וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הכסף של החתונה שווה להשקיע בטריא

בשיתוף טריא

11.10.2020 / 10:59

תכננתם חתונה גדולה ולאור המצב התפשרתם על משהו צנוע, או שקיבלתם כסף מהדודים והחברים במתנה לחתונה או מההורים לקראתה? יש מה לעשות איתו. השקעה בטריא, גם בתקופה המאתגרת הזו תאפשר לכסף שלכם לעבוד בשבילכם

זוג צעיר. freepik,
זוג צעיר/freepik

התקופה בה אנו חיים כרגע יצרה שינויים רבים גם בקרב הזוגות המתחתנים. חתונות פאר רבות משתתפים ירדו מהפרק ואיתן גם הצורך בסכומים גדולים לצורך האירוע. יש כאלה שגם העדיפו לדחות את החגיגות למועד לא ידוע. לא מעט זוגות צברו כסף או קיבלו אותו מההורים עבור האירוע ואין סיבה שכסף זה יבזבז זמן בפק"מ בבנק שיניב לא יותר מ - 0.1% תשואה, במקרה הטוב.

השקעות חכמות

בטריא, פלטפורמת ההשקעה הדיגיטלית P2P הגדולה בישראל מאפשרים לכם להשקיע את הכסף בצורה חכמה שמוכיחה את עצמה גם במשבר הקורונה. תפיסת העולם של המייסדים אשר הקימו אותה לפני שש שנים דוגלת בזיהוי מהיר של צרכים והזדמנויות, ניהול סיכונים דינמי, יכולת לקבלת החלטות מהירה. והחשוב ביותר: זירת העבודה של טריא היא לאו דווקא בשוק ההון או שימוש במכשירים פיננסיים סטנדרטים כמו קרנות נאמנות ואג"ח. מה שקורה בפועל הוא שהשקעות שאין להן קורלציה לשוק ההון (נדל"ן, אשראי שאינו נסחר) כמו השקעה בפלטפורמה של טריא אינן מושפעות מהירידות בשוק ההון. השקעה כזו מניבה למשקיעי טריא, גם היום, בין 4% ל - 6% תשואה שנתית פוטנציאלית . על שיטת העבודה מרחיב מנכ"ל החברה שחף ארליך כאן

יודעים להגן על ההשקעה

הכסף המושקע נעשה ברובו המכריע כנגד בטוחות, תוך כדי פיזור אוטומטי בין הלוואות רבות אשר ניתנות בתנאים מחמירים. הכל תחת פיקוח רשות ההון. כל משקיע יכול להנות משתי קרנות הגנה Safe200 ו - Safe500. הראשונה ניתנת באופן אוטומטי לכלל המשקיעים והשנייה בתשלום נוסף ומאפשרת הגנה נוספת. גובה ההשקעה הוא בהתאם ליכולתו ולרצונו של המשקיע ולא פעם משקיעים מתחילים את פעילותם בעולם זה דרך טריא.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מאמינים בדרך

למעלה מארבעה מיליארד שקל כבר עברו באמצעות טריא והסיבה העיקרית נובעת מהעובדה שמדובר בפלטפורמה חכמה. ההקפדה הגדולה על החיתום המחמיר והקפדה על תמהיל ההשקעות הייחודי שלה מוכיח את עצמו. המשמעות שגם עכשיו, במיוחד בתקופת המשבר יותר ויותר משקיעים נכנסים לעולם ההשקעות דרך טריא. המתווה ברור למשקיע והדרך נעשית בשקיפות מלאה.

נוחות בכל שעה

פלטפורמת ההשקעות של טריא היא דיגיטלית פשוטה וידידותית למשתמש. ניתן לעקוב אחר פעילות התיק בנוחות מהספה, בכל שעה שנוחה למשקיע. בעת פתיחת החשבון בטריא המשקיע בוחר את מסלול ההשקעה המועדף אליו (שניתן לשינוי בכל רגע) אותו המערכת יודעת להגדיר יחד איתו, למשל: העדפתו של משקיע סולידי תהיה מסלול סולידי עם תשואה יציבה יותר הכולל הרכב גבוה יותר של בטוחות. ההמלצה שלנו היא להיכנס לפתוח חשבון בטריא, לבחור סכום השקעה שמרגיש לכם נוח איתו ולהתחיל לראות איך הכסף שלכם צומח.

בשיתוף טריא
  • עוד באותו נושא:
  • השקעות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully