-ספרד לאשדוד. גלית מספרת שאימה לואיסה היתה מכינה את המתוקים המיוחדים לחגיגות של השכנים והשכנות, כידידה, שכנה וחברה טובה של החוגגים, מבלי להתפרנס מזה, כפי שהיה נהוג פעם בשכונות. גלית הילדה נהגה לעזור לאמא לואיסה בהכנות, בבישולים ובאפייה - קילוף השקדים למרציפן, קילוף וחיתוך הפירות והירקות לקישים והעוגות, כבישת הדגים, הכנת הרטבים ועוד. כשבגרה גלית, התחתנה עם פרדי והחלה לעבוד כמזכירה ומנהלת חשבונות. במהלך השנים נולדו ילדיהם יגל בן 26 (הקרוי על שם סבו מיגל), סתיו בת 22 ואלמה בת החמש. במקביל לעבודתה, עשתה גלית במהלך השנים עוגות, מאפים, סלטים ועוד מטעמים ממעשה ידיה לחברים, שכנים ומכרים, אשר הכירו את מיטב תוצרתה וביקשו ממנה שתכין להם לפני יומולדת, חג ואירוח חגיגי. גלית נענתה לכל הבקשות ולאט לאט צברה קהל מעריצים ולקוחות אוהד ומפרגן.

לפני כ-6 שנים, בהיותה בת 40, החליטה גלית לקחת את האהבה שלה למטבח לשלב הבא. היא עזבה את עבודתה כמזכירה ומנהלת חשבונות והחליטה להתמקד ולהתמקצע בקייטרינג החלבי שלה.

לפני כשלוש שנים יצא לדרך קייטרינג "גלית מתוקים", קייטרינג חלבי ממוצרים כשרים בלבד המציע מגוון מאפים, בישולים, סלטים וקינוחים לקהל של עד 100 איש. גלית מכינה בעצמה את כל מבחר המאכלים, אותם הקייטרינג מציע, מחומרים טריים לחלוטין ובהתאם להזמנה המבוקשת. כל מנה מוכנה ברגע שהיא מוזמנת ואין מלאי קפוא או מוכן מראש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יש גם מבחר עוגות, ביניהן עוגת פריך שקדים -  קייטרינג גלית מתוקים. סתיו בלאיש,
יש גם מבחר עוגות, ביניהן עוגת פריך שקדים - קייטרינג גלית מתוקים/סתיו בלאיש

לאחר התאמת ובניית התפריט, שנעשית במשותף עם הלקוח, בהתאם לרצונו והצרכים ובהתחשב בעונת השנה, חג ומהות האירוח, מתחילה גלית להכין את המטעמים במטבחה הביתי, והלקוח מגיע ביום האירוע לקחת את המנות מביתה של גלית, כשהן טריות ומוכנות במקום. גלית אומרת כי העובדה שהיא מכינה את כל המנות ממטבחה הביתי מעניקה לה את ההרגשה כאילו היא עושה זאת עבור משפחתה והקרובים אליה ביותר וכך לקוחותיה יכולים ליהנות מבישול ביתי מעולה.

בין המנות אותן מכינה גלית ניתן למצוא אמפנדס ממולא גבינות וטונה, עליהם גדלה גלית בביתה הספרדי, לחמניות פריקסה במילויים שונים, סביח, טורטיות במגוון מילויים, סלטים, פשטידות וקישים מגוונים של פטריות, קישואים, בטטה, גבינה ועוד. למנות עיקריות מכינה גלית סלמון אפוי בתנור, פלטות גבינות ופלטות דגים, רביולי ופסטה פנה ברוטבים כאלפרדו ורוזה, קרואסון הפתעה המגיע במגוון מילויים מלוחים ועוד. לקינוח ומנות אחרונות מציעה "גלית מתוקים" עוגות מעוצבות, עוגות בצק פריך שקדים המעוצבות כמספרים, לבבות ואינספור צורות ככל שחושק הלב, עוגות שמרים וקראנצ', קינוחי כוסות, קינוחים אישיים, סושי פירות העשוי מפירות טריים ויבשים, פאים מתוקים, קצפות ומוסים.

מבחר עוגות ראווה – קייטרינג גלית מתוקים. סתיו בלאיש,
מבחר עוגות ראווה – קייטרינג גלית מתוקים/סתיו בלאיש

לאחר יום מהנה במיוחד בו טעמנו מגוון של מנות מיוחדות ומקסימות נפרדנו מגלית לשלום ובהבטחה לעצמנו שאת האירוע הבא שיש לנו גלית מכינה. אנחנו כבר מחכים לחגיגה המשפחתית הבאה.

גלית מתוקים קייטרינג :

טלפון להזמנות: 052-4864807

כתובת: נצח ישראל 16, אשדוד

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף גלית מתוקים
  • עוד באותו נושא:
  • מאפים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully