וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לניקיון מהיר ויעיל של הבית

בשיתוף homesttyle

11.10.2020 / 15:47

ניקיון יכול להיות אחלה תראפיה אבל בדרך כלל הוא אינו הפעולה האהובה על רובנו. כך תדאוג להקטין את הזמן והמאמץ הכרוכים בו

ניקיון. freepik,
ניקיון/freepik

לפעמים, התרפיה הטובה ביותר היא פשוט להתלבש על הבית ולהתחיל לקרצף. בסוף התהליך, סביר להניח שנרגיש הרבה יותר טוב עם עצמנו וגם נהנה מבית מצוחצח. למרבה הצער, לא תמיד יש את האנרגיות והזמן ליום ניקיון כזה וכדי לשמור על הבית במצב שפוי, אנחנו זקוקים לכמה טריקים יעילים. אספנו כמה שיטות יעילות לשמור על הבית נקי במאמץ מינימלי.

חדרים רטובים - לעבוד על כל האזורים במקביל

חדרי הרחצה והשירותים עשויים לגבות לא מעט זמן ומאמצים. כדי לסיים איתם תוך רבע שעה לכל היותר, חשוב שנעבוד בצורה רוחבית.

• נתחיל בדברים בסיסיים כמו חידוש אספקת נייר הטואלט והחלפת מגבות.

• לאחר מכן, נתחיל לטפל באמבטיות, הכיורים והמקלחונים. ניתן להשתמש בתרסיסים השונים לחדרי הרחצה או אפילו להכין חומר בעצמנו. תערובת של מים חמים, חומץ וסודה לשתייה יורידו את רוב הכתמים ויחטאו ביעילות את האמבטיה. נקרצף ונשאיר אותם קצת לעבוד.

• בזמן שחומרי הניקוי מושרים, נוכל להתחיל לקרצף את השירותים.

• כעת כל מה שנשאר הוא לשטוף את חומרי הניקוי ולייבש את הכיורים.

לשמור את שאיבת האבק והשטיפה לסוף

לעתים קרובות מדי, אנו נוטים לאמץ הרגלים שגורמים לנו לעבוד כפול. אחרי שהקדשנו מאמץ רב להסיר אבק מכל המשטחים והמדפים, אנו מגלים שלכלכנו את השטיחים והרצפה שהרגע שאבנו. הפתרון הוא פשוט מאוד. את שאיבת האבק ושטיפת הרצפות, שומרים לסוף תהליך הניקיון ומעבירים ניגוב על המשטחים בתחילת הניקיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לנקות על נקי

זהו כנראה אחד הטיפים היעילים ביותר שכדאי ליישם. ככל שהלכלוך מצטבר ומתקשה, כך ייקח זמן ומאמצים רבים יותר להיפטר ממנו. אלו כמה דרכים יעילות לשמור את הבית נקי באופן קבוע:

• נשפך מזון בתוך המקרר? חשוב שנטפל בכך כמה שיותר מהר. מגבת נייר בתחתית המקרר לספיגת הנוזלים והעברת מטלית לחה ורכה על משטחי המקרר שהתלכלכו מיד עם שפיכת המזון תחסוך לכם המון מאמצים בהמשך.

• תנורים ומכשירי מיקרוגל מתלכלכים בקלות. לכן, מומלץ להעביר עליהם ניגוב מהיר מיד עם סיום השימוש בהם. החום במכשירים יכול להפוך גם טיפת רוטב לדבק נוקשה שיהיה קשה מאוד להיפטר ממנו.

• גם ניקוי תכוף של האסלות בבית ישמור תמיד על מראה נקי ורענן ולא ידרוש מאיתנו לשפשף ולשבור את הידיים במהלך הניקוי התקופתי.

לרענן את מכשירי הניקוי לעתים קרובות

חבל לגרור את אותה סחבה של הספונג'ה לאורך שבועות. שטיפה שטחית שלה לא תמיד תיתן לנו את התוצאות הרצויות. מומלץ להחליף אותן לעתים קרובות או להשתמש במטליות לניקוי הניתנות לכביסה. ככל שנכבס מטליות וסחבות לעתים קרובות יותר, כך הניקוי יהיה נעים יותר ולא נמצא את עצמנו עם סמרטוטים מלוכלכים המדיפים ריח רע בבית. כשהאמצעים בהם אנחנו משתמשים נקיים, הניקיון כבר נעשה פשוט יותר.

בשיתוף homesttyle
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully