וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי זכרונות רעים: כך תפנו דירה שעברה בירושה בנוחות

בשיתוף שי פינוי דירות

12.10.2020 / 10:17

דירת אדם שנפטר מותירה בפני היורשים את המשימה הלא קלה פיזית ורגשית של פינוי תכולתה ומיון החפצים. שי פינוי דירות מציע 20 שנות ניסיון בתחום הרגיש

שי פינוי דירה. יח"צ,
שי פינוי דירה/יח"צ

הרגעים העצובים ביותר בחיים קשורים באובדן החיים, לכתו של אדם יקר בטרם עת. זו יכולה להיות אימא או אבא או גם סב או סבתא שנפטרים ומותירים חפצים, בית מגורים והמון דברים שמזכירים את העבר ומקשים על תהליך הפינוי. חווים את תחושת האובדן? האם איבדתם לאחרונה מישהו יקר לליבכם ואין בכם את האומץ לשנות את הדברים? בדיוק כאן אתם לא חייבים לעבור את זה לבד ואם כבר ניסיתם הכול אולי כדאי לעלות שלב ולדבר על פינוי דירה ממוקד עם תוצאות - מפנה עם כוונות רציניות.

מי מפנה דירת ירושה עמוסת תכולה?

לאחר פטירת ההורים, הסבים או הסבתות נותרים לא מעט חפצים העוברים בירושה - חפצים שלא תמיד צריך אבל קשה מאוד לפנות. תוהים למי לפנות ומי מפנה דירות ירושה גדושות בחפצים וזיכרונות? מה עושים כל הפסולת שנאגר ברוב המקרים? למי תורמים את החפצים שפחות צריכים אבל בהחלט יכולים לסייע לאחרים?

מי אנחנו?

שי פינוי דירה נחשב לאיש עבודה ומשפחה אמיתי. שי מתגורר בפתח תקווה ומציג מיומנות ויכולות גבוהות ביותר בתחום פינויי דירות ירושה. לשי פינוי דירה ניסיון של יותר מעשרים שנה בתחום הפינויים ועל כך יעידו גם עובדי הרווחה הנעזרים בו לא פעם כשהם נקלעים למקרים מורכבים ומאתגרים בלשון המטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שי פינוי דירה. יח"צ,
שי פינוי דירה/יח"צ

פינוי תכולת ההורים ברגישות

פינוי דירה איכותי ייצר לכם בידול אחד מעל כל השאר ולא רק בגלל שהוא יכול להשרות עליכם ביטחון ושקט נפשי. במסגרת הפינוי המפנה הנאמן מציג 100 אחוזי הצלחה תשומת לב מרבית ורגישות רבה. לצד לא מעט פעולות ומשימות מסתמן כי מפנה טוב שתבחרו יגבר על הכול ולצד צוות מצוין יפעיל את התכונות החשובות ביותר בפינוי מסוג זה. פינוי דירה איכותי מדירה גדושה בחפצים וזיכרונות לדירה חפה מתכולה ובעיקר מזיכרונות שקודם לכן לא יכולתם להתמודד איתם לבד. רוצים לקחת את זה צעד אחד קדימה? איך לוקחים דירה גדושה בתכולה וזיכרון כאוב וממירים את הכאב בהנאה וטובין? איך ממשים נכס יקר שהותירו לכם אוהביכם שאינם עוד? מיותר לציין כי בכדי להציג את הנכס לכל דורש או אפילו לגור בו בעצמכם יהיה עליכם להיערך מראש. פינוי דירה, מכבד את הפינוי ואת מזמין העבודה ובו זמנית מסייע לכם להצליח במשימה הכואבת ביותר - פינוי שבזכותו תמשיכו ותזכירו את האדם האהוב עליכם כפי שהיה בזמנים טובים יותר.

פינוי דירת ירושה - שלב אחר שלב

פינוי דירת ירושה זו בהחלט משימה למקצוענים ועל כך יעידו לא מעט אנשים שבחרו בנותני השירות הלא נכונים והתחילו מההתחלה. רוצים שזה לא יקרה לכם? במצבים הללו חשוב שלא לחסוך בעלויות ובטח שלא לקחת את מושכות הפינוי על עצמכם ובפרט כשאין ניסיון ברור בתחום. זה כבר לא חדש, כשצריכים להתמודד עם פינויים מהסוג הנ"ל כולם כבר מבינים, שווה להשקיע את הסכום הנדרש, להיות שקטים ולקבל נכס נקי וחף מחפצים. שי פינוי דירה, מעניק לכם פינוי חף מתלונות השכנים, פינוי דיסקרטי, שקט ובעיקר מכבד אתכם ואת בעלי הדירה הקודמים.

את הכאב שטומן בחובו הפינוי הזה אתם לא באמת צריכים לחוות. אחרי הכול, בכל פעם שנכנסים לדירה של נפטר שהותיר אחריו רכוש הכאב גדול מנשוא ואז בדיוק אז עולה הרעיון הטוב ביותר שאי פעם תתקלו בו - פינוי דירה מותאם לצרכים שלכם, חוסך זמן ובעיקר עצבות ובעיות בירוקרטיות שאין באפשרותכם לפתור לבד. מעבר להיבט הפיזי של הפינוי, פינויי דירות ירושה הם הקשים ביותר ומציגים גם עזבון רגשי שלא תמיד קל להתמודד אתו לבד.

פינוי דירה איכותי מציג לכם הצעה שאי אפשר לסרב לה, לצד פינוי שקול וממוקד הוא מגיע ובודק יחד אתכם את זירת הפינוי ורק לאחר מכן מציג בפניכם את הצעת המחיר ההגונה ביותר. כמו כן, ניתנת לכם הערכת זמן פינוי, כללי פינוי ותאריך לתחילת המשימה. בין לבין תקבלו הסבר מדויק אודות כל מהלכי הפינוי החל מהגעה למקום מבלי לגרום להפרעת השכנים, מבלי לגזול חנייה ומבלי לתפוס את המעלית או להותיר בחדרי המדרגות זכר לפינוי שבוצע כאן. פינוי יעיל זה אחד כזה שיודע למיין את החפצים ובסופו של דבר מבין את הרעיון ועוזר לכם לתרום את מה שלא צריך לאגודות וגופי צדקה. כמו כן שירות דקדקני בתחום פינויי דירות ימחה מהדירה כל זיכרון לפסולת והשלכת זבל לאתרי אשפה מורשים בלבד - אחרי הכול הדבר האחרון שאתם צריכים זה פינוי מצוין שבא בצורה שאינה הגונה ולצד קנסות והפרעה לשכנים. מה כן אתם צריכים ? בעיקר פינוי דירה הגון ועם אחריות.

פינוי דירה חדור מטרה , פינוי שמבין את המשימה מהרגע הראשון, כמו כן מבין את החפצים ומתייחס לכל פינוי ופינוי בעדינות ורגישות רבה. חוששים לאבד את החפצים היקרים הנסתרים תחת ערמת הזבל הגדולה בדירה? שי פינוי דירה מפנה לא עושה את הטעות שלעיתים אין חזרה ממנה, אחרי הכול לכל חפץ יש סיפור וחיים שלמים וכך גם זיכרון וכדי לשמר אותו אתם חייבים לבחור אדם עם גישה לפינוי - מפנה דירות מיושב בדעתו, רואה את כל התמונה, זהיר ובעיקר דבק במטרה.

בידי מי תפקידו את החפצים היקרים שמספרים ומשמרים את הזיכרון? כדי שלא לחוות חלילה פרידה מאדם שאהבתם ואיננו עוד חשוב מאוד לבחור מפנה שיש לו ערך לחפצים שלכם וכך גם לפינוי עצמו.

בעוד הבית מלא בחפצים לא פעם הוא יכול להיות גם גדוש במסמכים כאלה ואחרים, יש חשובים ויש פחות ולא תמיד יודעים ממה להיפטר ומה לשמור. גם כאן נותן לכם שי פינוי דירה את המענה המושלם וממיין יחד עם צוותו את כל המסמכים ברגישות ועדינות רבה- זאת בכדי שלא לגרום לנזק בלתי הפיך ליורשים החוקיים שצריכים חלק מהמסכמים בכדי לממש זכאות כזו או אחרת.

המפנים הנכונים שתבחרו יהיו בעלי מיומנות ובקיאות רבה במיון מסמכים והנחתם במקום מאוגד והכול במטרה לשמר כל פיסת זיכרון או מסמך חשוב ולמצוא אותו ללא חיפושים מעייפים במידה והוא נדרש במיידית.

בסיכומו דבר, חשוב לחזור על כך שוב ושוב, פינוי דירת ירושה היה ויישאר אחד הפינויים היותר מאתגרים הן בהיבט הרגשי והן בהיבט הפיזי וכאן אתם מחויבים לתהליך ולרגש באמצעות נותן שירות שמבין את הדברים ויודע להוציא אותם לפועל!

אתם לא חייבים לעבור את זה לבד, קבעו עוד היום פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות, בפגישה יובהרו כל הנושאים ויתועדו במסמך עבודה תחת שקיפות והבטחה ל-100 אחוז שירות אמין ומוצלח. כמו כן במסגרת ההסכם יתועד סוג הפינוי, אופיו, חלוקת התפקידים, המטלות, עמידה בלוח זמנים וכמובן עלויות.

שי פינוי דירה מביא לתוך הפינוי שלכם את שיקול הדעת הנכון, אינו מקובע ועושה את כל המאמץ לשינוי אליו אתם שואפים. כמו כן מכין את דירת הירושה למגורים מחודשים, מכירה וכל מה שיכול להכניס הכנסה נוספת ולהעלות את רמת החיים שלכם לבלתי היכר.

מחפשים מפנה דירות נעים הליכות ומסביר פנים? בקרו כבר עכשיו באתר הבית שלנו ואפשרו לעצמכם פינוי דירה מעורר כבוד, פינוי מסודר, מוקפד והכי חשוב אחד כזה המנוהל על פי חוק!

בשיתוף שי פינוי דירות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully