וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דווקא בתקופה זו השירות אותו אנו מעניקים חשוב ותורם לצרכן המשכנתאות"

בשיתוף בשיתוף M-FIX

13.10.2020 / 9:58

שריי בן עמרם, אחת מיועצי המשכנתאות הראשונים בארץ, שמשרדה M-FIX נחשב למובילים בתחום אומרת כי "דווקא בתקופה זו, בה הבנקים מסייעים ובאים לטובת הלקוח, אני ממליצה למי שכבר בתהליך לקיחת משכנתא להסתייע בגורם מקצועי"

שריי בן עמרם. יח"צ,
שריי בן עמרם/יח"צ

מגפת הקורונה הביאה יחד עימה את הקורונה הכלכלית ויצרה הרבה מאוד שינויים בהרגלי הצריכה. אחד השינויים הגדולים הינו בתחום הבנקים, אשר הפכו להיות הרבה פחות נגישים לקהל הרחב, וכמעט לחלוטין הפסיקו לקבל קהל מחד ומאידך יצאו עם הוראות שעה המותאמות לתקופה החדשה. זאת בנוסף לכך שאנשים רבים יצאו לחל"ת והחלו לקבל משכורת קטנה בהרבה ממה שהורגלו, כך נוצר בלבול רב בקרב הציבור. שריי בן עמרם, שהקימה משרד לייעוץ משכנתאות לפני כ-10 שנים והיום משרדה הינו הגדול ביותר בתחומו באזור חדרה, אינה מפסיקה לעבוד לרגע וגם בתקופה זו משרדה ממשיך לעבוד ונותן את הייעוץ הטוב ביותר למחזיקי משכנתאות.

בן עמרם מספרת כי דווקא בתקופה בה אנו חיים עכשיו - עידן הקורונה, הפך תפקידו של יועץ המשכנתאות לחשוב מאין כמוהו. בן עמרם מספרת כי מכיוון שהבנקים פחות נגישים לקהל בתקופה זו, היא מקבלת לקוחות מכל רחבי הארץ, יחד הם בונים תכנית משכנתא המתאימה לכל לקוח באופן אישי ודיפרנציאלי ולאחר מכן היא מבצעת מכרז ריביות ביו הבנקים כאשר עיקר פעילותה נעשית מול מנהלי סניפי הבנקים.

בן עמרם אומרת לכל מחזיקי המשכנתאות והלווים: "אין צורך להיבהל מהיציאה לחל"ת או ירידת המשכורת באופן זמני. דווקא עכשיו אני ממליצה להמשיך בתהליך ייעוץ ולקיחת משכנתא, תוך התייעצות עמי ועם צוות המומחים ממשרדי שיודעים הכי טוב כיצד לנצל את הוראות השעה אותן הוציא בנק ישראל". הוראות שעה אלו, מוסיפה בן עמרם, מטרתן להקל על הלווים ולוקחי המשכנתאות. "אני חוזרת וקוראת לכל מי שכבר היה בתהליך קבלת הלוואה ולקיחת משכנתא, לנצל את התקופה וההקלות ולחזור לתהליך הייעוץ" מוסיפה בן עמרם.

בן עמרם שמשרדה לא מפסיק לעבוד לרגע ובשני הסגרים שהיו עד עתה תפקדה כרגיל, מעניקה ללקוחותיה את הייעוץ ועוזרת להם עם המצב הכלכלי החדש אשר נכפה על כולנו. כך מספרת בן עמרם: "לאחרונה ייעצתי ללקוחה שיש לה כחצי מיליון ש"ח הלוואות בעובר ושב. אותה לקוחה אמרה לי שהיא מחזירה מידי חודש 11,000 ש"ח וחששה מכך שתוך חודשיים לא תוכל לעמוד בהחזרים ותיאלץ לפשוט את הרגל." בן עמרם עשתה עם אותה לקוחה חשיבה ובדיקות כלכליות. בעקבות הבדיקות נמצא הפתרון ובן עמרם בנתה ללקוחה תכנית מימון במסגרתה היא מחזירה עכשיו כ-3,000 ש"ח מידי חודש, בריבית הרבה יותר נמוכה ומבלי שתצטרך להקפיא או לדחות תשלומים ולשלם לאחר מכן ריבית הרבה יותר גבוהה.

בן עמרם אומרת כי בדרך כלל כאשר לקוח פונה לבנק לקבל משכנתא, הבנק מציע לו את המשכנתא הטובה עבור הבנק ולא עבור הלקוח. בתור עובדת בנק לשעבר , בתפקיד יועצת ומאשרת בקשות למשכנתא במטה הבנק באפשרותה של שריי וצוות היועצים ממשרדה להציע ללקוח את המשכנתא הטובה ביותר והמתאימה לו ביותר מכיוון שאינה מחוייבת לבנק מסויים. לאחר שהלקוח בחר במשכנתא המתאימה לו ביותר, מבצעת בן עמרם פנייה למנהלי סניפי הבנקים השונים מבצעת מכרז ריביות וסוגרת לבסוף מול הבנק שנתן את התנאים הטובים ביותר עבור אותו לקוח ספציפי לשביעות רצונו המלאה של הלקוח, שבעצם מרוויח פעמיים: קבלת משכנתא "התפורה" לפי צרכיו ויכולתו ומתאימה לו בדיוק ככפפה ליד וביצוע שלב הפנייה לבנק על ידי צוות מקצועי מבלי שיצטרך להתמודד עם פקידי הבנק אשר מטרתם והאינטרס שלהם הינו בראש ובראשונה טובת הבנק ורק לאחר מכן טובת הלקוח, לעתים תכופות.

משרדה של בן עמרם הוקם לפני כ-10 שנים והוא אחד מהמשרדים הגדולים ביותר בארץ. בנוסף לכך, רבים מלקוחותיה הינם אנשי עסקים מובילים ובעלי כוח וקבלנים גדולים. בזכות הותק, המוניטין והניסיון שנצבר במהלך השנים, משרדה מאוד מקושר מול הבנקים השונים וכך היא יכולה להשיג ריביות מאוד נמוכות ותנאים מצויינים ללקוחות להם היא מייעצת.

שריי בן עמרם החלה את דרכה בעולם המשכנתאות בשנת 2005, עם סיום לימודי התואר הראשון בכלכלה כולל התמחות במימון, בנקאות ושוק ההון, מהלכם הוסכמה לניהול וייעוץ השקעות מהרשות לניירות ערך.

לאחר שסיימה תואר ראשון, המשיכה בן עמרם לתואר שני במשפטים לכלכלנים ורואי חשבון באוניברסיטת בר-אילן. תפקידה הראשון של בן עמרם היה כיועצת משכנתאות בבנק דיסקונט למשכנתאות. במהרה קודמה לתפקיד של חתמת אשראי במטה הבנק, שם לקחה חלק בקבלת החלטות ומן אשראים למשכנתאות.

תפקידה האחרון במערכת הבנקאית היה במחלקת אשראי במטה בנק U BANK (חלק מקבוצת הבינלאומי) המעניק שירותי בנקאות לקהל לקוחות המשתייך לאלפיון העליון. בן עמרם היתה חלק מהצוות שהעניק אשראי לפרוייקטים בתחום הנדל"ן כגון מתחם "שרונה" והשוק הסיטונאי בת"א.

עבודתה בבנק כיועצת וחתמת אשראי במטה, העניקה לה הבנה עמוקה לאופן התנהלות מערכות המימון מחד וחשפה אותה לסוגיות מגוונות, שהעניקו לה ניסיון וידע רב בהתאמת המשכנתא ללקוח ובכלל בתחום האשראי הבנקאי, מאידך.

הלימודים התיאורטיים בכלכלה ומשפטים, לצד הניסיון והידע הרב שצברה בתחום האשראים ובמשכנתאות בפרט, הניעו את בן עמרם להקמת משרדה. אומרת בן עמרם: "הצורך להעניק עזרה ללקוחות עמד לנגד עיניי, בפרט לקוחות פרטיים שהיה צורך לסייע להם להתמודד עם קבלת משכנתא והלוואות ולכן הקמתי את המשרד".

ב-2011 הקימה שריי בן עמרם את "משכנתא פיקס", אשר מעניקה ללקוחותיה את הליווי והתמיכה המקצועית - אישית שרק מי שמכיר את המערכות ומבין היטב במימון יכול להעניק.

שירותים נוספים שמשכנתא פיקס נותנת כוללים את תחום המיחזור, ההלוואות לכל מטרה והלוואות מסחריות לעסקים.

חברת "משכנתא פיקס" בבעלותה וניהולה של שריי בן עמרם חרטה על דגלה ערכים של אמינות ושירות מעל הכל. בזכות ערכים אלו רבים מלקוחות המשרד הינם לקוחות חוזרים, אשר גם שולחים את בני משפחתם וחחבריהם לאחר שהם קיבלו שירות טוב, מהימן ומקצועי.

בן עמרם מסכמת בנימה אישית ואומרת: "משמח אותי לדעת שסייעתי ללקוחותי לחסוך כסף. בתקופה קשה זו, עימה אנו מתמודדים עכשיו, זה אף יותר חשוב ומשמח. אני מציעה לציבור הרחב לא להיבהל מתקופה זו אלא להגיע ולעשות את הבחינות הכלכליות הנדרשות וביחד לבנות תכנית מימון חדשה שתקל עליהם ותעזור להם לעבור את התקופה הקרובה בלי זעזועים מיותרים. אני יודעת שרבים מהישגיהם הפיננסים של לקוחותי הינם בזכות הייעוץ אותו הענקתי להם ואני שמחה להיות שם ולעזור להם להגשים את חלומותיהם."

שריי בן עמרם - משכנתא פיקס

טלפון : 052-8386732

כתובת : רח' הרצל 18, חדרה

דוא"ל : saray@m-fix.co.il

לאתר

לפייסבוק

בשיתוף בשיתוף M-FIX
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתאות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully