וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים על קבלת גרין קארד לארצות הברית? כך מומלץ לפעול

בשיתוף i-immigrate.co.il – גרין קארד לארה"ב

11.10.2020 / 14:29

הגירה לכל מדינה, ובעיקר לארצות הברית, כרוכה בתהליכים בירוקראטים שעלולים להיות מסובכים ומייגעים. פניה ליועץ הגירה נכון תעזור לכם בתהליך

גרין-קארד. depositphotos,
גרין-קארד/depositphotos

הגירה לארצות הברית היא חלומם הרטוב של אינספור ישראלים (ומהגרים נוספים משלל מדינות ברחבי העולם...), גם ובמיוחד בתקופה הנוכחית - מגפת הקורונה ואופן הטיפול במצב במדינת ישראל דוחפים רבים יותר מתמיד אל עבר חלום ההגירה, וארה"ב היא כמובן מהיעדים הראשונים והעיקריים אליהם נושאים עיניים. במידה וגם אתם חולמים על קבלת גרין קארד לארצות הברית - כיצד ניתן ומומלץ לפעול בנושא, במיוחד כיום?

בירור הזכאות והאפשרויות הרלבנטיות עבורכם באמצעות יועץ הגירה מקצועי

נתחיל בהמלצה הברורה והמתבקשת ביותר בכל הנוגע להגירה, בטח ובטח עבור מי שמעוניים בהגירה לארצות הברית ובקבלת גרין קארד. מאחר והגירה למדינה מערבית אחרת כוללת בדרך כלל הליכים בירוקראטיים סבוכים וצורך לעמוד בתנאים וקריטריונים שונים (והדבר נכון במיוחד כאשר מדובר בהגירה לארצות הברית...), קשה מאוד להצליח להבין לבד מה נדרש מכם ולעשות זאת בצורה היעילה והמהירה ביותר. התוצאה היא בדרך כלל סחבת בירוקראטית והימשכות בלתי נחוצה או רצויה של התהליך.

מאחר וכל זה מחמיר עוד יותר בנקודת הזמן הנוכחית בה אנו נמצאים ובמהלכה של שנת הקורונה העולמית בה מנגנונים בירוקראטיים רבים בכל העולם אינם פועלים כסדרם, הדרך המתבקשת והמומלצת להתמודד עם המצב היא באמצעות עבודה עם איש מקצוע המתמחה בתחום ויכול לסייע לכם משמעותית בתהליך. הכוונה היא ליועץ הגירה - איש מקצוע המתמחה בתחום, וספציפית כזה המתמחה בתהליכי קבלת גרין קארד והגירה לארצות הברית.

יועץ הגירה יידע מיד להסביר לכם בדיוק מהן האפשרויות העומדות בפניכם, מה רלבנטי עבורכם אישית, כיצד מומלץ שתפעלו ומה אתם יכולים לעשות כרגע על מנת לקדם ככל הניתן את ההליך ולהעלות את סיכויי הצלחתו. הגירה לארצות הברית מתאפשרת באמצעות מספר מסלולים שונים הרלבנטיים למצבים ולאנשים שונים, וכיום כאמור הכל הרבה יותר מעורפל וקשה ליישום מאשר בדרך כלל. יועץ הגירה מקצועי הוא בדיוק בעל המקצוע שאתם רוצים לצדכם בתהליך שכזה.

גרין קארד לארצות הברית - אפשרויות עיקריות

רבים מהישראלים החולמים על הגירה לארצות הברית עושים זאת בסופו של דבר באמצעות אישור הגרין קארד, המהווה אישור כניסה, שהייה ועבודה בארצות הברית. כלומר, גרין קארד מאפשר לכם לחיות בארצות הברית ממש כמו אזרחים, בצורה חוקית לחלוטין וללא כל חשש, אפילו אם לא קיבלתם אזרחות אמריקאית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

קיימות מספר אפשרויות עיקריות לקבלת גרין קארד לארצות הברית:

גרין קארד הגרלה - הגרלת גרין קארד נערכת מדי שנה על ידי ממשלת ארצות הברית, ובמסגרתה מוגרלים חמישים אלף מהמשתתפים בהגרלה, ומקבלים גרין קארד לארה"ב. מדי שנה מפרסמת ממשלת ארצות הברית את רשימת המדינות הזכאיות להשתתף בהגרלה ואת מספר המשתתפים הצפויים לזכות מכל מדינה, מה שמצביע ישירות על סיכויי הזכייה שלנו בתור ישראלים. גם כאן, מומלץ לברר, להתכונן ולהירשם להגרלה באמצעות יועץ הגירה, אשר יוכל ליידע אותנו מתי נערכת ההגרלה, האם אנחנו בכלל זכאים להשתתף בה ובמידה וכן - מהם סיכויי ההצלחה שלנו.

גרין קארד לצרכי עבודה - ישראלים המבצעים (או מעוניינים לבצע) רילוקיישן לצרכי עבודה לארצות הברית זכאים לקבל גרין קארד ברבים מן המקרים, אך זאת רק במקרה ומדובר בכיוון ספציפי לעבודה (חברה בה אתם עובדים בארץ השולחת אתכם לארצות הברית, חברה אמריקאית המעוניינת להעסיק אתכם וכו').

גרין קארד על רקע משפחתי - קרבה משפחתית מדרגה ראשונה לאדם המחזיק באזרחות אמריקאית עשויה לזכות אתכם בגרין קארד, כמו קשרים משפחתיים מסוימים מסוגים נוספים. לבירור בנוגע לזכאותכם לגרין קארד על סמך קרבה משפחתית התייעצו כאמור עם יועץ מומחה להגירה לארצות הברית המתמחה בבקשות לקבלת גרין קארד.

בשיתוף i-immigrate.co.il – גרין קארד לארה"ב
  • עוד באותו נושא:
  • גרין קארד
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully