וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ק ליסט ומדריך וילות נופש בצפון: ככה תאתרו נופש מושלם בקליק

בשיתוף וילה גרופ

11.10.2020 / 8:41

בשנת 2020 אמנם מרבית הנתיבים האוויריים סגורים בעבור נופשים בחו"ל, אבל אין ספק שהמוני ישראלים עדיין נהנים מנופש מושלם כאן במחוזותינו. מעבר לעובדה שתוכלו למצוא וילות נופש עם תו סגול, תוכלו גם ליהנות מהפינוקים הכי מפנקים למתפנקים הכי מפונקים

וילות יוקרה. וילה גרופ,
וילות יוקרה/וילה גרופ

מי מאיתנו לא אוהב ולהתפנק בגדול? ריכזנו עבורכם כאן מספר טיפים שכדאי לכם לזכור בפעם הבאה שאתם מדליקים את ה-WAZE ונוסעים צפונה לנופש. אנחנו רוצים להכיר לכם מתחמי נופש עם תו סגול בצפון אשר מושלמים לתקופה הנוכחית ב-2020. מעבר לכך שנדבר על וילות יוקרה בצפון לזוגות, תהיינה חובה להזכיר גם את סוגי הפינוקים השונים. אם כך, קבלו את המדריך המלא למציאת וילות נופש מומלצות עם כל הפאר והפינוק, הפסטוראליות והשלווה.

נופש מושלם בתקופת הקורונה: דבר המומחים בעולם התיירות

מישהו ביקש נופש מושלם בתקופת הקורונה ולא קיבל? בתקופה הנוכחית של עידן 2020, אנחנו כולנו עדים לשינויים משמעותיים בעולם התיירות העולמית, מה שכמובן משפיע על התיירות הלוקאלית בארץ ישראל. מאחר שהנתיבים האוויריים סגורים עבור ישראלים רבים, הם אכן מעדיפים לבלות את זמנם במחוזות ישראל ולהנות ממתחמי וילות מסוגים כאלו ואחרים.

וכשאנחנו אומרים סוגים כאלו ואחרים, אנחנו בהחלט מתכוונים לגיוון של וילות נופש ויוקרה מכל הסוגים. ישנן וילות עשויות אבן, וילות שהן אחוזות נופש לכל דבר, וילות עם בריכות מול הכנרת ועוד. אנחנו רוצים שתכירו למשל וילות יוקרה בחד נס עם בריכות שמשקיפות אל הנופים הכי קסומים באזור רמת הגולן.

רגע לפני שסוגרים על נופש לסופ"ש הקרוב: וידאתם פרטים?

רגע לפני שאתם סוגרים לעצמכם על נופש ברמת הגולן, אנחנו רוצים גם שתכירו אתר אינטרנט ספציפי העוסק בתחומים אלו של תיירות בפון. אתם מוזמנים עוד היום להסתייע באתר האינטרנט הנקרא וילה גרופ - מציאה ואיתור של מתחמי נופש עם תו סגול ב-2020.

האתר הוא מעין מגזין תיירות, אבל הוא הרבה מעבר לכך. מדובר למעשה במגזין בוטיק אשר מרכז בתוכו את מתחמי הנופש והווילות הכי מומלצות ואיכותיות. תוכלו לדייק את בחירותיכם עד כמה שרק ניתן, בין אם אתם מחפשים אחר וילות יוקרה למשפחות, וילה עם בריכה מחוממת לזוגות או וילות לקבוצות קטנות. ואם כבר הזכרנו קבוצות קטנות, בואו באמת נדבר על מתחמי נופש מומלצים קבוצות ואירועים קטנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
וילות יוקרה. וילה גרופ,
וילות יוקרה/וילה גרופ

וילות נופש עם תו סגול לאירועים קטנים ב-2020

כידוע, שנת 2020 תפסה את כולנו ממש לא מוכנים והכניסה מהדלת האחורית את נגיף הקורונה אשר גרם לכולנו להתחיל חיי התבודדויות-לסירוגין. בין סגר לסגר, משרד הבריאות מאשר לפעמים קיום אירועים קטנים, לפעמים אפילו אירועים עם קהל מופרד.

כשמדברים על אירועים קטנים בתקופת הקורונה, באותה הנשימה חובה להזכיר את מגזין וילה גרופ - המגזין שלכם לאיתור מתחמי נופש עם תו סגול לקבוצות ואירועים קטנים. אתם תוכלו למצוא באתר וילה גרופ מתחמי נופש כל כך גדולים, עד שתחשבו שבכלל מדובר במתחמי נופש בחו"ל. אבל אתם לא בחו"ל, אתם כאן בארץ ישראל. ובארץ ישראל נמצא אזור רמת הגולן, שם שוכן לו אל מול הכנרת - יישוב חד נס.

מה נמצא ביישוב חד נס שלא מצאנו בשום כפר נופש אחר במזה"ת?

הכירו את יישוב חד נס, כפר הנופש הכי חווייתי והכי כפרי-פרובנס במזרח התיכון. בואו נגיד ככה, אם אתם מחפשים אחר שווייץ הקטנה אל מול הכנרת, אתם מוזמנים להקליד ב-WAZE את צמד המילים "חד נס". ביישוב אתם תמצאו המון סוגים שונים של וילות נופש מכל הסוגים, לרבות גם אחוזות נופש של ממש עם בריכות מול הכנרת.

עם נוף ישירות אל מול הכנרת, בקבוק יין משובח בצד וגם איזו אטרקציה טובה, אתם לחלוטין מסודרים מכל הכיוונים. ואם מדברים על להיות מסודרים מכל הכיוונים, כמובן שחייבים להזכיר כל מיני טיפולי ספא וגם מסאז'ים, סאונות ועוד.

מדוע כדאי להסתייע באתר וילה גרופ - מגזין בוטיק לתיירות ב-2020?

דרך אתר וילה גרופ אתם יכולים לאתר לעצמכם וילות בצפון עם טיפולי ספא איכותיים במיוחד. ישנם למשל עיסויים שוודיים, טיפולים באבנים חמות, וילת נופש עם טיפול רפלקסולוגיה ועוד. כל הטיפולים האלו מחייבים את הזמנתכם מראש, וכמובן שכמעט תמיד אתם תתבקשו גם להוסיף בתשלום.

אם כך, אנחנו רוצים שתדייקו את הפרטים עד כמה שרק ניתן. מאחר שבחלק מהמקרים אתם נדרשים להזמין מראש סוגי פינוקים שונים, יהיה חשוב לדעת שאתם מזמינים מראש בדיוק את מה שאתם רוצים. באתר וילה גרופ תוכלו למצוא את כל המידע שתצטרכו ובכל הנוגע לסוגים שונים של פינוקים ואטרקציות.

כל הסיבות להסתייע במגזינים מסוג וילה גרופ

לאחר סקירה של כלל הפינוקים באתר וילה גרופ, תוכלו להיות הצרכנים החכמים שאתם ולדייק את הנופש שלכם עד רמת הפרט הכי קטן. ואם כבר הזכרנו אטרקציות כאן בשורה למעלה, הגיע הזמן באמת לדבר על אטרקציות ברמת הגולן ובצפון ב-2020.

האם בתקופת הקורונה משהו השתנה מבחינת האטרקציות שניתן להצמיד לסופ"ש של וילות נופש ויוקרה? ובכן, מסתבר שבשנת 2020 עדיין ניתן להנות מכל מיני סוגים שונים של אטרקציות בצפון, שאגב, תוכלו לקבל מידע עליהן גם כן באתר וילה גרופ. שאלנו את צוות המגזין וילה גרופ לגבי כל מיני סוגים שונים של אטרקציות מומלצות ברמת הגולן ב-2020.

וילות יוקרה. וילה גרופ,
וילה גרופ/וילה גרופ

האטרקציות הכי מומלצות בשנת 2020 למשפחות וזוגות

מסתבר שאנשים עדיין נהנים מאוד מאטרקציות כמו טיולי ג'יפים, אבל בהחלט לא רק. יש לכם גם טיולי רייזרים בתוואי שטח מגוונים מאוד. אם אתם רוצים להרגיש כמו מלכי ומלכות ההרים והסלעים, אתם יכולים לקחת את הרייזר לכל מיני מקומות בתוואי שטח קשוחים ממש.

סמכו עלינו, מדובר בחתיכת תענוג וחוויה. למעשה, טיולי רייזרים בצפון הלכו ונהפכו לפופולאריים מאוד בשנים האחרונות. מאחר שהרייזרים הם כלי שטח עוצמתיים מאוד, הם גם ממוגנים בהתאם. הרייזר הוא ממש "בהמת" שטח אמיתית אשר מוקפת בכלוב ברזל ופלדה אשר נקרא כלוב התהפכות. הכלים האלו בטוחים מאוד וממוגנים, מה שהופך אותם לאטרקציה משפחתית לכל דבר.

אטרקציות מומלצות ב-2020 למשפחות שפחות בקטע של EXTREME

אם כבר מישהו אחר משפחות, בואו נדבר על כל מיני דברים נחמדים שתוכלו לארגן לעצמכם בסוף השבוע הקרוב. שמעו לנו, אם אתם פחות בעניין של אטרקציות EXTREME, לכו על סדנת בישול ואפייה. תאתרו לכם איזו וילת נופש עם טבון להכנת פיצות.

לאחר מכן, תזמינו סדנה להכנת פיצות וזהו, אתם מסודרים. אתם מקבלים זמן משפחתי יחדיו באיכויות הגבוהות ביותר, בעוד שאתם מבשלים לעצמכם את הפיצה של הערב. הסדנאות האלו מגיעות עד פתח וילת הנופש שלכם, בין אם מדובר במתחם וילות יוקרה לזוגות או וילות נופש למשפחות עם בריכה פרטית.

אין סיבה להתבלבל בין מתחמי הנופש - קבלו סיוע מאתר וילה גרופ

בשורה התחתונה, יש המון סוגים של אטרקציות וגם מתחמי וילות נופש בצפון. זה מה שבעצם הופך את הבחירה למבלבלת כל כך. אם אתם מסתבכים באיתור ומציאת וילת נופש מושלמת בצפון, אתם מוזמנים להסתייע במגזין וילה גרופ עוד היום. תוכלו גם ליצור קשר באופן אישי עם צוות המגזין, ואלו יסייעו לכם בכל מה שנדרש.

בהצלחה, אל תשכחו להביא טונות של מצב רוח בשביל שיתחיל ה-FUN כמו שצריך!

מיקום במפות: וילה גרופ
דף פייסבוק: וילה גרופ

בשיתוף וילה גרופ
  • עוד באותו נושא:
  • וילות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully