וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתקן את הסמארטפון או לרכוש חדש? החלטות חכמות לטלפונים חכמים

בשיתוף מובייל סטאר

25.10.2020 / 16:45

הטלפון הנייד - הסמארטפון נכנס אל חיינו בסערה עד שכבר קשה לדמיין את היום-יום שלנו בלעדיו. אבל מה עושים ברגע שהטלפון הנייד מתקלקל?

מובייל סטאר. יח"צ,
מובייל סטאר/יח"צ

אין ספק שהטלפונים הניידים של היום בהחלט חכמים מתמיד. הטלפון הנייד, או הסמארטפון, כבר מזמן לא משמש רק לשיחות, הודעות או תקשורת - הוא הרבה מעבר לזה, ממש כמו מחשב קטן וזריז, הנמצא בכל כיס ומוכן לכל שימוש.

על הטלפון הנייד נמצא לרוב, תמונות מרגעים אהובים, נהנה מגישה למייל וליומן לצרכי עבודה, אפליקציות ניווט בלעדיהן לא נצא מהבית, לצד יותר ויותר כלים חשובים בהם אנו לא מפסיקים להשתמש. מכיוון שהטלפון הנייד הוא מכשיר יקר ואף יקר לליבנו בעקבות הקבצים השמורים עליו, הרגע בו הוא מתקלקל מאוד לא נעים.

אבל אל דאגה! נשבר המסך? הטלפון לא נדלק? זה לא סוף העולם ובהחלט יש מה לעשות, כל הפרטים לפניכם.

מעבדה לתיקון טלפונים- השאירו את הנייד בידיים טובות

לפני שאתם שוקלים להיפרד מהסמארטפון היקר שלכם, חשוב שתזכרו - תיקון הטלפון יכול להיות הפתרון המהיר ביותר והזול ביותר. עם ידע וניסיון מקצועי, הרוב הגדול של התקלות נפתרות במהרה. כמובן, אם מדובר בחלק שבור, גם זה דבר אותו ניתן להחליף בקלות - וככל שדגם המכשיר פופולרי יותר, כך סביר להניח שהחלפים כבר ממתינים לכם במעבדה.

אך למרות זאת, רבים חוששים מעלויות התיקון, משך הזמן בו הטלפון הנייד יישאר במעבדה, האם זכרון המכשיר יישמר בדיוק כפי שהיה ועוד. לכן, בבחירת מעבדה לתיקון טלפונים - לשנות הניסיון והוותק, המלצות הלקוחות ואמינות חשיבות רבה ביותר.

מעבדה לתיקון טלפונים מקצועית תאבחן את התקלה במהרה, תעמוד בלוח הזמנים והמחיר שתציע, כך שהטלפון שלכם יחזור אליכם כמו חדש! אפילו קיים שירות תיקונים אקספרס לטלפונים הניידים, תוך 45 דקות בלבד - עד שתסיימו את הקפה, הטלפון שלכם יהיה מוכן ומתוקן.

אולי זה הזמן לרכוש טלפון חדש?

רכישת טלפון נייד חדש היא כמובן אופציה נוספת, לאלה מכם שמרגישים שכבר הגיע הזמן לשינוי מרענן, או מעוניינים להתפנק ולהתחדש באייפון 12 החדש

אם בחרתם ברכישת טלפון נייד חדש, המגוון הוא גדול ואף לעיתים מבלבל. מומלץ לבחור בטלפון המתאים לכם, העונה על כל צורך שלכם - ולא בהכרח ביקר ביותר או המתקדם ביותר. כמו כן, המלצה נוספת היא כמובן להשוות מחירים ולהתעדכן במבצעים, המשתנים בחנויות הסלולר השונות.


נפוץ ביותר שמעבדה לתיקון טלפונים ניידים, אף תחזיק מלאי של טלפונים חדשים ותציע אותם למכירה. אם מצאתם מעבדה אמינה עם שירות נהדר, תוכלו לקבל את כל המידע על האפשרויות העומדות בפניכם- תיקון או רכישה, כמו גם לשמוע על היתרונות והחסרונות של הטלפונים השונים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מעבדת תיקוני סלולר. freepik,
תיקון סלולר/freepik

מובייל סטאר - מעבדה לתיקון טלפונים בטירת הכרמל

הכירו את מובייל סטאר - מעבדה לתיקון טלפונים בטירת הכרמל. קצת פחות מרבע שעה נסיעה מבירת הצפון - חיפה, נמצא המקום אותו אתם מחפשים, כשהטלפון הנייד מקולקל, או אם הגיע הזמן לקנות סמארטפון חדש.

מובייל סטאר היא מעבדה לתיקון טלפונים המתמחה בכל סוגי המכשירים השונים עם מעל 10 שנות ניסיון ואלפי לקוחות מרוצים! השירות אדיב, סבלני וללא פשרות, לצד מחירים ללא תחרות. אמינות היא בהחלט מילת המפתח- הטלפון הנייד שלכם, יתוקן במהרה, כך שכבר בצאתכם מהמעבדה לא תזכרו בכלל מה הייתה התקלה!

מלבד שירות התיקונים, אייפון 12 והטלפונים החדשים ביותר בשוק, מחכים לכם במובייל סטאר בטירת הכרמל, בנוסף לאביזרים לכל סוגי הטלפונים הסלולריים. עוד במובייל סטאר- מחשבים, טאבלטים ואפילו בונוס קטן לחובבי הגיימינג: PlayStation 5 וכל האביזרים והמשחקים החדשים ביותר לקונסולות המשחקים שלכם, במחירים האטרקטיביים ביותר!

למידע נוסף: מובייל סטאר, 04-6229996

השיחרור 12, טירת הכרמל.

א'- ה: 20:00 - 9:00
ו': 14:00- 09:00.

בשיתוף מובייל סטאר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully