וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוכל שלכם מעולה! לאריזה המתאימה כבר דאגתם?

בשיתוף כרמל - פרנקל

27.10.2020 / 11:58

בתקופת הקורונה המאתגרת בה מסעדות ובתי קפה נאלצו לסגור את דלתותיהן, שירותי המשלוחים התעצמו וצמחו ויחד איתם גם החשיבות של האריזה המתאימה

בזמנים שכולם רחוקים – האריזה שלכם מקרבת. humongous,
בזמנים שכולם רחוקים – האריזה שלכם מקרבת/humongous

אם בשנים האחרונות חשבנו שהמסחר הדיגיטלי כבר לא יכול להתקדם יותר מהפסגה אליה הגיע, עידן הקורונה הציב מטרות ויעדים חדשים שהופכים את זירת האיקומרס לשחקנית המובילה במגרש השופינג העולמי. לצד סרטוני האנבוקסינג גורפי הלייקים והחשיבות של אריזות משלוחים מותאמות אישית לצורכי המותג, נכנסו שחקניות חדשות למגרש והן אריזות הטייק אווי שהופכות כל קציצה להמבורגר גורמה.

כבר בתחילת הגל הראשון, נסגרו המסעדות ובתי הקפה אבל את הצורך והנהנתנות הישראלית שום תקנות לא יסגרו, אבל גם מזה הצלחנו להפיק את הטוב - משלוחי אוכל כמעט מסביב לשעון. גם מסעדות ובתי קפה שעד היום מיעטו במשלוחים לבית הלקוח, או אלו שפחות התחברו לקונספט מאז ומתמיד, הבינו שכדי לשרוד צריך להתחיל לחשוב דווקא בתוך הקופסא וגילו שלאריזה מוצלחת יש לא מעט השפעה חיובית בחוויית הקניה.

בימים מורכבים כמו אלו לבעלי העסקים בעסקי המזון חשוב מאוד לנצל מומנטום, ללמוד את המציאות החדשה ולהפוך את הלימון ללימונצ'לו. בחברת כרמל - פרנקל מקבוצת נייר חדרה, היצרן הגדול והמוביל בישראל לפתרונות אריזה ותצוגה, הבינו כבר מזמן את הצורך במענה מדויק ואיכותי לעולם המסעדנות והמזון. תהליך הייצור מתמקד בפס ייצור שכולו כחול - לבן בשילוב עם איכות בלתי מתפשרת וההבנה שבעת הזו, שקהל הלקוחות מחפש את החיבור האישי, האריזות שלכם יכולות להיות "המגע המוחשי" והחיבור בין המוצר ללקוח. החיבור הזה שכולנו כל כך מחפשים בתקופה הזו.

אוכלים עם העיניים פחות עם הידיים. יח"צ,
אוכלים עם העיניים - פותחים עם הידיים/יח"צ

טל דרבקין מנהל השיווק של החברה: "משיחות שקיימתי עם לקוחות רבים שלנו בסקטור המזון והמסעדנות, עולה בבירור ההבנה שמשלוחי אוכל וטייקאווי שמגיעים עד הלקוח ארוזים בקפידה, בקופסאות מותאמות לגודל של המוצר ועם המסר השיווקי המתאים הופכים את הארוחה שלהם להרבה יותר נעימה ומזמינה ומגדילים משמעותית את הסיכוי שלקוחות אילו ירכשו מאותו עסק בשנית. כיום, לדאוג לאריזות מותאמות למוצרים שלכם ולהשתמש בהן כפלטפורמה שיווקית, זה לא מומלץ זה ממש חובה. חווית הלקוח היא זו שתגרום ללקוח לחזור אלינו שוב ושוב, אפילו יותר מהמחיר."

גם באריזות מזון למשלוחים, הקורונה מכתיבה סטנדרט אריזות חדש שממנו כבר לא נוכל לחזור אחורה. כמו חומרי החיטוי לידיים שהפכו להיות פק"ל כיסים, כמו מסיכות ושמירת מרחק - גם לאריזות איכותיות לטייק-אווי יש דרך לשמור על תקנות בתקופה כמו זו - ואם אפשר לשמור גם על מיתוג ועיצוב מרשים אז למה לא? כאן תוכלו לראות כמה דוגמאות מעניינות...

בימים אלו כמעט כל עסק בישראל ממציא את עצמו מחדש ובעיקר תחום המזון. מסעדות רבות הקפידו על הנחת משלוחים מחוץ לדלת על מנת לשמור על אפס מגע עם השליחים, והמחמירות אף מאפשרות הזמנה באשראי בלבד על מנת להימנע מהעברת כסף מיד ליד. גם במקרה של אריזות מזון איכותיות, נעשה מאמץ לצמצם אינטראקציה בין הסועדים. איך? קופסאות מופרדות לכל מנה, פתיחה נוחה ויעילה שאינה מצריכה התעסקות רבה מדי ומינימום "העברת ידיים", חומרים חזקים ומתאימים למגע מזון המאפשרים ארוחה נקייה, טעימה ובטוחה. בימים בהם האריזה היא כרטיס הביקור שלכם, היא הקשר האישי בין המנות המעולות שלכם, לבית הלקוח ומשם לבטן שלו - זה הזמן לעבוד על הקשר הזה, לא תאמינו לאן תוכלו להגיע.

בשיתוף כרמל - פרנקל
  • עוד באותו נושא:
  • משלוחים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully