וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבילות סלולר - איך לעשות את הבחירה הנכונה

בשיתוף משתלם לי

19.10.2020 / 15:52

בשנים האחרונות עלה מספר חברות הסלולר המציעות חבילות שונות במחירים ושירותים משתנים. כך תוכלו להשוות ולדעת איזו חבילה הכי משתלמת

משתלם לי. יח"צ,
משתלם לי/יח"צ

המושג 'חבילות סלולר' החל מתיישב במוחם של צרכנים עם כניסת חברות נוספות - מלבד פלאפון וסלקום - אל שוק התקשורת. אם לפני יותר מעשור, זמנים בהם האינטרנט נכנס לחיינו, הייתה דרך אחת או שתיים להתחבר לאינטרנט או לשוחח בסלולר (והדרך הייתה איטית ויקרה): הרי שכיום כבר לא משלמים על כל שיחה או על זמן הגלישה באינטרנט, אלא שאפשר לבחור חבילות סלולר שכוללות שיחות והודעות ללא הגבלה וגלישה באינטרנט במהירויות שונות. כך יכול צרכן להנות מחבילה שמכילה את כל אמצעי התקשורת שהוא זקוק להם לניהול יעיל של חיי היום יום.

אבל כיצד בוחרים את חבילת הסלולר האטרקטיבית ביותר? והאם הזול הוא לפעמים היקר? כמובן שכן! כל הפרטים על בחירת חבילות - בהמשך.

חברות כמו פלאפון, גולן טלקום, הוט מובייל, סלקום, פרטנר, WE4G ושאר חברות תקשורת מציעות בשנים האחרונות חבילות סלולר משתלמות. אם בעבר שילמנו אלפי שקלים על שיחות בנייד ושילמו לא מעט על גלישה איטית שבה דף אינטרנט נטען במשך דקות ארוכות הרי שכיום הגלישה מהירה במיוחד ומספקת הוצאת שיחות והודעות במחיר משתלם ונמוך מאד. מלבד מהירות גלישה באינטרנט שהשתפרה פלאים, גם מחירי הסלולר הוזלו משמעותית וניתן למצוא חבילות חודשיות ללא התחייבות שמספקות התאמה אישית של סוג השירותים עבור המשתמש ובכך קבלת אופציות מגוונות בבחירה.

כיצד בוחרים חבילת סלולר?

זה נכון, המחירים של חבילות הסלולר הפכו נמוכים יותר ויותר עם השנים, אבל כדי לבחור את החבילה המתאימה לכם חשוב להיזהר לא להתפתות רק למחיר, אלא שיש לשים לב למכלול אלמנטים המרכיבים את החבילה כמו היכולת לשלוח הודעות ולהוציא שיחות ללא הגבלה. יש לבדוק מה מהירות הגלישה באינטרנט שבנייד כמו גם מה נפח הגלישה.

כשאתם בוחרים חבילת תקשורת שימו לב שהיא מתאימה לצרכים שלכם כמו למשל התאמת חבילה שמאפשרת שיחות מוזלות לחו"ל, או לחלופין מחיר חודשי נמוך למשתמשים קלים כמו קשישים או ילדים שאינם מוציאים המון שיחות או גולשים זמן רב באינטרנט.

שימו לב שאתם בוחרים חברת תקשורת שאתם יודעים שהיא איכותית. בחרו חברה אמינה ויעילה שתענה לכם על כל שאלה ותספק תמיכה בעת הצורך. חשוב לבחור לוחות השוואת מחירים שמספקים לכם תמונה ברורה לגבי חבילות ומסבירות מה כוללת כל חבילה.

מומלץ לבחור אתר אינטרנט להשוואת מחירי סלולר המציעים חבילות מגוונות ממספר חברות מובילות כמו פלא פון, גולן טלקום, הוא מובייל, סלקום, פרטנר, WE4G ושאר חברות מוכרות. וודאו כי יש מגוון של הצעות כך שתוכלו להתאים את המוצר האטרקטיבי ביותר לצרכים ולשימושים שלכם.

הנה מספר דוגמאות לחבילות סלולר משתלמות:

חברת פלאפון מציעה חבילת סלולר עם שיחות וסמסים ללא הגבלה ומהירות גלישה של 100 ג'יגה ל4 קווים ומעלה, במחיר של 29.90 שקלים בחודש בלבד.

012 של פרטנר מציעה חבילה משולבת של אינטרנט וסלולר עם שיחות וסמסים ללא הגבלה עם מהירות גלישה של 150 ג'יגה במחיר של 29.90 שקלים לחודש.

חברת פרטנר מציעה מבצע לזוגות עם חבילה במחיר של 39.90 לחודש שיש בה שיחות ללא הגבלה, סמסים וגלישה בנפח של 30 ג'יגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

למה כדאי לעשות השוואת מחירים דרך אתר אינטרנט?

השוואת מחירים באתר טוב ועדכני תאפשר לכם מידע על כל מבצע חדש שמציעות חברות הסלולר לצרכנים. גלישה באתר משתלם לי תספק לכם מבט כולל ומפוקח יותר על כל חבילה תוך השוואת מחירים קלה בין מבצעים והצעות. אתרים כאלה מאפשרים לבחור און ליין חבילה מתאימה ולבצע ניתוק ומעבר מחברה אחת לשנייה תוך דקות וללא מאמץ. אתרים כאלה מאפשרת איתור עסקאות משתלמות בהתאם לצרכים שלכם תוך קבלת שירות בחינם והוזלה משמעותית של חשבון הסלולר.

בשיתוף משתלם לי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully