וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אפשר להזמין קוסם לאירועים בזמן קורונה?

בשיתוף אמן החושים אסף סלומון

19.10.2020 / 9:04

מגיפת הקורונה הציבה אתגר חדש עבור אנשים רבים ברחבי העולם וגרמה לעצירת הופעות ברחבי העולם בשל החשש להידבקות במגיפה העולמית. אך התנהלות ראשונה יכולה לאפשר הופעות בפני אירועים קטנים. שמירה על הנחיות הבטיחות תקנה לכם הופעה בלתי נשכחת

אסף סלומון. יח"צ,
אסף סלומון, אמן חושים/יח"צ

אין ספק שהופעה בפני קהל בימי הקורונה מהווה אתגר. זאת מכיוון שהמופיעים נדרשים להקפיד על הנחיות רבות ומורכבות כגון חבישת מסיכה, כפפות וכן שמירת מרחק כדי למנוע הידבקות נוספת והתפשטות בלתי מבוקרת של המגיפה. עד כה המגיפה כבר גבתה את חייהם של אנשים רבים בעולם, באירופה, ארה"ב וגם בישראל וגרמה לעצירה מוחלטת של הופעות. ענף התרבות כולו נעצר בפתאומיות.

עם זאת ניתן כיום להזמין הופעות לאירועים כולל הופעות של סטנד אפיסטים או אמן חושים לאירוע. על מנת לעשות זאת יש להקפיד לשמור על הנחיות משרד הבריאות. ההנחיות כוללות הגבלה על מספר המשתתפים, הקפדה על מרחק ביניהם ועטיית מסיכות.

מחפשים אמן חושים לאירוע?

אמן חושים הוא אמן במקצועו, היודע כיצד לשחק בתעתועי מחשבה וליצור קסמים מתוחכמים עבור קהל הצופים. אם אתם מחפשים אמן חושים לאירוע הקרוב שלכם, אז תוכלו לפנות אל אסף סלומון, אמן חושים מקצועי היודע לבצע תעתועי מחשבה וקסמי טלפתיה לקהל הצופים שלו. בואו להתרשם מהופעה סוחפת ובלתי נשכחת של אסף סלומון ותוכלו להנות מחוויה מיוחדת עבורכם.

ההופעה של אסף סלומון היא אחת המיוחדות בארץ, של כוכב ההולך וגדל בפופולאריות שלו ואף הומלץ על ידי אורי גלר, אומן החושים הוותיק ביותר שיצא ממדינת ישראל. אסף סלומון הופיע בתכניות טלוויזיה וכן במסיבות בר מצווה או בת מצווה ואירועים מגוונים. בכל מקום בו הוא מופיע הוא סוחף את קהל הצופים להופעה בלתי נשכחת עבורם. אמן חושים שתבחרו לאירוע שלכם יוכל לספק עבורכם הופעה בלתי נשכחת לאירוע המיוחד שלכם, ואין ספק שזה יספק חוויה מיוחדת עבורכם ועבור האורחים שלכם באירוע שלכם. אל תסתפקו באירוע רגיל ובואו להנות מהופעה בלתי נשכחת של מנטליסט ואומו חושים, אשר יותיר את האורחים שלכם המומים ובעיקר נרגשים ושמחים מאירוע מיוחד במינו, שהם לא זוכים להיות בו בכל יום.

אמן חושים : חוויה של פעם בחיים

אמן חושים שיופיע באירוע שלכם יעניק לכם חוויה של פעם בחיים, אין ספק שהופעה של אומן חושים היא הופעה בלתי נשכחת שאתם והאורחים שלכם לא תשכחו אותה לזמן רב. אסף סלומון הוא דוגמא לאומן חושים שיסחוף אותכם ואת האורחים שלכם בהופעה של פעם בחיים על ידי מנטליסט ואומן חושים מוכשר ומיוחד במינו. אתם מקבלים הופעה איכותית במופע של אסף סלומון, ותוכלו להזמין כבר היום את אסף סלומון להופיע באירוע המיוחד שלכם. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר ובחרו באסף סלומון להופיע באירוע המיוחד שלכם. אין ספק שאתם והאורחים שלכם לא תשכחו את המופע האיכותי של אסף סלומון לזמן ארוך, של אחד מאומני החושים המוכשרים במדינה שלנו, שזכה לפרסום בתקשורת ומדיה, ופרגונים בתכניות טלויזיה. הזמינו כבר כעת את אסף סלומון להופעה באירוע הפרטי שלכם ולא תתאכזבו, תקבלו הופעה איכותית של פעם בחיים מאומן מוכשר.

בשיתוף אמן החושים אסף סלומון
  • עוד באותו נושא:
  • אמן חושים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully