וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 סיבות לחשיבות בניית אתר מדהים עם שיווק דיגיטלי חכם דווקא בתקופת הקורונה

בשיתוף פולפאוור

22.10.2020 / 16:18

תקופת הקורונה הביאה עסקים רבים להרחיב את נוכחותם ברשת. בנייה נכונה של האתר תעזור לכם לקדם את העסק והיות נוכחים ברשת בצורה הטובה ביותר האפשרית

קידום אתרים. freepik,
בניית אתרים/freepik

כיום בתקופת הקורונה, בעקבות הסגרים והריחוק החברתי שנכפה בישראל ובעולם, מרבית העסקים עברו לפעילות באונליין או פתחו בנוסף לפעילותם הרגילה, פעילות אונליין מרחוק באמצעות משלוחים ואתרי אינטרנט כדי להשאר רלוונטיים בצרכי השוק המשתנים ובהנחיות הבריאותיות. אפילו פגישות עסקיות עברו לאונליין בזום ולכלי וידאו נוספים. כל עסק שרוצה להשאר רלוונטי, חייב לעמוד בסטנדרטים החדשים והעדכניים ביותר תוך שימוש בשיווק דיגיטלי חכם בכלים מתקדמים ולבצע כל מאמץ נדרש ויצירתי להגיע לקהלי היעד המתאימים לו.

החברה לבניית אתרים והשיווק הדיגיטלי לעסקים פולפאוור בע"מ, מתמחה ומעניקה שירותים מתקדמים וקידום דיגיטלי הכולל בנייה וקידום אתרים, שיווק דיגיטלי ומיתוג עסקי. כששם המשחק הוא אתר אינטרנט והתחרות עצומה, חייבים אתר לא פחות מ'מדהים'.

פולפאוור ריכזה 11 סיבות לחשיבות בניית אתר מדהים עם שיווק דיגיטלי חכם:

1. בניית אתרים - כשיש אתר אינטרנט חכם ומתקדם ניתן לתת את כל מגוון השירותים לעסקים חכמים. חברה שיש לה אתר מתקדם וחכם עם עיצוב עדכני ועכשווי ויכולות מהירות, תוכל להישאר רלוונטית בזמן קורונה ולהצליח לספק שירות באמצעות האתר למספר רב של לקוחות ובמגוון רחב של תחומים.

כיום אין ספק שעל כל חברה או ספק שירות המעוניין להיות רלוונטי בשוק התחרותי החופשי חייב להקים אתר אינטרנט ועדיף שהוא יהיה מתקדם וימחיש את הבידול של החברה מהמתחרים שלה. כמו כן, רצוי שיהיה פשוט להבנה ושימוש, נגיש ואשר ימצא בראש תוצאות החיפוש בגוגל ופלטפורמות נוספות. לצורך כך, פולפאוור מציעה ללקוחותיה העסקיים לבנות עבורם אתר עסקי הכולל תהליך אפיון אתר אינטרנט מלא, ריספונסיבי ובהתאמה אישית עם אפיון מתאים לכל סוגי האתרים הקיימים.

2. מהירות - בפולפאוור מקפידים כי בניית האתר תהיה עדכנית ובשיא קדמת הטכנולוגיה. כמו כן חשוב שהאתר יהיה דינאמי עם דגש על מהירות טעינה במהירות גבוהה ביותר ולצורך כך האתר מאוחסן בשרתים מהירים ומאובטחים.

3. דינאמיות וגמישות - השוק, ההתפחות הטכנולוגית המהירה, הטרנדים והלקוחות, כולם משתנים ומתפתחים בקצב אדיר ולכן חשוב שאתר העסק יהיה דינאמי ועם יכולת גמישות לשינויים תדירים.

4. תמיכה בכלים מתקדמים - כדי שהאתר יאפשר את כל מגוון הכלים המתקדמים, חשוב שהוא יוכל להתממשק עם אתרים אחרים כגון ספקים ויצרנים ויוכל לתמוך בכלים המופעלים באתרים אחרים.

5. תמיכה בשרותים מתקדמים - כדי שהאתר יאפשר את כל מגוון השרותים המתקדמים, חשוב שהוא יוכל להתממשק עם אתרים אחרים כגון בנקים ואמצעי תשלום מגוונים, ספקי שרותים ויתמוך במגוון השרותים המתקדמים המופעלים באותם אתרים.

לצורך כל אלה, חשוב שהאפיון של האתר החדש או המשודרג יתבצע באפיון ומחקר ברמה גבוהה. כשלב ראשון לבניית אתר אינטרנט, חשוב לקבל תמונה ברורה של צרכי הלקוח ושל כל דרישות הפרויקט. לצורך כך יש לבצע בדיקת שוק ומתחרים, היכרות עם קהל היעד, בניית מפת אתר, בחירת שפה עיצובית ואפיון עיצוב ממשק וחוויית המשתמש.

6. עיצוב - עיצוב הינו מרכיב מרכזי במיתוג ובידול האתר

בשיווק דיגיטלי לעסקים תהליך העיצוב כולל עיצוב UI (ממשק המשתמש) וקריאטיב. לפולפאוור ניסיון וידע עשיר בתחום העיצוב. החברה ממליצה שההתמקדות תהיה בכך שהעיצוב יהיה תואם ללקוח תוך כדי שמירה על הערכים של המותג, דאגה לקריאטיב עדכני ועיצוב כל תבניות האתר. המהלך כולל עיצוב ממשק משתמש (UI) וחוויית משתמש (UX) ייחודיים, במטרה שישאירו חותם חיובי על גולשי האתר.

7. עבודה עם מומחים - לאחר שנבחר עיצוב מותאם לכל תבניות האתר, מתחילים למעשה בפיתוח האתר. עם הפיתוח יש לבצע גם בדיקות QA לכל עמודי האתר, כך שהאתר יראה בדיוק כמו הסקיצות ויעבוד בדיוק לפי כל דרישות האפיון. בחברה שמים דגש על פיקסל פרפקט, כלומר שכל פיקסל בכל האתר יהיה במקום, בכל רזולוציות המסכים (דסקטופ/נייד/טאבלט/מובייל), עם תום הבדיקות האתר עולה לאוויר.

8. קידום אתרים - כאשר מוקם אתר חדש לחברה או מתבצע שדרוג לאתר קיים, חשוב לבצע קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO). בפולפאוור מתמחים עוד משנת 2005 בקידום אורגני לאתרי תדמית, מכירות, פורטלים, עסקים קטנים ועוד רבים אחרים, עד שכובשים את המקום הראשון. בנוסף מנהלים בלוג ופורום קידום.

9. שיווק דיגיטלי פרסום ממומן - בכדי להגדיל את החשיפה לחברה או לעסק מומלץ לבצע פרסום ממומן PPC, שיווק באמצעות תוכן content marketing שיביא לחשיפה מקסימלית באתרים המובילים ברשת ובאמצעות משפיעים Influencers marketing, ניהול מוניטין ברשת ORM, ניהול עמודי פייסבוק עסקיים, שרותי קופירייטינג וכתיבה שיווקית.

10. מיתוג עסקי - מהו בעצם מותג? השילוב המנצח בין התועלת הצרכנית והתכונות הרגשיות של המוצר שבית העסק מעוניין לשווק וזה נעשה ע"י בניית תוכנית מיתוג מפורטת. פולפאוור מספקת כיום פתרון שיווק דיגיטלי 360° כלומר קידום אתרים, ניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק ואינסטגרם, פרסום באוטבריין, טאבולה ועוד.

11. תמיכה צמודה - פולפאוור בע"מ, היא חברה המתמחה בבניית אתרי אינטרנט מתקדמים ופורטלים, מיתוג, קידום אתרים ושיווק דיגיטלי, פיתוח ברמת גימור גבוהה ובהתאמה אישית, עם דגש מרכזי בשיווק וקידום אתרי אינטרנט (SEO/SEM) תוך שמירה על ממשק קל וידידותי (UI) וחווית משתמש (UX) חיובית המניעה את הגולש לפעולה רצויה. החברה מעניקה רמת תמיכה צמודה וברמת המקצועיות הגבוהה ביותר הקיימת בשוק.

בשיתוף פולפאוור
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully